Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04396727 |
Вебсайт: | http://pisochin-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 62416, Україна , Харківська обл., смт. Пісочин, ПРОВУЛОК ТРАНСПОРТНИЙ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Іван Тягнибок +380997925628 sr.pisochin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 6 184 470,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 922,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 200 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 16:51 |
додаток 4_Проект Договору_вул.Санаторная.docx | |
13 червня 2023 16:51 |
ТД_вул.Санаторная.docx | |
13 червня 2023 16:51 |
додаток 4_Проект Договору_вул.Санаторная.docx | |
13 червня 2023 16:51 |
ТД_вул.Санаторная.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000042 ● bb9229a86300447785ce1047ec920c1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2023 № 241
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.09.2023 № 241.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-13-013543-a, 13.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 16:28:04
Запит про надання інформації.
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-06-13-013543-a, яка проводилась Пісочинською селищною радою Харківського району Харківської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 09:41:52
Відповідь на запит Держаудитслужби
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару по вул. Санаторна, від вул. Пирогова до вул. Лікарняна, в смт Пісочин Харківського району Харківської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та його очікувану вартість здійснено Пісочинською селищною радою на підставі експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару по вул. Санаторна, від вул. Пирогова до вул. Лікарняна, в смт Пісочин Харківського району Харківської області», зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та проектно-кошторисної документації, розробленої у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» і «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://gromada.org.ua/gromada/pisochinska/news/1694067610/
Таким чином, уповноваженою особою з питань публічних закупівель було виконано рекомендації вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 та обґрунтовано розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару по вул. Санаторна, від вул. Пирогова до вул. Лікарняна, в смт Пісочин Харківського району Харківської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 12:00:05
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-06-13-013543-a, яка проводилась Пісочинською селищною радою Харківського району Харківської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Згідно підпункту 2.3 «Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено – Уповноважена особа замовника Тягнибок Іван В’ячеславович.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Замовника (Тягнибок Іван В’ячеславович), яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 5.1 розділу V договору про закупівлю робіт від 04.07.2023 №27-06-10 (далі - Договір №27-06-10) строк виконання робіт: до 20.08.2023, а відповідно до пункту 10.1 розділу Х Договору №27-06-10 договір діє до 31.12.2023, або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене , прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чи виконано сторонами в повному обсязі зобов'язання за Договором №27-06-10 (з наданням підтверджуючих документів щодо виконання робіт та їх оплати).
3. У разі виконання всіх зобов'язань за Договором №27-06-10, вказати причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 17:33:01
Пояснення на запит Держаудитслужби
1. Посада уповноваженої особи Замовника Тягнибок Івана В’ячеславовича – начальник юридичного відділу Пісочинської селищної ради.
2. 04.07.2023 року за результатами проведення торгів було укладено договір №27-06-10 з ТОВ «ЛЕГІОНБУД».
Строк виконання робіт за договору – 20.08.2023 року.
Строк дії Договору - Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами зобов'язань за цим Договором.
Підрядник виконав роботи у повному обсязі та у встановлений договором строк, що підтверджено Актом №17-08-06 від 18.08.2023 року здачі – прийому виконаних робіт та засвідчено інженером з технічного нагляду (Акт надається).
З метою виконання зобов’язань за Договором №27-06-10, Підрядник відповідно до пункту 4.1. зазначеного договору надав Замовнику акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3) від 23.08.2023 року для проведення розрахунків за виконані роботи. (Надається)
Враховуючи вищенаведене, роботи за Договором про закупівлю робіт від 04.07.2023 № 27-06-10 були виконані у строк передбачений у договорі та у тендерній документації, а саме до 20 серпня 2023 року, а в частині розрахунків Договір діє до 31.12.2023 року.
3. Враховуючи строк дії Договору до 31.12.2023 року, звіт про виконання договору буде опублікований після закінчення строку виконання договору відповідно до Постанова КМУ №1178 від 12.10.2023 року.
Додатково повідомляємо, що у зв’язку із постійними ракетними обстрілами (лише протягом вересня було більше 10 ракетних обстрілів поблизу громадим) та періодичного вимкнення електричної енергії, що призводить до перепаду мережі Інтернет, більшість звітів про виконання договорів про закупівлю будуть опубліковані після їх виконання протягом всього поточного 2023 року, а не одразу після виконання сторонами зобов’язань.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-29 13:52:13
Звернення за роз'ясненнями по висновку
З метою можливого виконання висновку Держаудитслужби без порушення прав та обов'язкуів сторін, Просимо Вас надати роз’яснення (чіткий алгоритм ) :
щодо порядку дій Замовника для усунення невідповідностей у тендерній документації, а також для розірвання договору укладеного з переможцем торгів, яким виконано в повному обсязі об'єми робіт за Договором до дати прийняття ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗУ 05.09.2023 № 241 «Про початок моніторингу процедур закупівель».
(нормами Закону №922-VIII не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю.)
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-10-03 12:37:08
Відповідь на запит за роз'ясненням
Відповідь до оприлюдненого Замовником звернення за роз'ясненням щодо висновку (26.09.2023) за процедурою закупівлі ID: UA-2023-06-13-013543-a (Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару по вул. Санаторна, від вул. Пирогова до вул. Лікарняна, в смт Пісочин Харківського району Харківської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Згідно з статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Повноваження, функції та обов’язки органів державного фінансового контролю визначено Законом України 26.01.1993 №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939-XII) та відповідними підзаконними актами.
Так, відповідно до статті 2 Закону №2939-XII до головних завдань органу державного фінансового контролю поряд із здійсненням державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у підконтрольних установах) віднесено здійснення контролю за дотриманням законодавства про закупівлі.
Зазначаємо, що відповідно до пункту 5 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 (далі – Положення про Держаудитслужбу) Держаудитслужба з метою організації своєї діяльності координує та контролює діяльність міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби. У пункті 7 Положення про Держаудитслужбу визначено, що Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи.
Положення про Західний офіс Держаудитслужби затверджено наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 (далі – Положення про Офіс). Так, відповідно до пункту 1 Положення про Офіс Західний офіс Держаудитслужби підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом.
У пункті 4 Положення про Офіс визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель, здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі, а також вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Враховуючи вищенаведене, Західний офіс Держаудитслужби не наділений повноваженням здійснювати роз’яснення щодо поставлених вами питань.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Крім того, укладений договір про закупівлю не відповідає нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 09.10.2023 року подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 09 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 520/29251/23 |
Дата відкриття провадження: | 09 листопада 2023 |
Документи:
10 листопада 2023 10:25
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 15:45
|
0-02-05-fa6739509f79b199d97dbb457e890182437215e01a98079550c8f48a54909266_6e4863a957cedb74.jpg |
10 листопада 2023 10:25
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 15:48
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2023 15:45
|
0-02-05-fa6739509f79b199d97dbb457e890182437215e01a98079550c8f48a54909266_6e4863a957cedb74.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" |
3 933 482,65
UAH з ПДВ
|
3 933 482,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" #42901715 |
Переможець |
3 933 482,65
UAH з ПДВ
|
26 червня 2023 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 11:32
|
ДУ№5 до Договору №27-06-10 від 04.07.2023.pdf | зміни до договору |
08 березня 2024 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 09:22
|
ДУ №4 до Договору №27-06-10 від 04.07.2023.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 16:35
|
ДУ№3 від 17.07.2023 Договір №27-06-10.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2023 10:54
|
Ду 2.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 09:34
|
ДУ1 до Договору 27-06-10 від 04.07.2023.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 09:16
|
Договір №27-06-10 від 04.07.2023 року.pdf | укладений |
05 липня 2023 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 27-06-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 27-06-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення строку дії договору та строку остаточних розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 27-06-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 27-06-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та термінів гарантії |
Номер договору про закупівлю: | 27-06-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |