Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37992989 |
Місцезнаходження: | 35705, Україна , Рівненська обл., Здолбунівський р-н, місто Здолбунів, ВУЛИЦЯ КОРОТКА, будинок 9 |
Контактна особа: |
Ірина Ключук +380675519505 korucja234@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 3 092 498,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 462,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК після підписання договору може перерахувати Аванс. Аванс може бути наданий на строк не більше трьох місяців у межах до 30% від загальної ціни договору, який ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі-приймання наданих послуг/виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). По закінченню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються ЗАМОВНИКУ. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. . ЗАМОВНИК згідно Календарного плану виконання робіт/надання послуг, що є невід’ємною частиною до чинного Договору (Додаток 3), у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний рік здійснює по мірі надходження коштів з місцевого бюджету проміжні платежі ВИКОНАВЦЮ за виконані послуги/роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних послуг/робіт та витрат» по формі КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних послуг/робіт» по формі КБ-2в. Кінцева оплата за виконані послуги/роботи з ВИКОНАВЦЕМ здійснюються протягом 30-ти банківських днів після закінчення ВИКОНАВЦЕМ всіх передбачених договором послуг/робіт, але за умови наявності коштів у місцевому бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 16:14 |
Тендерна документацiя(5)(1).doc | |
09 червня 2023 16:14 |
Додаток № 5 Проект договору(1)(1).docx | |
09 червня 2023 16:14 |
Додаток _2 Технічна специфікація(2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000022 ● 64bf63f0d1d24abcafdb415bbe81d0ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.09.2023 № 40-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.09.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.09.2023 №40-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-09-012094-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-19 17:25:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту вул. Нова в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-012094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 10:15:29
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш Запит замовнику на пояснення повідомляємо наступне.
Щодо частини першої запиту - Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Здолбунівської міської ради від 07.07.2023 р. № 1651 (додаємо в складі відповіді).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність в проведенні у закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту на Поточний ремонт вул. Нова в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області. Окрім цього, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено робочий проект (кошторисну документацію). Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Поточний ремонт вул. Нова в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом № 230406-08/EO від 11 квітня 2023 року. В проєктній документації міститься детальний опис послуг, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих послуг.
3. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16. Також при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додаємо в складі відповіді), за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Щодо частини другої запиту - Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Щодо коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі надаємо Платіжні інструкції з зазначенням сплачених сум та інші документи щодо виконання даного договору.
З повагою!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 17:06:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту вул. Нова в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-012094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Таблиця А Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації визначає форму Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації визначений перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Разом з тим, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «21. Техніка.pdf») надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кортакоз» містить перелік наявного у учасника обладнання, в тому числі: Асфальтоукладальник універсальний, продуктивність 600 т/год; Бульдозер, потужність 120 кВт; Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; Екскаватор одноковшевий на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, 9 т; Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, 14 т; Коток дорожній самохідний вібраційний, 13 т.
Просимо надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Кортакоз» підтверджено наявність вищезазначеного обладнання.
2. Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). В підтвердження інформації щодо договору поставки асфальтобетону учасник надає, зокрема, підтвердження спроможності збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей, у випадку залучення для цього сторонніх осіб на договірних чи інших засадах, надається копія відповідного договору з виробником (Постачальником) асфальтобетону.
Просимо надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Кортакоз» підтверджено спроможність збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей.
3. Розділ 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таблиця В Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації визначає форму Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кортакоз» Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «22. Аналогічні договори.pdf») містить перелік договорів, в тому числі Договір про закупівлю послуг № 02/12 від 05.12.2022 р.
Просимо надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Кортакоз» підтверджено виконання договору, зазначеного в довідці.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 11:30:55
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне:
1. Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Таблиця А Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації визначає форму Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації визначений перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Разом з тим, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «21. Техніка.pdf») надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кортакоз» містить перелік наявного у учасника обладнання, в тому числі: Асфальтоукладальник універсальний, продуктивність 600 т/год; Бульдозер, потужність 120 кВт; Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; Екскаватор одноковшевий на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, 9 т; Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, 14 т; Коток дорожній самохідний вібраційний, 13 т. Просимо надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Кортакоз» підтверджено наявність вищезазначеного обладнання.
