Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Біляївської сільської ради Лозівського району Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 44066563 |
Місцезнаходження: | 64141, Україна , Харківська обл., Лозівський район, селище Біляївка, вул.Соборна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Оксана Григорова +380574832400 bsr.1.osvita.buh@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 10:59 |
ДОДАТОК 1 Тендерна пропозиція.doc | |
01 червня 2023 10:59 |
ДОДАТОК 1 Тендерна пропозиція.doc | |
01 червня 2023 10:59 |
Тендерна документація огорожа.docx | |
01 червня 2023 10:59 |
Тендерна документація огорожа.docx | |
01 червня 2023 10:59 |
Додаток 4 проєкт.docx | |
01 червня 2023 10:59 |
Додаток 4 проєкт.docx | |
01 червня 2023 10:59 |
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії та підтвердження відповідності.doc | |
01 червня 2023 10:59 |
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії та підтвердження відповідності.doc | |
01 червня 2023 10:59 |
Додаток 2 технічні та якісні характеристики.docx | |
01 червня 2023 10:59 |
Додаток 2 технічні та якісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000047 ● 30943d460e0c4f939eccb5bacd0010a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 22:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 № 158
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року.
В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2023-06-01-003662-a 01.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-06 14:11:13
Запит про надання пояснень
Директору
Відділу освіти, молоді та спорту Біляївської сільської ради
Тищенко Валентині Володимирівні
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання»), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-01-003662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ФОП МОЛОЧЕНКО АЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА підтверджено досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання.) відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, якщо надані ним у складі тендерної пропозиції аналогічні договори відповідно до яких здійснена поставка товару за кодом ДК відмінним від коду ДК за предметом закупівлі (ДК 021:2015:44110000-4-конструкційні матеріали, ДК 021:201544530000-4 кріпильні деталі, ДК 021:2015:44310000-6-вироби з дроту).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель ЮЛІЯ КОНОНЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 13:12:53
06.07.2023 року надійшов запит замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель про надання пояснень. Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, повідомляємо наступне:
Відповідно до наказу від 04.07.2023 № 158 Державною аудиторською службою України прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі: за кодом ДК021-2015 – 34920000-2 «Дорожнє обладнання» (Огорожа металева з комплектуючими та воротами) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-01-0103662-a).
06.07.2023 року надійшов запит замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель про надання пояснень.
Враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, повідомляємо наступне:
Питання аудиторської служби:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ФОП МОЛОЧЕНКО АЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА підтверджено досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання.) відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, якщо надані ним у складі тендерної пропозиції аналогічні договори відповідно до яких здійснена поставка товару за кодом ДК відмінним від коду ДК за предметом закупівлі (ДК 021:2015:44110000-4-конструкційні матеріали, ДК 021:201544530000-4 кріпильні деталі, ДК 021:2015:44310000-6-вироби з дроту).
Відповіді:
1.Заявка на проведення торгів була сформована відповідно до потреби Комунального закладу освіти «Червонівський ліцей» Біляївської сільської ради Лозівського району Харківської області» (додається).
На основі цієї заявки наказом № 62-о від 23.05.2023 року Відділу освіти була створена комісія, якої були зроблени необхідні заміри.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.. Комерційні пропозиції, на підставі яких було розраховано очікувану вартість закупівлі, додаються.
Додаткові кошти виділені на сесії Біляївської сільської ради № 1370 (XXХ сесія VIII скликання) від 25.05.2023 року.
Якість Товару (технічні та якісні характеристики) предмета закупівлі зазначені в Додатку №2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
Посилання на на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не надаємо, тому що дані норми носять рекомендаційний характер, тобто не є обов'язковими.
2. Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Замовником було враховано саме предмет договору, а саме найменування товару, який відповідає предмету закупівлі.
Також враховано, що надані аналогічні договори є договорами поставки ідентичної або тотожної продукції, а також надані договори є договорами з поставки продукції з подібними або схожими характеристиками.
Додатки:
- Потреба Комунального закладу «Червонівський ліцей»
- Наказ про створення комісії.;
- Комерційна пропозиція «магазин КОНСОЛЬ»
- Комерційна пропозиція «ФОП МОЛОЧЕНКО АЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-24 10:34:07
Враховуючи зобов'язання, щодо усунення порушень, а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, повідомляємо наступне:
Відповідно до наказу від 04.07.2023 № 158 Державною аудиторською службою України прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі: за кодом ДК021-2015 – 34920000-2 «Дорожнє обладнання» (Огорожа металева з комплектуючими та воротами) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-01-003662-a).
20.07.2023 року оприлюднен висновок замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Враховуючи зобов'язання, щодо усунення порушень, а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, повідомляємо наступне:
- Договір поставки № 108 від 22 червня 2023 року виконаний в повному обсязі, всі зобов'язання за договором виконані, а саме товар поставлений та оплачений, згідно видаткової накладної № 27 від 26.06.2023 року(додається), та платіжного доручення №242 від 27.06.2023 року (додається)
З огляду на вищевказане замовник не має можливості розірвати договір.
Додатки:
- Договір поставки
- Видаткова накладна
- Платіжне доручення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/31/2314/2023/пр |
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
27 вересня 2023 13:10
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МОЛОЧЕНКО АЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
292 407,28
UAH з ПДВ
|
292 407,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МОЛОЧЕНКО АЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3179602327 |
Переможець |
292 407,28
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2023 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 09:44
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 08:27
|
IMG_0001.pdf | укладений |
22 червня 2023 08:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол № 45 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |