Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі адміністративного приміщення Дубенського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Пекарська, 10, м. Дубно)
Очікувана вартість
2 792 882,00 UAH
UA-2023-06-01-009787-a ● b2f54bda4b4c435faac5b7b0b9094188
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108761 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Наталія Медведь +380362679641 medvedn@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 11:22 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 11:22 |
Очікувана вартість: | 2 792 882,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 928,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі адміністративного приміщення Дубенського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Пекарська, 10, м. Дубно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35603, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Пекарська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 15:03 |
Додаток 2 Кваліфікайінй критерії.docx | |
01 червня 2023 15:03 |
Додаток 1 форма тендерна пропозиція.doc | |
01 червня 2023 15:03 |
ТД відкриті торги з особливостями Дубно.docx | |
01 червня 2023 15:03 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
01 червня 2023 15:03 |
Додаток 4 технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно дискримінаційної вимоги!
Дата подання: 02 червня 2023 23:40
Дата відповіді: 05 червня 2023 12:44
Вітаємо замовнику.У ТД встановлено вимогу про надання акту обстеження об'єкта,зазначаємо ,що дана вимога є дискримінаційною,що не раз було визначено та опрелюднено рішеннями АМКУ.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону (розгляду пропозицій), не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 31 Закону та визначених п.41 Особливостей Постанови КМУ№1178. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога Замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Зауважимо, що тендерна документація має бути скадена відповідно до ст. 22 Закону, а саме п. 4 в якому йдеться про те що що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ви, як Замовник грубо порушуєте, п.4 ст.22 Закону, ст.5 Закону – оскільки створюєте дискримінаційні вимоги до учасників. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до вимог Тендерної документації.
У разі відхилення пропозиції учасника що до не надання акту обстеження,залишемо за собою право на звернення в Антимонопольний комітет України за захистом порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Всі потенційні учасники перед допуском до території та приміщень повинні дотримуватись вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 (із змінами та доповненнями)* відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта.
Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для уникнення корупційних ризиків та дотримання основних принципів публічних закупівель згідно ст. 5 Закону Замовником в тендерній документації в п. 2. 3 ч. 2 р. 1 визначено особу для зв’язку з учасниками з технічних питань. Дана особа не є Уповноваженою особою згідно наказу ГУНП в Рівненській області від 06.02.2023 № 268 «Про організацію та проведення закупівель товарів, робіт і послуг уповноваженими особами ГУНП в Рівненській області на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та не представляє Замовника шляхом прийняття рішень, та не впливає на рішення Уповноваженої особи, на результати розгляду пропозицій учасників. Так особою, відповідальною за надання розяснень щодо закупівлі із технічних питань, яка здійснює огляд об’єкта з Учасником, для вивчення обсягу робіт та узгодження неперервного виробничого процесу Замовника є Міщанчук Олександр Володимирович, провідний інспектор відділу з питань житлового забезпечення та капітального будівництва.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує права учасників. Замовник зазначає, що він зацікавлений в отриманні та виконанні робіт найвищої якості.
Замовник жодним чином не обмежує можливості учасників оглянути об’єкт, попередньо узгодивши дату та час візиту із відповідальною особою за надання розяснень щодо закупівлі із технічних питань, яка здійснює огляд об’єкта з Учасником.
Повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Всі потенційні учасники перед допуском до території та приміщень повинні дотримуватись вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 (із змінами та доповненнями)* відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта.
Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для уникнення корупційних ризиків та дотримання основних принципів публічних закупівель згідно ст. 5 Закону Замовником в тендерній документації в п. 2. 3 ч. 2 р. 1 визначено особу для зв’язку з учасниками з технічних питань. Дана особа не є Уповноваженою особою згідно наказу ГУНП в Рівненській області від 06.02.2023 № 268 «Про організацію та проведення закупівель товарів, робіт і послуг уповноваженими особами ГУНП в Рівненській області на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та не представляє Замовника шляхом прийняття рішень, та не впливає на рішення Уповноваженої особи, на результати розгляду пропозицій учасників. Так особою, відповідальною за надання розяснень щодо закупівлі із технічних питань, яка здійснює огляд об’єкта з Учасником, для вивчення обсягу робіт та узгодження неперервного виробничого процесу Замовника є Міщанчук Олександр Володимирович, провідний інспектор відділу з питань житлового забезпечення та капітального будівництва.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога жодним чином не порушує права учасників. Замовник зазначає, що він зацікавлений в отриманні та виконанні робіт найвищої якості.
Замовник жодним чином не обмежує можливості учасників оглянути об’єкт, попередньо узгодивши дату та час візиту із відповідальною особою за надання розяснень щодо закупівлі із технічних питань, яка здійснює огляд об’єкта з Учасником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-01-009787-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Українська будівнича компанія, Код ЄДРПОУ:32764157
Дата подання: 27 червня 2023 20:28
Дата подання: 27 червня 2023 20:28
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 червня 2023 18:23
рішення від 29.06.2023 № 9548.pdf
Дата публікації: 29 червня 2023 18:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2023 № 10477.pdf
Дата публікації: 13 липня 2023 17:46
рішення від 12.07.2023 № 10477.pdf
Дата публікації: 17 липня 2023 19:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №10477-р/пк-пз від 12.07.2023 викрнано.
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2023 16:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія |
2 299 712,00
UAH з ПДВ
|
2 299 712,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
2 549 999,77
UAH з ПДВ
|
2 549 999,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГРЕЧКОВСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА" |
2 759 680,55
UAH з ПДВ
|
2 759 680,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Інвестиційно-будівельна компанія "Інвесткапітал" |
2 782 416,00
UAH з ПДВ
|
2 782 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Рішення скасоване |
2 299 712,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 16:44
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Рішення скасоване |
2 549 999,77
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 16:44
|
ФОП "ГРЕЧКОВСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА" #2413016008 |
Рішення скасоване |
2 759 680,55
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 16:44
|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Очікує рішення |
2 299 712,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 16:44
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 18 серпня 2023 15:13 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку зі скасуванням наказу ГУНП в Рівненській області від 18.05.2023 №1070, що регламентував проведення капітального ремонту покрівлі адміністративного приміщення Дубенського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Пекарська, 10, м. Дубно, відсутня подальша потреба у закупівлі послуг за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі адміністративного приміщення Дубенського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Пека |
Документи:
18 серпня 2023 15:13
|
протокол відміни відкритих торгів.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 15:18 |
Кінець періоду оскарження: | 29 серпня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 29 серпня 2023 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку зі скасуванням наказу ГУНП в Рівненській області від 18.05.2023 №1070, що регламентував проведення капітального ремонту покрівлі адміністративного приміщення Дубенського РВП ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. Пекарська, 10, м. Дубно, відсутня подальша потреба у закупівлі послуг за процедурою закупівлі—"ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи(Капітальний ремонт покрівлі адміністративного приміщення ДубенськогоРВП ГУНП в Рівненській області за адресою:вул.Пекарська,10 |
Документи:
18 серпня 2023 15:18
|
Електронний підпис |
18 серпня 2023 15:17
|
протокол відміни відкритих торгів.pdf |