Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гречка
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2023-06-07-010112-a df3f0b47de8342e2a5adbe7d94172e21
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глазова Валентина Вікторівна

+380507780594 ilknaan2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут луб’яних культур Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 00497845
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., місто Глухів, вулиця Терещенків,45
Контактна особа: Глазова Валентина Вікторівна
+380507780594
ilknaan2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Обгрунтування: Згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Враховуючи існуючу потребу вирішено укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Орлівське». Аналізуючи надані документи Товариством з обмеженою відповідальністю «Орлівське» встановлено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації у процедурі за оголошенням UA-2023-05-24-012962-a. До того ж, сума договору про закупівлю запропонована Товариством з обмеженою відповідальністю «Орлівське» не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) та становить 800000,00 грн. Враховуючи наведене, існуючу потребу та законодавчо обґрунтоване підґрунтя є необхідність здійснити закупівлю Гречка для потреб Інституту лубʼяних культур Національної академії аграрних наук України за предметом закупівлі ДК 021:2015: 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Гречка) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання прямого договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «Орлівське».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограм
Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, м. Глухів, вул. Терещенків, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-02-000094 ● bc02e7df4c00451e883f2084c023c87e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2023 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.10.2023 № 61
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, від 26.09.2023 № 003100-18/11032-2023.


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.10.2023 № 61.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-06-07-010112-a 07.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-03 14:37:08

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Гречка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-010112-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання, доступне для перегляду, на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження (обґрунтування) щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх поставки саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Орлівське» (код ЄДРПОУ 30924760)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-04 15:30:03

Пояснення замовника

Відповідь на пояснення:
1. Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі потреб замовника в певній кількості гречки визначеної на підставі розроблених технологічних карт, виробничої програми з середньозваженою ціною по Україні. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації Додаток 4 у процедурі за оголошенням UA-2023-05-24-012962-a. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося виходячи з розміру витрат. Звертаємо увагу, що оприлюднення на власній веб-сторінці обгрунтування не стосується закупівель, які не передбачають оприлюднення оголошення про проведення закупівель. Так, в пункті 41 Постанови № 710 зазначено, що забезпечення такого оприлюднення обґрунтування здійснюється протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
2. Здійснення даної закупівлі відбулося згідно підпункту 6 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), у редакції, що діяла на дату укладання договору, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації (підтверджуючі документи додаються).
3. Пошук постачальників здійснювався в мережі інтернет з подальшим проведенням переговорів в телефонному режимі. В результаті чого більшість постачальників не погоджувались з умовами які замовник визначив до предмета закупівлі так як не мали потрібної кількості, працюють по попередній оплаті або не влаштовує ціна, що вкрай не підходило замовнику. В ході переговорів з Товариством з обмеженою відповідальністю «Орлівське» було досягнуто згоди стосовно кількості, ціни, умов оплати та укладено договір.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Орлівське"
#30924760
Переможець 800 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2023 14:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 19:26
ДУ 1 зменш. обсягів по договору Гречка.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 11:00
Договір укладений
07 червня 2023 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 07/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML