Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Центр професійно-технічної освіти №1м.Вінниці" |
Код ЄДРПОУ: | 25499785 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна , Вінницька обл., Вінниця, С.Зулінського ,27 |
Контактна особа: |
Федоров Микола Миколайович 380731297922 fedorov1308@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 865 715,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 328,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 19:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 13:31 |
Протокол.docx | |
02 червня 2023 13:31 |
Оголошення .doc | |
02 червня 2023 13:30 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx | |
02 червня 2023 13:30 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
02 червня 2023 13:29 |
Додаток 3 підстави для відмови.docx | |
02 червня 2023 13:25 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
02 червня 2023 13:24 |
Додаток 2 Технічні вимоги (ВІКНА).docx | |
02 червня 2023 13:24 |
Тендерна документація.docx |
02 червня 2023 19:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2023 13:31 |
Протокол.docx
|
|||
02 червня 2023 13:31 |
Оголошення .doc
|
|||
02 червня 2023 13:30 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
|
|||
02 червня 2023 13:30 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
02 червня 2023 13:29 |
Додаток 3 підстави для відмови.docx
|
|||
02 червня 2023 13:25 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
02 червня 2023 13:24 |
Додаток 2 Технічні вимоги (ВІКНА).docx
|
|||
02 червня 2023 13:24 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Додатку 2 Учасник надає сформовану з урахуванням вимог положень «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281 кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 /інших сумісних з ним ПК, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з:
‒ Договірна ціна (вид – тверда);
‒ Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою;
‒ Локальні кошториси;
‒ Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
‒ Розрахунок кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва об'єкту.
Проте у складі пропозиції Переможця відсутня Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку.
Також в пропозиції Переможця відсутні розрахунки інфляційних витрат та витрат пов’язаних з інфляційними ризиками.
Також у Локальному кошторисі наданому Переможцем в позиціях 5, 10, 11 не застосовано коефіцієнт 1,15 до витрат машин та механізмів та робтників, які будуть задіяні на цих роботах.
Також, Додатком 2 вимагався Розрахунок кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва об'єкту. Проте, згідно РЗПК наданого Переможцем у складі його пропозиції зарплата становить 12 594,43 грн., а в пояснювальній записці, файл 36_ДЦ_ССР заробітна плата на 1 працівник становить 12 558, 80 грн.
Крім цього, звертаємо увагу, що у відомості ресурсів вказана накладка ранілова для зашивання труби, проте у інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі дана ранілова накладка відсутня. Таким чином виникає підозра, що Замовник поза системою електронних торгів надав Переможцю проектну документацію, що вказує на те, що Замовник та Переможець є пов’язаними особами.
Враховуючи все вищевказане, пропозиція Переможця підлягає відхиленню.
41716575 (надалі - Учасник), за результатами розгляду якої повідомляю наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Постановою КМУ від 12 жовтня 2022р. № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості).
Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Крім цього, згідно з абзацом 2 пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Отже, вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру та вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації подаються згідно з пунктами 46 і 54 Особливостей.
Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
ТОВ «Глорія-В» надіслав замовнику вимогу, в якій, проаналізувавши тендерну пропозицію переможця торгів, стверджує про її невідповідність умовам тендерної документації, у зв’язку з чим приходить до висновку, що тендерна пропозиція переможця закупівлі підлягає відхиленню.
Наведене свідчить, що ТОВ «Глорія-В» фактично звернулося до замовника не з вимогою в розумінні частини 4 статті 33 Закону No 922 -VIII, а зі скаргою,
оскаржуючи процедуру закупівлі. При цьому, порядок оскарження процедур
закупівлі, визначений пунктом 55 Особливостей та передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження з дотриманням умов, передбачених цією нормою.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000038 ● 145b4d4389c64d458f7876670e9bf37c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2023 №57-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.07.2023 №57-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26. UA-2023-06-02-007482-a 02.06.2023 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-14 16:33:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні вікон на металопластикові та улаштування укосів в актовому та в спортивному залах ДНЗ «Центр професійно-технічної освіти №1 м. Вінниці» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-02-007482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Зазначте причини не розміщення в електронній системі закупівель, у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В»?
3. Яким чином учасником ФОП Олійник Олександр Петрович, якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання документів та інформації, викладених у Додатку №2, зокрема сформованої з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281, кошторисної документації, а саме:
- підсумкової відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку;
- пояснювальної записки із інформацією щодо вартості витрат на здійснення поточного ремонту та улаштування укосів, сформованих на підставі їх відповідних розрахунків, оскільки в наданій пояснювальній записці середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 171,17 люд.год та розряді робіт 3,8) становить 12558,80 грн, тоді як, згідно розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва, показник кошторисної заробітної плати становить 12594,43 грн?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 12:39:22
Пояснення
ЗАПИТАННЯ
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ВІДПОВІДЬ
При визначені очікувальної вартості закупівлі поточного ремонту по заміні вікон на металопластикові та улаштування укосів в актовому та в спортивному залах керувався Примірної методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Так, об’єм робіт було визначено згідно дефектного акту, а очікувану ціну, вирахувано як середньоарифметичне значення отриманих комерційних пропозицій та цін, які склалися на ринку
Для успішного проведення тендеру та враховуючи скільки коштів замовник може витратити на цю закупівлю було визначено очікувальну вартість закупівлі, яка становить 865715 гривень.
Щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю наступне.
19.12.2020 року набули законної сили зміни до ПКМ України від 11.10.2016 року «Про ефективне використання бюджетних коштів» відповідно до яких Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язані забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи викладене, для ДНЗ «ЦПТО №1 м. Вінниця», як для замовника закупівлі UA-2023-06-02-007482-a розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов`язковим, оскільки ДНЗ «ЦПТО №1 м. Вінниця» не являється головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а ні суб’єктам господарювання державного сектору економіки тому вищевказане обґрунтування на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, не розміщувалося.
ЗАПИТАННЯ
2. Зазначте причини не розміщення в електронній системі закупівель, у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В»?
ВІДПОВІДЬ
Згідно додатку 2 до тендерної документації учасник надає сформовану з урахуванням вимог положень «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281 кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 /інших сумісних з ним ПК, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: Договірна ціна (вид – тверда);
Пунктом 5.33. Настанови передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією.
В складі пропозиції ТОВ «Глорія-В» міститься тверда договірна ціна (файл: «Кошторис.pdf»), де зокрема зазначено: «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами – "-"».
Такими чином, до розрахунку твердої договірної ціни, ТОВ «Глорія-В» не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що в розумінні п.43 Особливостей не являється невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а тому тендерну пропозицію ТОВ «Глорія-В» Замовником було відхиллено, а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Аналогічна правова позиція викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.03.2023 року № 3368-р/пк-пз.
Крім того, в порушення вимог додатку 2 до тендерної документації – інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасником надано акт огляду об’єкту станом на 07 червня 2023 року, тобто після завершення періоду роз’яснень та який не містить керівника/директора Учасника (міститься підпис громадянина Коцюби Юрія Валерійовича, а згідно наданої в складі пропозиції виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань керівником учасника є Зайцева Олена Володимирівна), а також не містить печатку Замовника.
ЗАПИТАННЯ
3. Яким чином учасником ФОП Олійник Олександр Петрович, якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання документів та інформації, викладених у Додатку №2, зокрема сформованої з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281, кошторисної документації, а саме: - підсумкової відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки із інформацією щодо вартості витрат на здійснення поточного ремонту та улаштування укосів, сформованих на підставі їх відповідних розрахунків, оскільки в наданій пояснювальній записці середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 171,17 люд.год та розряді робіт 3,8) становить 12558,80 грн, тоді як, згідно розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва, показник кошторисної заробітної плати становить 12594,43 грн?
ВІДПОВІДЬ
Згідно оприлюдненого Державною службою статистики України інформації середньомісячна заробітна плата у будівництві за 12 місяців 2022 року, склала 9781,00 грн.
Відповідно до листа Міністерства економіки України від 23.11.2022 № 3014-05/76265-03 прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік складає 128,4 %. Таким чином, розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 що повинен застосовуватися замовником при визначенні вартості робіт, має бути не нижчим ніж 12 558,80 грн.
Отже, за вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2023 році мав бути не нижче ніж 12 558,80 грн.
В приведеному кошторисному розрахунку ФОП Олійник Олександр Петрович в результаті проведеного аукціону на ціну тендерної пропозиції , надано розрахунок кошторисної заробітної плати, яка складає 12594,43 грн. тобто заробітна плата в наданому ФОП Олійник Олександр Петрович розрахунку вища ніж середня та рекомендована, а тому Замовник вважає, що визнання ФОП Олійник Олександр Петрович переможцем закупівлі UA-2023-06-02-007482-a є правомірним.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-03 16:04:31
Про надання розяснення
За результатами моніторингу процедури закупівлі органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено, що «Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці вебсайту.»
Відповідно до п.8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про професійну (професійно-технічну) освіту" щодо окремих аспектів підготовки кваліфікованих робітників в умовах воєнного стану та відновлення економіки» від 19.06.2022 року № 2312-IX внесені до Закону України "Про професійну (професійно-технічну) освіту" зміни згідно, яких до завершення процедури передачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти з державної власності у комунальну власність відповідно до статті 27 Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" передбачені законом повноваження засновників закладів професійної (професійно-технічної) освіти виконують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, визначені Кабінетом Міністрів України, а тому враховуючи, що повноваження засновника ДНЗ «ЦПТО №1 м. Вінниці» виконує Вінницька міська рада, починаючи з 2022 року фінансування ДНЗ «Центр професійно-технічної освіти №1 м. Вінниці» здійснюється на нормативній основі за рахунок коштів місцевого бюджету, де головним розпорядником бюджетних коштів виступає Департамент освіти Вінницької міської ради.
Із рішення Вінницької міської ради «Про внесення змін до Положення про Департамент освіти Вінницької міської ради та затвердження його в новій редакції» від 27.05.2022 року № 1042 Департамент освіти Вінницької міської ради є виконавчим органом Вінницької міської ради, який створений відповідно до рішення 3 сесії 6 скликання Вінницької міської ради від 14 січня 2011 року № 85 «Про оптимізацію загальної структури виконавчих органів міської ради, апарату міської ради та її виконкому та їх чисельності».
Відповідно до абз.11 ч.1 ст.11 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.
Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст (ч.2 ст.2 цього ж Закону).
Система місцевого самоврядування, серед іншого, включає: виконавчі органи сільської, селищної, міської ради (ч.1 ст.5 Закону № 280/97-ВР).
Виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи (ч.1 ст.11 Закону № 280/97-ВР).
Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади (ч.2 ст.11 Закону № 280/97-ВР).
Отже, Державний навчальний заклад «Центр професійно-технічної освіти №1 м. Вінниці», повноваження засновника якого виконує Вінницька міська рада, підконтрольний Департаменту освіти Вінницької міської ради як виконавчому органу, що входить до системи органів місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 4.1 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 23.08.2012 року № 938, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.09.2012 року за № 1569/21881, головні розпорядники до початку бюджетного періоду визначають мережу розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів, які згідно з рішенням (проектом рішення) про відповідний місцевий бюджет уповноважені на виконання програм та заходів, що проводяться за рахунок коштів бюджету, із обов`язковим зазначенням їх статусу (розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів) та органу Казначейства, в якому вони обслуговуються.
Юридична особа, що включається до мережі, не може одночасно мати статус розпорядника бюджетних коштів та одержувача бюджетних коштів (п. 4.5).
Розпорядники нижчого рівня (одержувачі бюджетних коштів) включаються до мережі головних розпорядників або розпорядників нижчого рівня, якщо вони отримують асигнування безпосередньо від них (п.4.6).
Враховуючи викладене, прошу роз’яснити чому посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель вважає за порушення те, що ДНЗ «ЦПТО №1 м. Вінниця» як органом місцевого самоврядування, що включена в мережу як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, не оприлюднено інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-06-02-007482-a.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-08-08 15:23:45
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок) від 01 серпня 2023 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-02-007482-a) та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно з частиною 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Форму висновку та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за №958/35241 (далі – Порядок №552).
За результатами моніторингу процедури закупівлі, посадовою особою Управління складено Висновок, який 01 серпня 2023 року оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
Згідно з підпунктом 3 пункту 1 розділу ІІІ Порядку №552 передбачено заповнення констатуючої частини форми висновку: опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення).
Так, у констатуючій частині Висновку детально описано суть та обставини допущеного порушення та зазначено порушені нормативно-правові акти.
Зокрема, моніторингом установлено, що Державний навчальний заклад «Центр професійно-технічної освіти №1 м. Вінниці» (далі – Замовник) є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/25499785/profle).
Також, в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, який розміщений на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), наявна інформація щодо до віднесення Замовника до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
При цьому, в пункті 1.2. Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (далі - Єдиний реєстр), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22 грудня 2011 року №1691, визначено, що Єдиний реєстр - автоматизована система збирання, накопичення, обліку та надання інформації про розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 4.4. Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну України від 23 серпня 2012 року №938, головні розпорядники формують мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів на основі інформації з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.
Поряд із цим, частиною другою статті 8 Закону визначено, що для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Отже, враховуючи викладене, пункт 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) носить імперативний характер для Замовника, як розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня, та встановлює обов’язок для нього оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
847 704,00
UAH з ПДВ
|
847 704,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Олійник Олександр Петрович |
859 000,00
UAH з ПДВ
|
859 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
847 704,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 16:30
|
ФОП Олійник Олександр Петрович #2828206478 |
Переможець |
859 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 14:44
|
2240 13.PDF | укладений |
26 червня 2023 14:43
|
2240 13.PDF | укладений |
26 червня 2023 14:42
|