Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35859047 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, буд. 64 |
Контактна особа: |
Сашков Дмитро Олександрович 380733334090 sashkov2903@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником за фактом надання послуг на підставі підписаного акту наданих послуг, шляхом післяоплати у розмірі 100% кількості наданих послуг в гривнях, в межах надходження бюджетних асигнувань на казначейський рахунок Замовника протягом 90 календарних днів з дати отримання послуг на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний в розділі ХІ цього Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін». | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 14:19 |
Битва Х Додаток 1.1. Форма пропозиції.docx | |
09 червня 2023 14:19 |
Битва Х Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
09 червня 2023 14:19 |
Битва Х Тендерна документація.docx | |
09 червня 2023 14:19 |
Битва Х Додаток 1 Технічні вимоги.docx | |
09 червня 2023 14:18 |
Битва Х Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000073 ● 9f62fcbbf80647d2ab52740a61d575e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 22:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 168
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.07.2023 № 168
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2023-06-09-008568-a 09.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 13:19:01
Запит про надання пояснень
Керівнику
Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з забезпечення організації та проведення спортивного заходу – відкриті спортивні змагання з брейкданс культури “Битва Харкова” , інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-06-09-008568-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Вами встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП БИЧКОВ ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ вимогам частини 1 Розділу 3 Тендерної документації та на підставі чого зазначеного учасника не відхилено відповідно до пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178, якщо ним як переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-24 14:56:58
Пояснення
Пояснення надається в електронному форматі та прикріпляється до цього повідомлення у вигляді файлу Пояснення.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне. Висновком моніторингу установлено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником направлено відповідний лист щодо розірвання договору. Про результати розгляду відповідного звернення Виконавцем по договору - ФОП БИЧКОВ ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, органи державного фінансового моніторингу буде повідомлено додатково.
2023-08-03 16:56:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БИЧКОВ ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
154 150,00
UAH з ПДВ
|
154 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БИЧКОВ ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2992211794 |
Переможець |
154 150,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 10:43
|
ДУ № 2 Битва Ха (розірвання договора).pdf | укладений |
23 серпня 2023 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 15:21
|
ДУ1 Битва Ха.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 12:24
|
Д 26 Битва Ха.pdf | укладений |
26 червня 2023 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили викласти у новій редакції Додаток 1 до Договору №26 від 26.06.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |