Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43919503 |
Місцезнаходження: | 66400, Україна , Одеська обл., Ананьїв, вул.Незалежності,20 |
Контактна особа: |
Бойченко Ганна Іванівна +380486323201 vid_bud2101@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2023 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 166 825,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 668,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за роботи здійснюється в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника робіт - по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника та по факту виконання робіт. Розрахунки проводяться по факту виконання робіт, протягом 10-и банківських днів з дня підписання сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма№ КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою№КБ-3, в залежності від фінансування з місцевого бюджету, при необхідності можливе відтермінування платежу. До актів виконаних робіт Підрядник, при необхідності, надає Замовнику виконавчу документацію, яка складена у відповідності до діючих нормативних документів. У разі ненадання або невідповідності виконавчої документації діючим нормам Замовник має право відкласти підписання актів за формами КБ-2в, КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 09:50 |
Додаток _3 Проєкт Договору.docx | |
13 червня 2023 09:50 |
Додаток _2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
13 червня 2023 09:50 |
ТД.docx | |
13 червня 2023 09:50 |
Додаток _ 1 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-24-000019 ● d619616f9e2340ab8b97fb9d9c49f0fc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 18:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 №190
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.08.2023 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16 UA-2023-06-13-001700-a 13.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 20:37:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт покриття тротуарною плиткою на Площі Перемоги в м.Ананьєві, Подільського району, Одеської області (видатки із благоустрою населених пунктів) (Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-13-001700-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. У додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» зокрема визначено, що в складі пропозиції подається довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів) у довільній формі.
Додатком 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Відомість обсягів робіт у графі «Найменування робіт і витрат» зокрема передбачено: Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Учасником - ФОП Підопригора Любов Василівна у складі тендерної пропозиції оприлюднено Локальний кошторис (Локальний кошторис.pdf) який також містить найменування робіт - Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, проте Інформаційна довідка про наявність обладнання від 19 червня 2023 року №15 (Інформаційна довідка про обладнання .pdf) не містить даних про автомобілі-самоскиди.
З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином ФОП Підопригора Любов Василівна виконано визначені Замовником вимоги до наявності основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема автомобілі-самоскиди?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 15:57:49
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2023-08-24-000019 закупівлі ID: UA-2023-06-13-001700-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2023-08-24-000019 закупівлі ID: UA-2023-06-13-001700-a
На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України Північно – східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2023 року, «У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт покриття тротуарною плиткою на Площі Перемоги в м.Ананьєві, Подільського району, Одеської області (видатки із благоустрою населених пунктів) (Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-13-001700-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. У додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» зокрема визначено, що в складі пропозиції подається довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів) у довільній формі.
Додатком 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Відомість обсягів робіт у графі «Найменування робіт і витрат» зокрема передбачено: Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Учасником - ФОП Підопригора Любов Василівна у складі тендерної пропозиції оприлюднено Локальний кошторис (Локальний кошторис.pdf) який також містить найменування робіт - Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, проте Інформаційна довідка про наявність обладнання від 19 червня 2023 року №15 (Інформаційна довідка про обладнання .pdf) не містить даних про автомобілі-самоскиди.
З огляду на викладене просимо пояснити, яким чином ФОП Підопригора Любов Василівна виконано визначені Замовником вимоги до наявності основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема автомобілі-самоскиди?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-06-13-001700-a уповноважена особа відділу з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-13-001700-a.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 29 серпня 2023 року:
Уповноважена особа відділу з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей 13 червня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покриття тротуарною плиткою на Площі Перемоги в м.Ананьєві, Подільського району, Одеської області (видатки із благоустрою населених пунктів)» (Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей, кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», ДБН та іншим нормативним документам.
Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Проектно кошторисна документація на капітальний ремонт покриття тротуарною плиткою на Площі Перемоги в м.Ананьєві, Подільського району, Одеської області розроблено на підставі: завдання замовника на проектування— договору № 8 від 23 березня 2023 року.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи проектної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560. Експертиза проектної документації виконано ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області на підставі договору, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 2 166 825, 20 грн. (Два мільйона сто шістдесят шість тисяч вісімсот двадцять п’ять грн. 20 коп.) з урахуванням ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №2 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://ananiv-mr.od.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/ на якому 14.06.2023р. оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Документи до пояснення по запиту від 26 липня 2023 року:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт покриття тротуарною плиткою на Площі Перемоги в м.Ананьєві, Подільського району, Одеської області (видатки із благоустрою населених пунктів)» (Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2023-06-13-001700-a
2. Копія експертного звіту (позитивний)
3. Скріншот з сайту
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 29 серпня 2023 року щодо «Надати пояснення, яким чином ФОП Підопригора Любов Василівна виконано визначені Замовником вимоги до наявності основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, зокрема автомобілі-самоскиди»:
Затверджена тендерна документація на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покриття тротуарною плиткою на Площі Перемоги в м.Ананьєві, Подільського району, Одеської області (видатки із благоустрою населених пунктів)» (Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2023-06-13-001700-a складена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) (в редакції Особливостей на момент проведення закупівлі).
Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Частина 1 додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» встановлює вимогу з метою підтвердження наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - в складі пропозиції подається довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів) у довільній формі. *До довідки про наявність основних будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме:
• Електростанція пересувна;
• Агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном;
• Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння;
• Екскаватор одноковшевий дизельні на пневмоколісному ходу;
• Бетонозмішувач примусової дії пересувний;
• Автогрейдер;
• Молоток відбійний пневматичний, при роботі від пересувних
компресорних станцій
В разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин і механізмів й інші будівельних машини і механізми.
В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів).
Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи:
- діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками;
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів).
Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг.
В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми.
Учасником, ФОП Підопригора Любов Василівна, (далі по тексту - Учасник) в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Інформаційна довідка про обладнання.pdf» в якому міститься інформація довідка про наявність обладнання (вих. № 15 від 19.06.2023р.) та зазначено про наявність:
Електростанції пересувної потужністю 2 кВт, що є власністю Учасника (п.10 довідки)
Агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном 5.2 кВт, що є власністю Учасника (п. 5 довідки)
Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, що є власністю Учасника (пункт 9 довідки).
Екскаватор одноковшевий дизельні на пневмоколісному ходу, який є орендований (пункт 12 довідки).
Бетонозмішувач примусової дії пересувний (розчино змішувач пересувний) 150 л, що є власністю Учасника (пункт 8 довідки).
Автогрейдер, який є орендований (пункт 13 довідки).
Молоток відбійний пневматичний (електричний), що є власністю Учасника (пункт 11 довідки).
У контексті пункту 44 Особливостей (що діяла на момент оголошення відкритих торгів) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вказане кореспондується з нормою пункту 44 Особливостей, зміст якої наведено вище.
Крім того, в силу вимог частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З приводу цього порушення хочу відмітити, що тендерна документація розроблена для процедури закупівлі не містила окремих вимог чи вказівок щодо обов'язкового включення до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема автомобілі-самоскиди.
Крім того, тендерна документація не містила чіткого переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази тощо.
З огляду на це, замовник не міг правомірно відхилити учасника з наведеної підстави.
Зазначене підтверджується численною практикою органу оскарження:
Наприклад, у закупівлі UA-2019-05-13-000225-b в додатку 2 Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт (надання послуг, постачання товару), що є предметом закупівлі (надається згідно з вказаною форми).
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника Пропозиція Скаржника була відхилена з наступним формулюванням: " Всупереч п. 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку №2 до Тендерної документації учасником надано не повний перелік необхідного для виконання робіт обладнання. Надана учасником підсумкова відомість ресурсів не відповідає Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.»
Приймаючи рішення №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019, орган оскарження став на сторону скаржника: Документація не містить вимог щодо необхідності надання у складі Пропозиції довідки, підготовленої з урахуванням переліку обладнання, що відображене у підсумковій відомості ресурсів. Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, тому Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
У закупівлі UA-2023-05-11-012369-a Скаржник не погоджувався з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного: «пунктом 2 Додатку № 3 (технічна специфікація» до ТД було передбачено "Учасник повинен мати достатню кількості обладнання для проведення робіт згідно цих вимог".
Додаток 1 Документації містив інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі мав надати довідку за формою.
В наданій кошторисній документації переможця було зазначено, що перевезення будівельного сміття буде відбуватись за допомогою самоскидів на відстань 30 км. При цьому, вищезазначених(ого) транспортних(ого) засобів(у) не вказано в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Приймаючи рішення №10563 -р/пк-пз від 02.08.2019, орган оскарження став на сторону замовника: Документація не містить вичерпного переліку обладнання, наявність якого учасникам необхідно підтвердити. Документація не містить вимоги щодо необхідності зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази відповідного обладнання, інформація про яке міститься у кошторисах. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
У процедурі UA-2021-04-19-003703-b Скаржник звернув увагу на той факт, що відповідно до переліку техніки у Довідці про матеріально-технічну базу відсутні крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3 т.; крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10 т.; підіймачі щоглові, будівельні вантажопідйомність 0,5 т., які Учасник планує залучати та вказує в підсумковій відомості ресурсів. Відтак, проведені розрахунки в кошторисній документації не відповідають дійсності, а також були здійснені з допущенням суттєвих порушень, адже як випливає з наданої переможцем інформації така техніка у нього відсутня.
Приймаючи рішення від 11.06.2021 №13240, орган оскарження з цього приводу зазначив, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності заповнення довідки про матеріально-технічну базу у відповідності до підсумкової відомості ресурсів.
Підсумовуючи, хочу відмітити, що на етапі розгляду пропозицій замовник співставляє тендерні пропозиції подані учасниками з тими вимогами, які чітко і однозначно були ним прописані в тендерній документації.
Натомість, уточнювати на цьому етапі свої вимоги чи здійснювати їх трактування на власний розсуд замовник не вправі.
Тендерна документація не містила вимоги підтвердити наявність автомобіля(-ів) – самоскиду(-ів).
Тендерна документація також не містила вимог щодо необхідності заповнення довідки про матеріально-технічну базу у відповідності до відомості ресурсів наданої Учасником або відомостей обсягів робіт проте містила інформацію щодо того, в разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин і механізмів й інші будівельних машини і механізми, що останнім і здійснено.
З огляду на вищевикладене, вважаю, що в замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця з наведеної у висновку моніторингу причини.
З наведеного випливає, що Замовник на об’єктивних підстав не мав права прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині, оскільки останній в повному обсязі виконана встановлені вимоги додатку №1 до тендерної документації.
Документи до пояснення по запиту від 29 серпня 2023 року:
4. Інформаційна довідка про обладнання.pdf.
5. Додаток №1 до тендерної документації
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Підопригора Любов Василівна |
2 112 654,57
UAH з ПДВ
|
2 112 654,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Підопригора Любов Василівна #2020608825 |
Переможець |
2 112 654,57
UAH з ПДВ
|
26 червня 2023 09:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 14:12
|
Договір _ 55.pdf | укладений |
03 липня 2023 13:52
|