Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2023 12:57 |
Очікувана вартість: | 7 259 332,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 2 646 м²
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 13:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 12:52 |
проект договору.doc | |
02 червня 2023 12:52 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-31-000005 ● fc20508368674021b804c6f95f9c5747
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2023 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.08.2023 № 51-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 31.08.2023 № 51-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-02-006848-a, 02.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 14:32:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-02-006848-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- яким чином, Замовник перевірив у переможця процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» усі розрахунки договірної ціни, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» відсутні локальні кошториси, відомість ресурсів до локального кошторису, які є складовими та визначені Настановою з визначення вартості будівництва?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Варто зазначити, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 10:19:08
Пояснення
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Генерала Швигіна (на ділянці від вул. Щоглової до вул. Суднобудівної) у м. Одесі» (коригування)
ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA-2023-06-02-006848-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 14:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233000 – 9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-02-006848-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- яким чином, Замовник перевірив у переможця процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» усі розрахунки договірної ціни, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» відсутні локальні кошториси, відомість ресурсів до локального кошторису, які є складовими та визначені Настановою з визначення вартості будівництва?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Варто зазначити, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
На ваш запит від 05.09.2023 14:32 пояснюємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1–218–182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно–кошторисної документації.
Проте, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі – наказ № 281) скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293.
Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) – 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний.
Міністерство економіки України у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 листом від 29.11.2021 р. № 3304 –04/56247 – 06 повідомило, що до приведення у відповідність наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва рекомендуємо замовникам враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281.
На даний час з 23.06.2023 до пункту 4 розділу I, згідно з наказом Міністерства економіки № 1811 від 03.04.2023, внесено зміни до редакції Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Проектно-кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Генерала Швигіна (на ділянці від вул. Щоглової до вул. Суднобудівної) у м. Одесі» (коригування) затверджена наказом № 16 від 08 травня 2023 року начальником Управління дорожнього господарства Бахмутовим О. В. на суму 9 548 758, 00 грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого філією Державного підприємства «Уркдержбудекспертиза» в Одеській області № 16 – 0120/01 – 23 від 26.04.2023 та затвердженого директором Великим Р. М. 26 квітня 2023 року.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4 – 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично – дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/.
Аналогічне питання було неодноразово розглянуто центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональними територіальними органами при проведені моніторингу закупівель, зокрема Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021 – 09 – 13 – 002599 – a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
Тендерну документацію на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Генерала Швигіна (на ділянці від вул. Щоглової до вул. Суднобудівної) у м. Одесі» (коригування), ID UA-2023-06-02-006848-a розроблено керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон) тендерна документації містить чіткі вимоги до учасників інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При складанні тендерної документації враховано рекомендації уповноваженого органу у сфері публічних закупівель викладені у листах Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06. У відповідному листі детально роз’яснено право замовника не вимагати надання у складі пропозиції розрахунків договірної ціни до проведення електронного аукціону. За неодноразовими зверненнями замовників за консультаціями до уповноваженого органу Міністерство економіки України повідомляло, що позиція Мінекономіки щодо погодження договірної ціни у разі закупівлі робіт залишилась незмінною та розглянута в листі від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 «Щодо здійснення закупівлі робіт», розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=334dd4c2-6333-4ccc-97b9-240bb2ec7d33&title=SCodoZdiisnenniaZakupivliRobit
Слід зазначити, що Закон не містить вимоги щодо подання учасникам и у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни, таким чином, у складі тендерних пропозицій учасниками надаються перелік та обсяг робіт відповідно до технічної специфікації, відповідно до тендерної документації, без зазначення вартості окремих складових робіт.
Пунктом 17 Особливостей зазначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного Підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його Замовником.
Враховуючи те, що ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та те, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) на закупівлю робіт може надаватися переможцем разом з проектом договору на закупівлю, який підписаний з його сторони, та погоджуватися Замовником у строк, визначений частиною шостою статті 33 Закону для укладання договору пунктом 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено вимоги до порядку складання та проведення розрахунків договірної ціни. У п. 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації чітко визначено порядок дій учасника процедури після визначення його пропозиції переможною.
Так, переможець торгів протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договірну ціну визначену за результатами проведеного аукціону та складену у відповідності до вимог п. 6 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пунктом 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації також визначено, що Замовник залишає за собою право на перевірку у переможця закупівлі, усіх розрахунків договірної ціни, які є її складовими та визначені Настановою, розрахованих в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК – 5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі вартісних показників при визначенні вартості об’єкта ремонту та передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, у тому числі:
а) Договірна ціна у формі наведеній у додатку 30 Настанови:
– Локальний кошторис за формою наведеною у Додатку 1 до Настанови (пункт 3.11);
– Відомість ресурсів до локального кошторису за формою наведеною у Додатку 4 до Настанови (пункт 3.21);
– Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
– Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
– Розрахунок прибутку.
б) Договірна ціна у формі наведеній у додатку 31 Настанови:
– Структура укрупнених показників вартості позицій договірної ціни;
– Відомість ресурсів до локального кошторису за формою наведеною у Додатку 4 до Настанови (пункт 3.21).
Слід зазначити, що Законом не передбачене надання в електронному вигляді через електронну систему закупівель після закінчення терміну подання тендерних пропозицій будь – якої інформації, яка стосується предмету закупівлі, у тому числі розрахунків, які обґрунтовують ціну, запропоновану учасником закупівлі під час процедури. Договірна ціна підтверджує запропоновану учасником процедури закупівлі ціну та є невід`ємною частиною договору, який укладається з переможцем закупівлі. Статтею 30 Закону, яка регулює порядок проведення електронного аукціону, не передбачене надання учасником одночасно з пониженням ціни предмета закупівлі в електронній формі розрахунків та інших документів, які підтверджують її складові, необхідні для перевірки замовником під час укладання договору про закупівлю. Тобто, вимоги щодо оприлюднення цих розрахунків до договірної ціни у законодавстві відсутні.
Таким чином, Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради в обов’язковому порядку проводиться перевірка розрахунків договірної ціни перед підписанням договору про закупівлі, які надаються на адресу Управління в паперовому вигляді. Після погодження розрахунків договірної ціни укладається договір підряду на виконання робіт. Отже, договірна ціна підтверджує запропоновану учасником процедури закупівлі ціну та є невід`ємною частиною договору, який укладається з переможцем закупівлі.
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Генерала Швигіна (на ділянці від вул. Щоглової до вул. Суднобудівної) у м. Одесі» (коригування) від 26 квітня 2023 року за № 16 – 0120/01 – 23.
2. Договірна ціна;
– Локальний кошторис;
– Відомість ресурсів до локального кошторису;
– Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
– Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
– Розрахунок прибутку;
– Дефектний акт.
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
7 256 711,08
UAH з ПДВ
|
7 256 711,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Переможець |
7 256 711,08
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 13:20
|
звіт | укладений |
25 січня 2024 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 14:41
|
Доп уг 3 (8-23).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 11:29
|
Доп уг 2 (8-23).pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 11:46
|
Доп уп 1 (8-23).pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 12:16
|
договір | укладений |
26 червня 2023 12:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Генерала Швигіна (на ділянці від вул. Щоглової до вул. Суднобудівної) у м. Одесі» (коригування) | 1 | роботи |
7 256 711,08
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Генерала Швигіна (на ділянці від вул. Щоглової до вул. Суднобудівної) у м. Одесі» (коригування) | 1 |
6 484 049,25
UAH з ПДВ
|