Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери та урни для відходів і сміття
Очікувана вартість
309 400,00 UAH
UA-2023-06-12-011857-a 1851ffd64acd456ab217398fc15be8e2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ягупець

+380997350130 26443858@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26443858
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Соборна, 16
Контактна особа: Вікторія Ягупець
+380997350130
26443858@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Придбання контейнерів для твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 штуки
Контейнери та урни для відходів і сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2022
ДК 021:2015: 34928480-6 — Контейнери та урни для відходів і сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

12 червня 2023 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-02-000004 ● 61d28816cb014af9b67fb38988bcecd1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2024 11:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.01.2024 № 1-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 13.12.2023 № 003100-18-14492-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА


Додаток
до наказу від 01.01.2024
№ 1-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради UA-2023-06-12-011857-a 12.06.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-03 18:41:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Контейнери та урни для відходів і сміття, код ДК 021:2015: 34928480-6 – Контейнери та урни для відходів і сміття» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-12-011857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пояснити обставини та наявні підстави укладання договору без застосування електронної системи закупівель, що унеможливило дотримання строків для проведення цієї закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу та надати документальне підтвердження цих обставин?
3. Відповідно пункту 10.1 укладеного договору № 80 від 24.11.2022 термін його дії до 31.12.2022. Поясніть причини оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення закупівлі 12.06.2023.
4. Поясніть причину не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю № 80 від 24.11.2022 станом на 03.01.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-08 13:09:14

Відповідь на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-12-011857-a

Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області моніторингу процедури закупівлі «Контейнери та урни для відходів і сміття» UA-2023-06-12-011857-a надає інформацію про наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі ДСТУ 8476:2015 «КОНТЕЙНЕРИ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ. Загальні технічні вимоги», технічних характеристик та конструктивної схеми контейнеру, який використовується для збору твердих побутових відходів на території Дружківської територіальної громади (додається).
Також, обґрунтування очікуваної вартості (розміру бюджетного призначення) предмету закупівлі обраховано відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін аналогічних контейнерів 4-х постачальників на сайті prom.ua
1. https://prom.ua/p351236544-kontejner-dlya-sbora.html?&primelead=Mi4z - 5600 грн.
2. https://prom.ua/p1187254465-kontejner-dlya-tbo.html?&primelead=MS4xNQ - 6000 грн.
3. https://prom.ua/p1187271092-kontejner-dlya-tbo.html?&primelead=MS4xNQ - 6000 грн.
4. https://prom.ua/p564266106-kontejner-tbo-075.html?&primelead=MS4xNQ - 6950 грн.
Додатковим критерієм визначення очікуваної вартості був укладений договір Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради на придбання контейнерів у 2021 році
(https://b2b.newtend.com/opc/provider/tender/dabcd618ee354c1b96eaad42bb583a19/overview).
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у Замовника відсутній обов’язок розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, пункт 4.1 Постанови носить рекомендаційний характер. Також на момент проведення закупівлі згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» органи місцевого самоврядування здійснюють управління коштами місцевих бюджетів без оприлюднення нормативно-правових актів та інших документів, які застосовуються під час бюджетного процесу. В зв’язку з цим, вищезазначена інформація не оприлюднювалась через веб-сайт.
2. На час підписання договору № 80 від 24.11.2022 був чинним пп. 2 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в якому зазначено, що придбання замовниками товарів може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення. На той час, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.04.2022 за № 453/37789, Дружківська міська територіальна громада входила до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
3, 4. Причинами оприлюднення оголошення про проведення закупівлі 12.06.2023 та неоприлюднення звіту про виконання договору № 80 від 24.11.2022 стали: воєнний стан, перебування замовника на той час у переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) та лист торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, яким засвідчуються форсмажорні обставини (обставини непереборної сили) та підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Звіт про виконання договору № 80 від 24.11.2022 оприлюднений 08.01.2024.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-12-011857-a, Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради повідомляє, що Ваші зауваження враховані, проведені роз’яснювальні роботи, які направлені на недопущення в подальшому встановлених порушень, також у 2024 році заплановано навчання уповноваженої особи.

2024-01-23 11:29:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог підпункту 1 пункту 4¹Постанови №710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Григорян Мгер Сосович
#344646812
Переможець 309 400,00
UAH з ПДВ
12 червня 2023 15:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 11:27
Електронний підпис укладений
12 червня 2023 15:51
Договір Придбання Контейнерів 2022.pdf укладений
12 червня 2023 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 309 400,00
UAH