Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошка обрізна товщиною 50мм ДК 021:2015 – 03410000-7 – Деревина
Очікувана вартість
191 646,00 UAH
UA-2023-06-07-006510-a ef78e4912de34fae8714d41207f720ca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамар Наталія Анатоліївна

+380633197586 nataliakramar78@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м Миколаїв, вул Адміральська 22
Контактна особа: Крамар Наталія Анатоліївна
+380633197586
nataliakramar78@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Закупівлю проведено на підставі пп.1 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178( зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 метри кубічні
Дошка обрізна товщиною 50мм ДК 021:2015 – 03410000-7 – Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну партію Товару та транспортні витрати Постачальником (у разі поставки Товару транспортом Постачальника) здійснюються в безготівковому порядку протягом 3-х банківських днів з дати фактичного отримання Замовником товару на підставі відповідної двостороннього погодженої Заявки, якщо інше не передбачено Заявками до даного Договору. Оплата здійснюється шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі. Розрахунок за фактично одержану партію Товару здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених актів приймання-передачі Товару та/або товарно-транспортних (видаткових) накладних (залежно від умов поставки Товару) та рахунків-фактур Постачальника. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

07 червня 2023 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ»
#43646400
Переможець 191 646,00
UAH з ПДВ
07 червня 2023 12:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 15:50
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 15:47
Дог.15.pdf зміни до договору
26 січня 2024 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 191 646,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 941,00 UAH)