Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ківерцівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26516861 |
Вебсайт: | https://kivrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Ірина Гурич +380667116645 miskarada_gurich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2023 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2023 11:44 |
Початок аукціону: | 15 червня 2023 11:44 |
Очікувана вартість: | 1 119 085,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 190,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 15:38 |
ТД_поточний ремонт пішохідної доріжки навколо оз. Молодіжне.docx | |
07 червня 2023 15:38 |
Додаток 3_проект договору_поточний ремонт пішохідної доріжки оз. Молодіжне.docx | |
07 червня 2023 15:38 |
Додаток 1_перелік документів.docx | |
07 червня 2023 15:38 |
Додаток №2_технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-12-000015 ● 85141ce6c6ba45ea8396beec46659633
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2023 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023
№ 55-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2023 № 55-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-06-07-012274-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 09:58:25
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт пішохідної доріжки навколо озера Молодіжне в місті Ківерці Луцького району Волинської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-012274-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість з наданням документального підтвердження.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Лукашук Олег Михайлович на відповідність тендерній документації Ківерцівської міської ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 14:52:33
Пояснення на запит по закупівлі «Поточний ремонт пішохідної доріжки навколо озера Молодіжне в місті Ківерці Луцького району Волинської області за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», ID закупівлі UA-2023-06-07-012274-a (ID моніторингу UA-M-2023-09-12-000015)
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість з наданням документального підтвердження?
Відповідно до пункту 21 частини 1 Закону послуги — це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проєктної документації. При цьому згідно з листом Міністерства регіонального розвитку та будівництва від 15.07.2009 № 9/9-1056 поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Також згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та / або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Відповідно до зазначених вище нормативних документів, при закупівлі послуг з поточного ремонту виготовляється кошторисна документація, до складу якої входить, зокрема, зведений кошторисний розрахунок загальної вартості об’єкта будівництва. Саме за допомогою вказаного документа Замовником визначається очікувана вартість предмета закупівлі. Відповідний метод визначення очікуваної вартості передбачено і в наказі Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У цій методиці визначати очікувану вартість закупівлі робіт нам пропонують з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
При визначенні предмета закупівлі й очікуваної вартості саме послуг з поточного ремонту замовник з кошторисної вартості об’єкта будівництва повинен відняти вартість тих послуг, які він уже закупив до моменту оголошення процедури закупівлі (наприклад, вартість послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації) та послуг, які замовник лише планує купувати в межах процедури закупівлі (послуги технічного нагляду тощо).
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який є невідʼємною частиною робочого проекту «Поточний ремонт пішохідної доріжки навколо озера Молодіжне в місті Ківерці Луцького району Волинської області», з урахуванням Порядку взаємодії між структурними підрозділами під час планування та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови №207 від 28 грудня 2022 року.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Ківерцівської міської ради.
2) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Лукашук Олег Михайлович на відповідність тендерній документації Ківерцівської міської ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення)?
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок міститься в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Цей перелік є обов’язковим до включення замовником у документацію.
В розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині 3 встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Також Замовником було визначено, які саме помилки відносяться до формальних та наведені приклади формальних помилок. В цьому розділі тендерної документації також визначено, що допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником.
Відповідно при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Лукашук О.М. було виявлено декілька несуттєвих помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, і протокольним рішенням №149 від 16 червня 2023 року ці помилки було віднесено до формальних.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобовʼязання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку наступне - здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 26.06.2023 № 26/06, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Такий захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі є виконаним на 100 відсотків, є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів про закупівлю. Водночас усунення виявлених під час моніторингу закупівлі недоліків та порушень має бути пропорційним щодо виявлених недоліків. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Станом на 28 вересня 2023 року, договір, укладений за результатами процедури закупівлі належно виконаний в повному обʼємі, що підтверджується відповідно актами виконаних робіт. Вимога розірвати договір про закупівлю з переможцем публічної закупівлі, який сумлінно виконаний сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору про закупівлі. Відповідно, вимога розірвання укладеного договору про закупівлю з переможцем закупівлі не спрямовано на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. Також, повідомляємо Вас, що з метою виконання зобовʼязання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, виявлені порушення будуть враховані та в майбутньому допущені не будуть.
2023-09-28 13:29:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2023 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛУКАШУК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ" |
754 690,52
UAH з ПДВ
|
754 690,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
999 983,36
UAH з ПДВ
|
999 983,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛУКАШУК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ" #3108512858 |
Переможець |
754 690,52
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 08:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2023 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 11:54
|
дод 2 до дог.26-06 зведений.pdf | укладений |
28 червня 2023 11:37
|
дод 1 до дог.26-06 договірна ціна.pdf | укладений |
28 червня 2023 11:37
|
26-06 28.06.23.pdf | укладений |
28 червня 2023 11:37
|