Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та т.і.)
Очікувана вартість
350 286,00 UAH
UA-2023-06-12-006492-a ● c379c5a75478456bbb4cdf0829ac2c85
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Конституційний Суд України |
Код ЄДРПОУ: | 00013534 |
Вебсайт: | http://ccu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14 |
Контактна особа: |
Юлія Лісова +380442381331 ju_lis@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2023 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 350 286,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 502,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
З технічних питань: Сергій Сапегін, заступник керівника управління державного майна Адміністративно-фінансового департаменту – завідувач відділу експлуатації адміністративних будинків, вул. Жилянська, буд.14, м. Київ, 01033, телефон: (044) 238-11-78, електронна пошта: електронна пошта: sapegin@ccu.gov.ua. З загальних питань: Юлія Лісова, уповноважена особа, головний спеціаліст відділу договірної роботи та публічних закупівель, вул. Жилянська, буд.14, м. Київ, 01033; тел (044) 238-13-31, електронна пошта: ju_lis@ukr.net.
З технічних питань: Сергій Сапегін, заступник керівника управління державного майна Адміністративно-фінансового департаменту – завідувач відділу експлуатації адміністративних будинків, вул. Жилянська, буд.14, м. Київ, 01033, телефон: (044) 238-11-78, електронна пошта: електронна пошта: sapegin@ccu.gov.ua.
З загальних питань: Юлія Лісова, уповноважена особа, головний спеціаліст відділу договірної роботи та публічних закупівель, вул. Жилянська, буд.14, м. Київ, 01033; тел (044) 238-13-31, електронна пошта: ju_lis@ukr.net.
Розгорнути
Згорнути
З загальних питань: Юлія Лісова, уповноважена особа, головний спеціаліст відділу договірної роботи та публічних закупівель, вул. Жилянська, буд.14, м. Київ, 01033; тел (044) 238-13-31, електронна пошта: ju_lis@ukr.net.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4774 штуки
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, канцелярське приладдя, паперове канцелярське приладдя та т.і.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київська область, Київ, вул. Жилянська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 липня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2023 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2023 16:59 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 3_Проєкт договору.docx | |
15 червня 2023 16:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ.docx | |
15 червня 2023 16:59 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 1_Технічні вимоги.doc | |
12 червня 2023 12:37 |
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx | |
12 червня 2023 12:37 |
Тендерна_документацiя.doc |
15 червня 2023 17:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 червня 2023 16:59 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 3_Проєкт договору.docx
|
|||||||||
15 червня 2023 16:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ.docx
|
|||||||||
15 червня 2023 16:59 |
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 1_Технічні вимоги.doc
|
|||||||||
12 червня 2023 12:37 |
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||||||||
12 червня 2023 12:37 |
Тендерна_документацiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Дата подання: 14 червня 2023 16:09
Дата відповіді: 15 червня 2023 09:55
Доброго дня! Згідно Додатку 1 до Тендерної документації у табличці "Технічна специфікація" - поз.6 - Закладка пластикова - на даний момент закладка з характеристиками "в упаковці 100шт - 5 неонових кольорів по 20 арк." відсутня на території України у офіційних виробників та імпортерів. Просимо прийняти як еквівалент "Закладка пластикова - в упаковці 125шт - 5 неонових кольорів по 25 арк." Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Зміни до тендерної документації внесені.
Зміни до тендерної документації внесені.
технічні вимоги
Дата подання: 14 червня 2023 16:11
Дата відповіді: 15 червня 2023 09:55
Шановний Замовнику Згідно Додатку 1 до Тендерної документації у табличці "Технічна специфікація" позиція 11. Вказану ручку за технічними параметрами має тільки торгова марка Optima, проте дана позиція товару відсутня у імпортера та аналогів не має. Тому, будь ласка, розширте значення параметру "товщина лінії письма" по цій позиції 0,5 - 0,7 мм. Сподіваємось на Ваше розуміння та внесення змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Зміни до тендерної документації внесені.
Зміни до тендерної документації внесені.
Щодо Спеціфікації Договору
Дата подання: 15 червня 2023 15:07
Дата відповіді: 15 червня 2023 17:00
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію було виявлено, що у Додатку 3 - "Проект договору" поз 14 - "Ручки гелеві" об'єднано у одну позицію, хоча згідно Додатку 1 - "Технічна специфікація" це три різні види ручок за різними цінами та характеристиками. Просимо внести відповідні зміни, додавши строки у специфікацію. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день! Зміни до тендерної документації внесені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-12-006492-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 15 червня 2023 19:40
вимога
Доброго дня, шановний Замовнику! На нашу думку наявні дискримінаційні вимоги у Додатку 1 до документації, які ми промисо Вас , будь ласка, розглянути у вкладенні та внести відповідні зміни до документації. Щиро Вам дякуємо та сподіваємось на Ваше розуміння
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2023 14:08
На Вашу вимогу повідомляємо таке. З огляду на зауваження і вимогу, які подані в цій процедурі через електронну систему закупівель, а також з метою більш ретельного доопрацювання технічного завдання та усунення недоліків, торги будуть відмінені.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 14:12 |
Кінець періоду оскарження: | 27 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 27 червня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | доопрацювання технічного завдання та усунення недоліків |
Документи:
16 червня 2023 14:12
|
Електронний підпис |
16 червня 2023 14:10
|
Протокол № 40 від 16.06.2023 р..pdf |