Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ЖБ для використання під найпростіше укриття за адресою: проспект Науки, 15 у Голосіївському районі міста Києва» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 032 000,00 UAH
UA-2023-06-02-007540-a ● 1ceb00fff2994306812c9cfd913788fc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Бутківський Олександр Миколайович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 032 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 10 160,00 (десять тисяч сто шістдесят гривень 00 коп); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається замовником у разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)(далі - Особливості); - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10160 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 4.1. Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. 4.2. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% з ПДВ (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Отримувач коштів: Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації. Реєстраційний рахунок: UA 288201720355169017000089732 у ДКСУ м. Київ, МФО: 820172. Код ЄДРПОУ: 39612276, статус неприбуткової організації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання Договору про закупівлю покладаються на Учасника. Замовник не несе відповідальності за затримку зарахування грошових коштів Учасника, на поточний рахунок Замовника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до державного бюджету України. 4.3. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строку виконання робіт передбачених у календарному графіку договору, за порушення умов зобов'язання щодо якості робіт. - Дострокового розірвання в односторонньому порядку Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов'язання за Договором про закупівлю. - Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю. - Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю може підтверджуватися документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про невчасне виконання робіт та/або виконання робіт неналежної якості тощо. Відповідний акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов'язань за Договором про закупівлю, в такому випадку, складається Замовником та не менше як двома залучених на вибір Замовника осіб (представник балансоутримувача та/або інженер з технічного нагляду та/або інженер-консультант та/або представник підрядника) і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи віддати його складання, направляється Замовником Учаснику. Про неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення можуть додаватися документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю. Починаючи від дати відправлення Підряднику повідомлення, кошти у сумі 3 % з ПДВ від вартості укладеного договору, Замовник перераховує до відповідного бюджету. 4.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після належного виконання Учасником договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 4.5. Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ЖБ для використання під найпростіше укриття за адресою: проспект Науки, 15 у Голосіївському районі міста Києва» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 13:27 |
Т.Д. кап ремонт підвальних приміщень ЖБ просп Науки, 15.pdf | |
02 червня 2023 13:26 |
проект договору.docx | |
02 червня 2023 13:26 |
Т.З. кап ремонт підвальних приміщень ЖБ просп Науки, 15.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо видалення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 05 червня 2023 10:55
Дата відповіді: 07 червня 2023 15:37
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В свою чергу відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до інформації отриманої з відкритих джерел на облаштування укриттів із бюджету Києва виділено 1,2 млрд. грн.
В додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надання листа-згоди на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування.
Така саме норма міститься і в п. 3.4. проєкту Договору, а саме «в зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування.»
В терміні «можливе» відтермінування платежу містяться дискримінаційні та корупційні елементи.
Як ми вже зазначали Закупівлі здійснюється відповідно до річного плану, тобто кошти на оплату робіт за цією Закупівлею передбачені відповідно до чинного законодавства України. Бюджет м. Києва виділяє значні кошти для оплати робіт за аналогічними Закупівлями.
На підставі вище зазначеного, вимагаємо видалити вимогу щодо можливого відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування, як дискримінаційну, як таку що звужує коло потенційних учасників, порушує принципи публічних закупівель та зазначити в тендерній документації конкретний період оплати, належним чином, виконаних робіт за Договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, акцентуємо Вашу увагу, що відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан.
Постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 затверджено Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 1 Порядку цей Порядок визначає механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов’язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Пунктом 19 Порядку чітко визначена черговість здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в такій черговості:
Зокрема, відповідно до вказаного пункту Порядку платежі за виконані роботи з капітального ремонту підвальних приміщень житлових будинків для використання під найпростіше укриття не займають перших місць у черговості здійснення платежів.
Натомість відповідно до підпункту 1 пункту 19 Порядку першочерговими є платежі за видатками на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також розпорядників (одержувачів) коштів державного бюджету, які забезпечують обладнання робочих місць для виконання функціональних обов’язків оперативним складом пунктів управління у можливих місцях розгортання Ставки Верховного Головнокомандувача та здійснюють матеріально-технічне, транспортне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України, Офісу Президента України.
Наступними у черговості відповідно до підпункт 2 Пункту 19 Порядку йде ціла низка платежів з різних питань.
Зокрема, за витратами на погашення та обслуговування державного (місцевого) боргу, виконання гарантійних зобов’язань, виплати за державними деривативами; видатками державного бюджету на фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, соціальних виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України, та дефіциту коштів Пенсійного фонду України; на виконання членських зобов’язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України; витрати Пенсійного фонду України та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття; витрати на покриття тимчасових касових розривів Пенсійного фонду України; на оплату послуг із забезпечення функціонування Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Мін’юст та Мінрегіон; забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку об’єктів критичної інформаційної інфраструктури - національних електронних інформаційних ресурсів та державних інформаційно-комунікаційних систем; за витратами місцевих бюджетів на придбання державних цінних паперів за рахунок тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів та на обслуговування рахунка у цінних паперах; за витратами місцевих бюджетів на розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на депозитах за умови придбання державних цінних паперів на суму в розмірі 50 відсотків загального обсягу коштів, які розміщуються на депозит; тощо.
Враховуючи викладене, а також той факт, що Україна перебуває у важкому економічному становищі, Замовник не може чітко гарантувати, що під час воєнного стану виконані роботи будуть оплачені. Наголошуємо, що дотримання вимог Порядку є обов’язковим для всіх розпорядників бюджетних коштів при здійснені розрахунків за виконані роботи за кошти Державного чи місцевого бюджетів.
Крім цього, акцентуємо Вашу увагу, вказаною вимогою щодо можливого «відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування» Замовник намагається себе узабезпечити від судових позовів від підрядних організацій. А також від ймовірного зупинення підрядниками виконання робіт на об’єкті внаслідок затримки платежів тощо.
Замовник не відмовляється оплачувати виконані роботи, а лише вказує на потребу можливого відтермінування оплат. Зокрема, як під час воєнного стану, так і протягом шести місяців після його припинення або скасування – тобто в період повномасштабного відновлення України від наслідків військової агресії Російської Федерації. Відтермінування платежів є нормальною практикою для розпорядників бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
Також просимо не плутати Учасника поняття «планування закупівель відповідно до річного плану» та оплата робіт. Планування закупівель здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, тоді як оплата платежів за роботи, виконані за кошти Державного та місцевого бюджетів, здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590. Кожен з цих процесів має свої особливості згідно вказаних нормативно-правових актів, які Замовник зобов’язаний враховувати, в тому числі у проектах договорів про закупівлю.
Дякуємо за запитання.
З повагою, Уповноважена особа.
Постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 затверджено Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 1 Порядку цей Порядок визначає механізм виконання в особливому режимі повноважень Казначейством та органами Казначейства, пов’язаних із здійсненням казначейського обслуговування бюджетних коштів та коштів інших клієнтів в умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Пунктом 19 Порядку чітко визначена черговість здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в такій черговості:
Зокрема, відповідно до вказаного пункту Порядку платежі за виконані роботи з капітального ремонту підвальних приміщень житлових будинків для використання під найпростіше укриття не займають перших місць у черговості здійснення платежів.
Натомість відповідно до підпункту 1 пункту 19 Порядку першочерговими є платежі за видатками на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також розпорядників (одержувачів) коштів державного бюджету, які забезпечують обладнання робочих місць для виконання функціональних обов’язків оперативним складом пунктів управління у можливих місцях розгортання Ставки Верховного Головнокомандувача та здійснюють матеріально-технічне, транспортне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України, Офісу Президента України.
Наступними у черговості відповідно до підпункт 2 Пункту 19 Порядку йде ціла низка платежів з різних питань.
Зокрема, за витратами на погашення та обслуговування державного (місцевого) боргу, виконання гарантійних зобов’язань, виплати за державними деривативами; видатками державного бюджету на фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, соціальних виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України, та дефіциту коштів Пенсійного фонду України; на виконання членських зобов’язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України; витрати Пенсійного фонду України та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття; витрати на покриття тимчасових касових розривів Пенсійного фонду України; на оплату послуг із забезпечення функціонування Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Мін’юст та Мінрегіон; забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку об’єктів критичної інформаційної інфраструктури - національних електронних інформаційних ресурсів та державних інформаційно-комунікаційних систем; за витратами місцевих бюджетів на придбання державних цінних паперів за рахунок тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів та на обслуговування рахунка у цінних паперах; за витратами місцевих бюджетів на розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на депозитах за умови придбання державних цінних паперів на суму в розмірі 50 відсотків загального обсягу коштів, які розміщуються на депозит; тощо.
Враховуючи викладене, а також той факт, що Україна перебуває у важкому економічному становищі, Замовник не може чітко гарантувати, що під час воєнного стану виконані роботи будуть оплачені. Наголошуємо, що дотримання вимог Порядку є обов’язковим для всіх розпорядників бюджетних коштів при здійснені розрахунків за виконані роботи за кошти Державного чи місцевого бюджетів.
Крім цього, акцентуємо Вашу увагу, вказаною вимогою щодо можливого «відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування» Замовник намагається себе узабезпечити від судових позовів від підрядних організацій. А також від ймовірного зупинення підрядниками виконання робіт на об’єкті внаслідок затримки платежів тощо.
Замовник не відмовляється оплачувати виконані роботи, а лише вказує на потребу можливого відтермінування оплат. Зокрема, як під час воєнного стану, так і протягом шести місяців після його припинення або скасування – тобто в період повномасштабного відновлення України від наслідків військової агресії Російської Федерації. Відтермінування платежів є нормальною практикою для розпорядників бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
Також просимо не плутати Учасника поняття «планування закупівель відповідно до річного плану» та оплата робіт. Планування закупівель здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, тоді як оплата платежів за роботи, виконані за кошти Державного та місцевого бюджетів, здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590. Кожен з цих процесів має свої особливості згідно вказаних нормативно-правових актів, які Замовник зобов’язаний враховувати, в тому числі у проектах договорів про закупівлю.
Дякуємо за запитання.
З повагою, Уповноважена особа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" |
2 031 405,28
UAH з ПДВ
|
2 031 405,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" #40239718 |
Переможець |
2 031 405,28
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 14:33
|
Д.у. №2 від 25.07.2023 до договору підряду №37-Д від 10.07.2023.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 13:49
|
Д.у. №1 від 13.07.2023 до договору підряду №37-Д від 10.07.2023.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 10:37
|
Договір підряду №37-Д від 10.07.2023.pdf | укладений |
11 липня 2023 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування дефектного акту |
Номер договору про закупівлю: | 37-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в результаті проходження експертизи ціна зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 37-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |