Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Долинський міськкомунгосп |
Код ЄДРПОУ: | 36188893 |
Вебсайт: | http://dmkg.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський район, м. Долинська, вул. Нова, 80-А |
Контактна особа: |
Сергій Покотило +380675208331 miskkomungosp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2023 14:25 |
Початок аукціону: | 13 червня 2023 14:25 |
Очікувана вартість: | 394 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 943,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання коштів на бюджетні рахунки покупця. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 17:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 17:54 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
05 червня 2023 17:54 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
05 червня 2023 17:54 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
05 червня 2023 17:54 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
05 червня 2023 17:54 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
05 червня 2023 17:54 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000118 ● fe0fbc0ee17d47308d7716b73f0c58da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2023 № 48-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.07.2023 № 48-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-06-05-013757-a 05.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 09:35:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Придбання матеріалів: ґрунтовка (глибокопроникаюча), декоративна штукатурка баранець білий 1-1,5 мм, ґрунтовка з кварцовим грунтом для поточного ремонту господарським способом фасаду багатоквартирного житлового будинку № 54 по вул. Соборності України, м. Долинська, Кропивницького району, Кіровоградської області», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 44830000-7 – мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-05-013757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому Вами неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «Айбудмаркет» з підстав, зазначених в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2023 № 68 (далі – протокол)?
Пунктом 6 додатка 2 «Технічна специфікація (вимоги)» тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає на кожний товар документ, який підтверджує якість запропонованого учасником товару, сертифікат якості або декларацію відповідності тощо.
Так, підставою для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції у протоколі зазначено, що наданий учасником ТОВ «Айбудмаркет» сертифікат відповідності на ґрунтовку та декоративну штукатурку баранець торгової марки PLAST вітчизняного виробника ТОВ “Фабрінт» від 14.06.2023 № В37148741-0303, виданий органом з сертифікації «УкрБУДСЕРТ», зі строком дії до 13.06.2025, на дату подання є недійсним, а тому Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Однак, учасником ТОВ «Айбудмаркет» у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують якість на запропонований учасником товар, а саме, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.03.2023 № 12.2-18-1/2989, виданий Держспоживслужбою України (далі – Висновок), об`єктом експертизи якого є суміші будівельні сухі модифіковані, згідно з додатком до Висновку, який підтверджує якість ґрунтовки Grunt-9 грунтуюча емульсія та декоративної штукатурки баранець білий DekoLumb Plast вітчизняного виробника ТОВ «Фабрінт».
Тобто, Замовник безпідставно відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «Айбудмаркет», який у складі тендерної пропозиції надав документи на підтвердження якості запропонованого товару та довів відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам товару ґрунтовки та декоративної штукатурки баранець білий.
2. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» як такого, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, згідно вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та автоматично не відмінено електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей (в редакції від 20.05.2023)?
Так, пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнену тендерну пропозицію за формою наведеною у додатку 4 тендерної документації, в пункті шостому якої учасник повинен замість прочерку вказати протягом якого періоду він має можливість та погоджується поставити товар з дня отримання заявки від Замовника.
В додатку 3 тендерної документації міститься проект договору про закупівлю товарів, згоду на істотні умови якого учасник завантажує у складі тендерної пропозиції шляхом проставляння засвідчуваного напису на кожній сторінці проекту договору «З умовами договору згідні».
При цьому слід зазначити, що умовами пункту 5.1, підпункту 5.3.2 пункту 5.3 розділу V «Поставка товару» проекту договору про закупівлю, а в подальшому і умовами договору укладеного між Замовником та ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» за результатами проведеної процедури закупівлі, передбачено термін протягом якого поставка товару повинна бути здійсненна після надання заявки Замовником, а саме, не пізніше 2-х робочих днів. Учасник ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» погодився з умовами проекту договору, завантаживши його у складі тендерної пропозиції, на кожній сторінці зроблено засвідчувальний напис «З умовами договору згідні».
Учасником ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» у складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію, в пункті шостому якої зазначив, що має можливість та погоджується поставити товар протягом 7-ми днів з дня отримання заявки від Замовника, чим не дотримано вимоги додатка 3 тендерної документації.
2. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, згідно вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей та автоматично не відмінено електронною системою закупівель процедуру відкритих торгів на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей (в редакції від 20.05.2023)?
Так, пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – пункт 1 Розділ 3) тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 1) тендерної документації.
Повідомлення про намір укласти договір Замовник оприлюднив 20.06.2023. Тобто, переможець процедури закупівлі ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» по 24.06.2023 включно повинен надати Замовнику документи згідно Додатка 1 тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, зокрема:
- повний Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю на підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 6, підпунктом 12 пункту 47 Особливостей;
- відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Відомості надаються за письмовим запитом до Міжрегіональних управлінь юстиції Міністерства юстиції України у формі інформаційного листа, на підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 8 пункту 47 Особливостей.
Вищезазначені документи переможець процедури закупівлі ТОВ «Ніка Трейд Сервіс» надав з пропуском строку, а саме, на 6-й день, тобто 26.06.2023, чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3, Додатка 1 тендерної документації та не підтверджено відсутність підстав, визначених підпунктами 6,8,12 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 21:26:59
Ґрунтовні пояснення на Запит
Уповноважена особа Замовника надає пояснення шляхом оприлюднення файлу " Грунтовані пояснення на запит ДАСУ"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 11:15:17
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Придбання матеріалів: ґрунтовка (глибокопроникаюча), декоративна штукатурка баранець білий 1-1,5 мм, ґрунтовка з кварцовим грунтом для поточного ремонту господарським способом фасаду багатоквартирного житлового будинку № 54 по вул. Соборності України, м. Долинська, Кропивницького району, Кіровоградської області», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 44830000-7 – мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-05-013757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 21:27:40
Ґрунтовні пояснення на Запит
Уповноважена особа Замовника надає пояснення шляхом оприлюднення файлу " Грунтовані пояснення на запит ДАСУ"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Долинське міське комунальне господарство» при Долинській міській раді надає інформацію про усунення порушення згідно висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 24 липня 2023 року до процедури закупівлі, яка додається в окремому файлі "Інформація про усунення порушення.pdf".
2023-07-31 13:53:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші порушення)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші порушення) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
-
2023-08-02 11:26:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2023 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙБУДМАРКЕТ" |
282 555,00
UAH з ПДВ
|
278 395,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ТРЕЙД СЕРВІС" |
316 456,80
UAH з ПДВ
|
280 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙБУДМАРКЕТ" #39926609 |
Відхилено |
278 395,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 14:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ТРЕЙД СЕРВІС" #35560188 |
Переможець |
280 800,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 19:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 13:39
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
28 липня 2023 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 13:05
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 11:06
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 10:23
|
Договір.pdf | укладений |
04 липня 2023 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 134/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на суму 197951,52 з ПДВ, у зв’язку з чим внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить 82848,48 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 134/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
82 848,48
UAH (в тому числі ПДВ 13 808,08 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі. |