Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з усунення аварії в бюджетній установі (послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж водопостачання та водовідведення в Криворізькій гімназії №42 Криворізької міської ради, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Самотічна,8)
Очікувана вартість
45 800,00 UAH
UA-2023-06-08-013228-a adfdb18998e249d8acec4c3000088c06
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Вікторія Валентинівна

0963020652 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75
Контактна особа: Клименко Вікторія Валентинівна
0963020652
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи з усунення аварії в бюджетній установі (послуги з поточного ремонту внутрішніх мереж водопостачання та водовідведення в Криворізькій гімназії №42 Криворізької міської ради, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Самотічна,8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50082, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Самотічна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Тендерна документація

08 червня 2023 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Випанасенко Валерій Валерійович
#32364135633
Переможець 45 800,00
UAH
08 червня 2023 16:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2023 15:29
дод.угода № 3 до дог. 145.PDF укладений
25 липня 2023 15:28
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2023 10:17
дод.уг.2 дог 145 від 08.06.2023.PDF зміни до договору
14 липня 2023 10:15
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2023 10:23
дод.уг.1 до дог 145 від 08.06.23.PDF зміни до договору
27 червня 2023 10:21
Електронний підпис укладений
08 червня 2023 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору п.4.2.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору п.4.2.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: збільшення обсягів у придбанні певних послуг.