Учасником ТОВ «Кортакоз» в складі тендерної пропозиції на підтвердження вище зазначеного вами обладнання надано файл «9. МТБ.zip», в якому міститься файл «Підтвердження техніки.PDF», в якому в свою чергу міститься документ Договір оренди №1/2023 від 01.03.2023 р. на який власне посилається учасник в наданій ним Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно додаткової угоди №1 від 29 березня 2023 року до Договору оренди №1/2023 від 01.03.2023 р. міститься перелік техніки на який посилається учасник в наданій ним Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Документи з тендерної пропозиції учасника надаємо в складі пояснення.
2. Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). В підтвердження інформації щодо договору поставки асфальтобетону учасник надає, зокрема, підтвердження спроможності збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей, у випадку залучення для цього сторонніх осіб на договірних чи інших засадах, надається копія відповідного договору з виробником (Постачальником) асфальтобетону.
Просимо надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Кортакоз» підтверджено спроможність збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей.
На підтвердження відповідності даній вимозі Учасником було надано в складі тендерної пропозиції Договір №8867 від 01 березня 2023 року укладений між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" та Учасником. Документи з тендерної пропозиції учасника надаємо в складі пояснення.
3.Розділ 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таблиця В Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації визначає форму Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кортакоз» Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «22. Аналогічні договори.pdf») містить перелік договорів, в тому числі Договір про закупівлю послуг № 02/12 від 05.12.2022 р. Просимо надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Кортакоз» підтверджено виконання договору, зазначеного в довідці.
Учасником ТОВ-фірма «Кортакоз» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 14.06.2023 №912 про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл «22. Аналогічні договори.pdf»), у якій як аналогічні вказано, зокрема, укладений із Замовником договір від 05.12.2022 №02/12 на суму 2 599 741,20 грн та лист-відгук від 24.03.2023 №221 (файл «14. Підтвердження аналогічних договорів.pdf») щодо виконання учасником договору про закупівлю послуг №02/12 від 05.12.2022 (Поточний ремонт вулиці Старомильська в м. Здолбунів) на суму 2 599 741,20 грн з ПДВ. При цьому, учасником ТОВ-фірма «Кортакоз» у складі пропозиції надано скан-копію аналогічного договору від 05.12.2022 за №06/12, а не за №02/12 (файл «14. Підтвердження аналогічних договорів.pdf») щодо надання послуг з поточного ремонту вулиці Старомильська в м. Здолбунів на суму 2 599 741,20 грн з ПДВ. Згідно Розділу 3 Додатку№1 до Тендерної документації: підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) подається у наведеному в даному Розділі вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «В». Згідно форми Таблиця «В» Учасники повинні зазначити; Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення. Між виразами «Назва та адреса організації з якою укладено договір» і «номер договору та дата укладення» стоїть знак «/», який означає «або». Знак / коса риска - нелітерний орфографічний знак, який застосовується в науковому та діловому мовленні по функції, близької спілкам та чи або, також, як знак альтернативності понять. Тобто, умовами тендерної документації не вимагалося обов’язкового зазначення і «Назви та адреса організації з якою укладено договір» і «номер договору та дата укладення». Відтак ВИМОГИ про зазначення цих двох позицій у довідці про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) НЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО. Учасником в наданій ним довідці про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначено вірно Назву та адресу організації з якою укладено договір: КП «Здолбунівське» Здолбунівської міської ради 35705, Рівненська обл., Здолбунівський р-н, місто Здолбунів, вулиця Коротка, будинок 9, чим повністю виконано вимоги щодо форми і змісту довідки про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відтак оскільки учасником допущено формальну помилку в номері договору при заповненні інформації в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, однак вірно заповнено інформацію яка обов’язково вимагалася до заповнення формою довідки та умовами Тендерної документації, а також те, що тендерною документацією не було вимоги щодо зазначення обидвох частин інформації в замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції чи звернення за усуненням невідповідностей в цій частині.
Учасником надано в складі Тендерної пропозиції договір на Поточний ремонт вулиці Старомильська в м. Здолбунів на суму 2 599 741,20 грн з ПДВ, про який зазначено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виконання договору на Поточний ремонт вулиці Старомильська в м. Здолбунів на суму 2 599 741,20 грн з ПДВ, зазначеного в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджено документами: Довідки форми КБ -3 та Акти форми КБ-2в та Листом-відгуком. Документи з тендерної пропозиції учасника надаємо в складі пояснення.
Щодо відгуку за повідомляємо наступне: Згідно п. 1.2. Розділу №3 Додатку №1 до Тендерної документації: «Скановані з оригіналу копії листів-відгуків про співпрацю за всіма договорами від замовників, що вказані в Таблиці «В». Відгуки повинні містити назву замовника, предмет закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу». Звертаємо вашу увагу, вимогою не передбачено обов’язку зазначення номера договору в відгуці. Відгуки повинні містити назву замовника, предмет закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався. Згідно українського правопису - двокрапка (:) — розділовий знак у вигляді двох крапок, розташованих одна під одною, що використовується у простому реченні та безсполучниковому складному реченні в пояснювально-роз’яснювальній функції. Двокра́пка (:) — розділовий знак у вигляді двох розташованих одна над іншою крапок (:), вживаний, щоб зазначити, що частина тексту після нього пов'язана причинами, поясненнями і іншими смисловими стосунками з частиною тексту перед ним. Учасником в листі відгуці зазначено правильно назву замовника, предмет закупівлі що і є власне посиланням на договір, який виконувався. зважаючи на те, що вимогами п. 1.2. розділу №3 додатку №1 до тендерної документації не було передбачено обов’язку зазначення номера договору в відгуці в замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції чи звернення за усуненням невідповідностей в цій частині. Замовник при формуванні вимоги про усунення невідповідностей не має права прописувати нові вимоги чи вимагати виправити інформацію, подання якої не передбачалось умовами Закону, Тендерної документації чи навіть документами поданими в складі Тендерної пропозиції. Крім того повідомляємо про те, що згідно ч. 5 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно п. 47 Постанови КМУ №1178 . Згідно Розділу 5 Додатку№1 до Тендерної документації: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Зважаючи на те, що подана учасником інформація в тому числі щодо аналогічного договору міститься також у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-19-000474-a а також на те, що замовником за поданим аналогічним договором є власне Замовник даної закупівлі, підстави для відхилення пропозиції вказаного учасника чи щодо надання вимоги про усунення невідповідностей у замовника відсутні, оскільки учасником дотримано форми, та зазначено всю необхідну і передбачену вимогами тендерної документації, інформацію.
З повагою!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 22:22:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту вул. Нова в м. Здолбунів Рівненського району Рівненської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-012094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Додатком 2 до тендерної документації визначено, що в складі пропозиції учасник повинен надати копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, що передбачені технічним завданням: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, спорудження і обслуговування доріг, а саме дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Просимо надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Кортакоз» підтверджено наявність вищезазначених дозвільних документів.
2. Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). В підтвердження інформації щодо договору поставки асфальтобетону учасник надає, зокрема, підтвердження спроможності збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей, у випадку залучення для цього сторонніх осіб на договірних чи інших засадах, надається копія відповідного договору з виробником (Постачальником) асфальтобетону.
На підтвердження спроможності збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів Учасником ТОВ «Кортакоз» в складі тендерної пропозиції було надано Договір про надання послуг з поводження з відходами №8886 від 01 березня 2023 року (далі – Договір №8886) укладений між ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» та Постачальником асфальтобетону ТОВ «ЗАХІД-ДИЛІЖАНС».
Разом з цим, Договір №8886 наданий не в повному обсязі, відсутній Додаток 2, який є невід'ємною частиною договору.
Пунктом 3.1 Розділу 3 тендерної документації, визначено, що: «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.»
Поясніть, чому не було висунуто вимогу, щодо усунення невідповідності в документі, а саме надання договору в повному обсязі, подання якого передбачалося тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 17:45:27
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне:
1. Додаток 2 до тендерної документації встановлює вимогу, що в складі пропозиції учасник повинен надати копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, що передбачені технічним завданням: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, спорудження і обслуговування доріг, а саме дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасником ТОВ «Кортакоз» в складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання цієї вимоги надав файл «4. Установчі.pdf», в якому міститься Дозвіл № 072.22.56 Управління Держпраці у Рівненській області на виконання ТОВ «Кортакоз» вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів, який діє з 18 березня 2022 р. до 18 березня 2027 р. Також у цьому ж файлі міститься Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці роботодавця ТОВ «Кортакоз» щодо виконання таких робіт як спорудження і обслуговування доріг, яка зареєстрована Західним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці 30 березня 2023 р., № ДК2077/3х/3.1-23. На підтвердження виконання земляних робіт на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій у цьому ж файлі міститься Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці роботодавця ТОВ «Кортакоз» щодо виконання таких робіт як земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, яка зареєстрована Управлінням Держпраці у Рівненській області за №179 від 11 червня 2020 р.
Документи з тендерної пропозиції учасника надаємо в складі пояснення.
2. Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу, що учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). В підтвердження інформації щодо договору поставки асфальтобетону учасник надає, зокрема, підтвердження спроможності збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей, у випадку залучення для цього сторонніх осіб на договірних чи інших засадах, надається копія відповідного договору з виробником (Постачальником) асфальтобетону.
На виконання вимоги учасником подано договір №8886 від 1 березня 2023 року між ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрекопром»» та ТОВ «Захід-Диліжанс» (постачальником асфальтобетону для учасника), предметом якого є здійснення комплексу послуг з поводження з небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності ТОВ «Захід-Диліжанс». Вимоги щодо надання учасником договору саме «в повному обсязі», з усіма додатками, додатковими угодами тощо, Замовником згідно умов Тендерної документації не було встановлено. Відтак, Тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації.
Крім того, слід звернути увагу на те, Додатком 2 до поданого договору є форма заявки на надання послуг. Тому за результатами вивчення поданого договору випливає , що наявність/відсутність такого додатку жодним чином не впливає на підтвердження саме того, що за цим договором наявні спроможності збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей. Такі спроможні безпосередньо підтверджуються уже умовами самого договору. Враховуючи це, вимога замовника була виконана учасником.
Зважаючи на те, що надання такого договору саме в повному обсязі не вимагалося умовами Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, замовник не мав права висувати вимогу, щодо усунення невідповідності в документі, оскільки таким чином б висунув нову вимогу, яка не передбачена умовами Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Принагідно, повідомляємо про те, шляхом дослідження інформації яка міститься у відкритому доступі, замовником було встановлено, що аналогічна ситуація досліджувалася ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у процедурі закупівлі UA-2023-06-30-007966-a (UA-M-2023-09-04-000009 ● b99f5d83e4844e82be03ad9e79c9d1b5).
За результатами висновку моніторингу, порушень в цій частині ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, порушень не було виявлено.
З повагою!
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш висновок за результатами моніторингу закупівлі від 06.10.2023 року повідомляємо наступне: Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу, що учаснику необхідно підтвердити наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). В підтвердження інформації щодо договору поставки асфальтобетону учасник надає, зокрема, підтвердження спроможності збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей, у випадку залучення для цього сторонніх осіб на договірних чи інших засадах, надається копія відповідного договору з виробником (Постачальником) асфальтобетону. На виконання вимоги учасником подано договір №8886 від 1 березня 2023 року між ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрекопром»» та ТОВ «Захід-Диліжанс» (постачальником асфальтобетону для учасника), предметом якого є здійснення комплексу послуг з поводження з небезпечними відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності ТОВ «Захід-Диліжанс». Вимоги щодо надання учасником договору саме «в повному обсязі», з усіма додатками, додатковими угодами тощо, Замовником згідно умов Тендерної документації не було встановлено. Відтак, Тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації. Крім того, слід звернути увагу на те, Додатком 2 до поданого договору є форма заявки на надання послуг. Тому за результатами вивчення поданого договору випливає , що наявність/відсутність такого додатку жодним чином не впливає на підтвердження саме того, що за цим договором наявні спроможності збирання, перевезення та утилізації небезпечних відходів, що утворюються в процесі виготовлення асфальтобетонних сумішей. Такі спроможності безпосередньо підтверджуються уже умовами самого договору. Враховуючи це, вимога замовника була виконана учасником. Зважаючи на те, що надання такого договору саме в повному обсязі не вимагалося умовами Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, замовник не мав права висувати вимогу, щодо усунення невідповідності в документі, оскільки таким чином б висунув нову вимогу, яка не передбачена умовами Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Принагідно, повідомляємо про те, шляхом дослідження інформації яка міститься у відкритому доступі, замовником було встановлено, що аналогічна ситуація досліджувалася ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у процедурі закупівлі UA-2023-06-30-007966-a (UA-M-2023-09-04-000009 ● b99f5d83e4844e82be03ad9e79c9d1b5). За результатами висновку моніторингу, порушень в цій частині ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, порушень не було виявлено. Крім того повідомляємо про те, що 13.10.2023 року Замовником було розірвано Договір № 58 від 26 червня 2023 року. Також на виконання висновку за результатами моніторингу ДАСУ Уповноважену особу було притягнуто до відповідальності, про що надаємо підтверджуючі документи. Згідно ч. 9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»: 9. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. З повагою!
2023-10-13 12:11:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 20:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 12:04
|
додаткова угода.pdf | укладений |
13 жовтня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 12:31
|
угода до дог 58.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 16:31
|
договір 58.pdf | укладений |
26 червня 2023 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки допущеної при заповненні договору. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |