Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

марка стандартна "U", марка стандартна "M", марка стандартна"F", марка стандартна "Х"
Очікувана вартість
149 985,00 UAH
UA-2023-06-08-015257-a 4467574a6e1644b99f7e73ba47370cc2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поливана Людмила Іванівна

+380444865486 financi@dpss.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 40414833
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Волинська, 12
Контактна особа: Поливана Людмила Іванівна
+380444865486
financi@dpss.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Поштова марка є засобом оплати послуг поштового зв'язку, що надаються національним оператором. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 N 10-р виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на акціонерне товариство "Укрпошта". Національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв'язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції, постачання товару: марки поштові, гербові чи подібні нові; гербовий папір; чекові книжки; банкноти, акції, облігації та подібні цінні папери, друковані (знаки поштової оплати (поштові марки, марковані конверти)) може здійснюватись лише одним учасником АТ «Укрпошта». Дана інформація обґрунтовує застосування відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель у частині відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи..
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7425 штуки
марка стандартна "U"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, Київ, вул. Волинська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
891 штуки
марка стандартна "F"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, Київ, вул. Волинська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
1584 штуки
марка стандартна "M"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, Київ, вул. Волинська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
297 штуки
марка стандартна "X"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, Київ, вул. Волинська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Тендерна документація

09 червня 2023 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2023 11:52
ОБГРУНТУВАННЯ марки.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "УКРПОШТА"
#21560045
Переможець 149 985,00
UAH
09 червня 2023 11:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 12:59
Електронний підпис укладений
28 липня 2023 12:39
Підписаний контракт укладений
09 червня 2023 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 149 985,00
UAH