Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м. Львів вул. Липинського, 54)
Очікувана вартість
13 382 234,40 UAH
UA-2023-06-05-010035-a ● 12df08f3684f4516b92f0437fea49af5
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ ЛОР Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти |
Код ЄДРПОУ: | 22333618 |
Вебсайт: | http://medcolpo.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федан Іван Степанович +380672520107 medcolpo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 382 234,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 911,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 66000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У зв'язку з технічною несправністю електронного майданчика DZO, в Замовника відсутня технічна можливість заповнити електронні поля з інформацією про вид та умови забезпечення тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 66000.00 (шістдесят шість тисяч гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м. Львів вул. Липинського, 54
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Липинського 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2023 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _6 форма тендерної пропозиції.docx | |
05 червня 2023 15:09 |
Тендерна документація за Особливостями (1).docx | |
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _5 персональні дані.docx | |
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _4 проєкт договору.docx | |
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _3 цінова пропозиція.docx | |
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _2 технічна специфікація.docx | |
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _1 кваліфікаційні критерії.docx |
05 червня 2023 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _6 форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
05 червня 2023 15:09 |
Тендерна документація за Особливостями (1).docx
|
|||
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _5 персональні дані.docx
|
|||
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _4 проєкт договору.docx
|
|||
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _3 цінова пропозиція.docx
|
|||
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _2 технічна специфікація.docx
|
|||
05 червня 2023 15:09 |
Додаток _1 кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відомість ресурсів
Дата подання: 06 червня 2023 11:56
Дата відповіді: 09 червня 2023 17:56
Шановний Замовнику, для можливості надання правильної пропозиції, а також для уникнення в майбутньому виникнення додаткових робіт (збільшення вартості об'єкту), що пов'язані з нечіткістю технічного завдання, просимо надати повну відомість ресурсів до технічного завдання згідно затвердженої проектно-кошторисної документації, а також вказати технічні параметри ряду устаткування, серед якого - установка хімічної обробки води, циркуляційний насос та ін, крім того поза загальною потужністю вказати розміри радіаторів, вказати перерізи кабелів та проводів, кількість і діаметри фітингів для трубопроводів. Вся ця інформація має бути відображена у проекті та у загальній відомості ресурсів
А також просимо роз'яснити, чому закупівля медичного устаткування, такого як дихальний апарат, дефібрилятор-монітор, кювез неонатальний та ряду ін. відбувається в рамках капітального ремонту будівлі навіть з огляду на те, що така закупівля оподатковується зовсім інакше (7%)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у зв'язку з необхідністю більш детального вивчення інформації наведеної у Вашому запиті, задля усунення суперечностей Замовником відміняється дана процедура закупівлі. Додатково інформуємо, що врахуємо Ваші побажання в новій процедурі закупівлі в частині надання відомості ресурсів та конкретної інформації в частині оподаткування медичного устаткування.
очікувана вартість
Дата подання: 08 червня 2023 14:34
Дата відповіді: 09 червня 2023 17:53
Шановний Замовнику, поясніть, будь ласка, на основі чого була визначена вартість предмета закупівлі, надайте інформацію та посилання на відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надайте, будь ласка, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, так як в технічному завданні у переліку обладнання та устаткування є позиції медичного обладнання, які оподатковуються за ставкою ПДВ 7%. Підприємство, яке здійснювало експертизу проектно-кошторисної документації не мало права та не могло дати позитивний висновок з такими порушеннями. Дане медичне обладнання закуповується Замовниками окремо по інших кодах ДК.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, визначення очікуваної вартості здійснено згідно з Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі": "Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації."
Закупівля медичного устаткування здійснюється в межах закупівлі робіт, що не заборонено ЗУ "Про публічні закупівлі" та здійснено з метою оптимізації закупівельного процесу.
Закупівля медичного устаткування здійснюється в межах закупівлі робіт, що не заборонено ЗУ "Про публічні закупівлі" та здійснено з метою оптимізації закупівельного процесу.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 17:59 |
Кінець періоду оскарження: | 20 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 20 червня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі у зв’язку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: під час визначення очікуваної вартості закупівлі було допущено математичну описку під час розрахунку. У зв’язку з неможливістю внесення змін в зміни до річного плану закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі та повторного оголошення закупівлі з правильною очікуваної вартістю. |
Документи:
09 червня 2023 17:59
|
Електронний підпис |
09 червня 2023 17:58
|
Протокол відміни |