Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 35165938 |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський район, Сільрада Новоолександрівська, КОМПЛЕКС БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД № 42-М |
Контактна особа: |
АРЗ СП ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області +380662353167, +380664880809 35165938@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2023 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 29 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 71 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2023 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2023 14:33 |
ДОДАТОК 2 технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (3).doc | |
14 червня 2023 14:33 |
Тендерна документація.doc | |
14 червня 2023 14:33 |
ДОДАТОК 3 Проєкт Договору-САРМ-С.doc | |
14 червня 2023 14:33 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000071 ● d857890eccc74eeabee586e7886f1062
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 50-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7
UA-2023-06-14-010212-a 14.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 12:47:46
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-06-14-010212-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 12:24:23
Пояснення на запит від 13.09.2023
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-06-14-010212-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, надаємо пояснення з наступних питань:
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами Наказу МВС України від 06.02.2020 №99 “Про затвердження Положення про визначення та застосування спеціальних транспортних засобів Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту» та відповідно до орієнтовних технічних вимог до предметів закупівлі, які розміщено на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій за посиланням https://dsns.gov.ua/uk/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli.
Розмір бюджетних призначень визначено в розмірі виділених коштів від ДСНС України.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій від постачальників відповідного товару.
Питання 2: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dp.dsns.gov.ua/uk/derzhavni-zakupivli/informaciya-schodo-procedur-zakupivel.
Додатки:
1) ОРІЄНТОВНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Спеціальна аварійно-рятувальна машина важкого типу (САРМ-С);
2) Комерційна пропозиція ТОВ «ВАЛІДУС СПЕЦАВТО»;
3) Комерційна пропозиція ТОВ «Компанія ТІТАЛ»;
4) Комерційна пропозиція ТОВ «ПК «Пожмашина».
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, АРЗ СП ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону, також була проведена роз’яснювально – профілактична робота щодо недопущення відповідних порушень в майбутньому, зокрема при формуванні Тендерної документації.
2023-09-28 11:50:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦВЕН" |
13 830 000,00
UAH з ПДВ
|
13 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦВЕН" #38746154 |
Переможець |
13 830 000,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 15:37
|
Калькуляція САРМ-С.pdf | укладений |
29 січня 2024 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2023 13:59
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2023 14:07
|
Договір 131.pdf | укладений |
10 липня 2023 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |