Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств |
Код ЄДРПОУ: | 03338343 |
Місцезнаходження: | 23300, Україна , Вінницька обл., Тиврів, вул. Жовтнева 6 |
Контактна особа: |
Колеснік Сергій Віліамович +380683263643 tivrov.kkp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43810000-4: Деревообробне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються згідно з положеннями ст. 49 Бюджетного кодексу України, на підставі відповідних товаросупровідних документів, виключно у національній валюті України протягом 20 банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної та за наявності коштів, передбачених на цю закупівлю. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 15:32 |
Тендерна документація подрібнювач на прицепі.docx | |
01 червня 2023 15:32 |
Додаток 3 Проєкт договору - подрібнювач гілок.docx | |
01 червня 2023 15:32 |
Додаток 2 до ТД - техн. специфікація - подрібнювач гілок.docx | |
01 червня 2023 15:32 |
Додаток 1 до ТД подрібнювач гілок .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-17-000061 ● 9a3e67b509eb4349b5b06e2c3a799411
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2023 №58-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2023 №58-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-06-01-010745-а, 01.06.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-19 14:28:28
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі подрібнювача гілок на причепі (ДК 021:2015:43810000-4: Деревообробне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-010745-a) та відповідно до п.6 та п.11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 2, пп.9 п.6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «АРПАЛ» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) відповідно до п.44 Постанови №1178 (п.1 розділу 3, п.3 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 11:52:13
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі подрібнювача гілок на причепі (ДК 021:2015:43810000-4: Деревообробне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-010745-a) та відповідно до п.6 та п.11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 2, пп.9 п.6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 30 травня 2023 року №7, складена не у відповідності до вимог пункту 38, абзаців 3, 6, 7 підпункту 1, абзацу 1 підпункту 2 та абзаців 2, 3, 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час проведення закупівлі (п.1, п.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
2. Яким чином учасником ТОВ «АРПАЛ», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації, в частині надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (пп.3 п.4 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-26 15:49:56
Пояснення з власної ініціативи
У відповідь на запит на проведення моніторингу
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Відповідь: Відповідно до Положення «Про порядок утримання кладовищ та інших місць поховань», затвердженого рішенням Тиврівської селищної ради від 29.09.2022 року № 2111 на Тиврівський ККП покладено обов’язок забезпечення утримання в належному стані та охорону 29 кладовищ Тиврівської територіальної громади загальною площею 41 га., в тому числі видалення зелених насаджень з метою недопущення руйнування могил внаслідок падіння дерев. Для забезпечення виконання вищезазначених обов’язків, недопущення захаращення гіллям території полігону для розміщення та захоронення твердих побутових відходів (сміттєзвалища), зменшення транспортних витрат на вивезення гілля, було прийнято рішення придбати подрібнювач гілок, оскільки викинута на смітник деревина розкладається близько 3-10 років та. Крім того підприємство з 2022 року регулярно отримує замовлення на санітарне розчищення дерев на території Тиврівської територіальної громади. Подрібнену сировину наше підприємство планує використовувати для власних потреб (як сировину для опалення приміщень), а також передавати для опалення закладів освіти Тиврівської територіальної громади.
Керівництвом підприємства на підставі потреби подрібнення гілок діаметром до 180 мм. було вивчено ринок та технічні характеристики існуючих подрібнювачів та на підставі проведеного моніторингу було сформовано технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено виходячи із моніторингу цін та пропозицій на техніку з аналогічними характеристиками.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «АРПАЛ» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) відповідно до п.44 Постанови №1178 (п.1 розділу 3, п.3 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідь: учасник процедури закупівлі ТОВ «АРПАЛ» 05 червня 2023 року разом із тендерною пропозицією оприлюднив в електронній системі документи, що підтверджують відсутність підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Вказані документи завантажено в ЦБД та були враховані при прийнятті рішення про визнання переможця процедури закупівлі.
1. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 30 травня 2023 року №7, складена не у відповідності до вимог пункту 38, абзаців 3, 6, 7 підпункту 1, абзацу 1 підпункту 2 та абзаців 2, 3, 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час проведення закупівлі (п.1, п.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідь:
Невідповідність п.1, п.3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимогам пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 сталась внаслідок помилкового застосування при підготовці тендерної документації положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції станом на 03 січня 2023 року.
3. Яким чином учасником ТОВ «АРПАЛ», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації, в частині надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (пп.3 п.4 додатку 1 тендерної документації)?
Учасником ТОВ «АРПАЛ» зг. пп.3 п.4 додатку 1 тендерної документації надано документ ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, сформований на 05 травня 2023 року
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - виписка) — документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію;
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - витяг) — документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі;
Тобто, Закон розуміє і Виписку і Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань як документ у паперовій або електронній формі, що містить відомості про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу UA-M-2023-07-17-000061Тиврівський комбінат комунальних підприємств повідомляє про усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди від 28 липня 2023 року №1 про розірвання договору від 20 червня 2023 року №20/06. По договору №20/06 від 20.06.23р. відбулась оплата згідно платіжної інструкції №1 від 28.06.2023р. в сумі 254400,00 грн. Підприємству ТОВ «АРПАЛ» надіслано лист про повернення коштів.
2023-07-28 18:47:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору
2023-08-02 16:57:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АРПАЛ |
254 400,00
UAH з ПДВ
|
254 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АРПАЛ #40929409 |
Рішення скасоване |
254 400,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 16:00
|
ТОВ АРПАЛ #40929409 |
Переможець |
254 400,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 15:49
|
Виписка 02.08.23.pdf | укладений |
02 серпня 2023 15:41
|
повернення коштів.pdf | укладений |
02 серпня 2023 15:41
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
02 серпня 2023 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 10:47
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 10:12
|
Договір 2006.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 16:43
|
Договір поставки 20/06 | укладений |
20 червня 2023 16:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Подрібнювач гілок на причепі | 1 | штуки |
1,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ч.2 п.50 Постанови 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 20/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Подрібнювач гілок на причепі | 1 | штуки |
1,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
254 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 400,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | ч.2 п.50 Постанови 1178 |