Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт: "Будівлі загальногосподарського призначення" (інв.№1133, 1133/1) РВ ВП СГ)
Очікувана вартість
3 120 702,00 UAH
UA-2023-06-12-003389-a ● 4f92553f1fa14daab95cbfb597d707d5
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 36217282 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, місто Вараш |
Контактна особа: |
Хомич Ольга Анатоліївна 380363661421 HomOA@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2023 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 120 702,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 207,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Тендерні пропозиції готуються та подаються українською мовою. Детальна інформація міститься у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт: "Будівлі загальногосподарського призначення" (інв.№1133, 1133/1) РВ ВП СГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату отриманих від Виконавця послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» примірної форми КБ-2в та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» примірної форми КБ-3, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЕРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення вищевказаних актів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2023 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2023 15:54 |
Перелік змін № 1.pdf | |
19 червня 2023 15:54 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
19 червня 2023 15:54 |
Додаток 3 зі змінами.doc | |
19 червня 2023 15:54 |
Додаток 1 зі змінами.doc | |
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 7.docx | |
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 6.docx | |
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 5.docx | |
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 4.docx | |
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 2.doc |
19 червня 2023 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 червня 2023 15:54 |
Перелік змін № 1.pdf
|
|||
19 червня 2023 15:54 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
19 червня 2023 15:54 |
Додаток 3 зі змінами.doc
|
|||
19 червня 2023 15:54 |
Додаток 1 зі змінами.doc
|
|||
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 7.docx
|
|||
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 6.docx
|
|||
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 5.docx
|
|||
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 4.docx
|
|||
12 червня 2023 10:54 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по тех.завданню
Дата подання: 22 червня 2023 16:13
Дата відповіді: 23 червня 2023 10:22
Доброго дня. Прохання надати відповіді на наступні запитання:
1. Учасник закупівлі зобов’язаний оформити акт перевірки відповідності вогнезахисту та надати його замовнику. Не зрозуміло що тут мається на увазі. Адже даний акт складається після виконання робіт по вогнезахисту. Питання чи потрібен він в складі тендерної пропозиції? Чи це загальні вимоги до переможця можливо? 2. п. 7.9 Наявність працівників відповідної кваліфікації (посвідчення про проходження навчання та перевірку знань виробничих інструкцій за видами виконуваних робіт, з охорони праці та пожежної безпеки, допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки – роботи на висоті та ін., проходження медичного огляду). Згідно вимог посвідчення не потрібно надавати в складі пропозиції?
3. п.7.11 Учасник закупівлі має право залучати для надання послуг інших осіб (субпідрядників) лише за попередньою письмовою згодою Замовника. Не зрозуміло. Якщо учасник планує залучати субпідрядника, то як це відбувається за попередньою письмовою згодою Замовника? Тобто перед подачею тендерної пропозиції учасник повинен звернутися до Замовника, щодо залучення субпідрядника? Це порушує правила публічних закупівель.
Думаю, що розділ 7. Вимоги до учасника закупівлі - це стосується суто ПЕРЕМОЖЦЯ закупівлі.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!!
По першому питанню слід відмітити, що згідно додатку 2 "Технічна специфікація" однією з вимог до учасника закупівлі є саме зобов’язання оформити акт перевірки відповідності вогнезахисту та надати його замовнику, але у разі визначення переможцем, тому в переліку документів, які вимагаються в складі тендерної пропозиції акт перевірки відповідності вогнезахисту відсутній. У Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції документу під назвою "Тендерна документація зі змінами " наявний перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції.
По другому питанню зазначаємо, що згідно пункту 5.3.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції документу під назвою "Тендерна документація зі змінами" Учаснику закупівлі слід прикріпити через довідку встановленої форми (Додаток 5 до ТД), підписану керівником та скріплену печаткою учасника (у разі її використання) про чисельність та склад працюючих з підтвердженням їх відповідної кваліфікації знань, та досвіду роботи.
По третьому питанню, на етапі подання пропозиції потенційним учасникам даної закупівлі при залучені субпідрядника слід керуватися пунктами 1 та 8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції документу під назвою "Тендерна документація зі змінами".
По першому питанню слід відмітити, що згідно додатку 2 "Технічна специфікація" однією з вимог до учасника закупівлі є саме зобов’язання оформити акт перевірки відповідності вогнезахисту та надати його замовнику, але у разі визначення переможцем, тому в переліку документів, які вимагаються в складі тендерної пропозиції акт перевірки відповідності вогнезахисту відсутній. У Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції документу під назвою "Тендерна документація зі змінами " наявний перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції.
По другому питанню зазначаємо, що згідно пункту 5.3.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції документу під назвою "Тендерна документація зі змінами" Учаснику закупівлі слід прикріпити через довідку встановленої форми (Додаток 5 до ТД), підписану керівником та скріплену печаткою учасника (у разі її використання) про чисельність та склад працюючих з підтвердженням їх відповідної кваліфікації знань, та досвіду роботи.
По третьому питанню, на етапі подання пропозиції потенційним учасникам даної закупівлі при залучені субпідрядника слід керуватися пунктами 1 та 8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції документу під назвою "Тендерна документація зі змінами".
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 червня 2023 08:18 |
Кінець періоду оскарження: | 09 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 липня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Розглянувши службову записку №45/0-04-161 від 27.06.2023 року щодо відміни закупівлі №UA-2023-06-12-003389-a, яка була оголошена згідно з ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт: "Будівлі загальногосподарського призначення" (інв.№1133, 1133/1) РВ ВП СГ), очікуваною вартістю закупівлі 3 120 702,00 грн. без ПДВ, оскільки при визначенні ОВЗ в кошторисній документації не було враховано коефіцієнт, що застосовується до трудовитрат працівників при «Виконанні ремонтно-будівельних робіт в будинках, будівлях і спорудах, що експлуатуються за наявності в приміщені меблів, устаткування та інших предметів», що призвело до неможливості усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вирішила: відмінити закупівлю №UA-2023-06-12-003389-a, що була оголошена згідно з ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт: "Будівлі загальногосподарського призначення" (інв.№1133, 1133/1) РВ ВП СГ), очікуваною вартістю закупівлі 3 120 702,00 грн. без ПДВ в зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі пункту 50 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». |
Документи:
28 червня 2023 08:18
|
Електронний підпис |
28 червня 2023 08:17
|
витяг з протоколу №1.pdf |