Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Клавіатура дротова Logitech K120 USB, код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 400,00 UAH
UA-2023-05-31-010760-a ● dee4dea0015e44af9cae968ed2e59056
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
31 травня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Безлюдівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04396555 |
Вебсайт: | http://khbsr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 62489, Україна , Харківська обл., смт. Безлюдівка, вул. Зміївська, 48 |
Контактна особа: |
Наталія Кашкарова +30577496104 bezludivka@khbsr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів: вул. Зміївська, 48, смт. Безлюдівка, Харківська область, 62489
Строк поставки товарів: з моменту підписання договору по 30.06.2023р. Виконавець постачає товар протягом 5 робочих днів з дати отримання заявки від Замовника (усної або письмової).
Умови оплати: Замовник проводить оплату товарів за їх поетапним завершенням, але не пізніше 15 банківських днів після поставки товару та підписання видаткових накладних та актів прийому-передачі товару.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюватиметься протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар.
Постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника, автотранспортом постачальника або перевізником. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Продукція повинна бути упакована таким чином, щоб не допустити її псування, пошкодження або знищення.
Гарантія товару 24 місяця.
Очікувана вартість закупівлі 1400,00 грн. з ПДВ (очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з пропозицій в каталозі на прозорро-маркеті).
Розмір бюджетного призначення – 1400,00 згідно розрахунків до кошторису на 2023 рік.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товарів: з моменту підписання договору по 30.06.2023р. Виконавець постачає товар протягом 5 робочих днів з дати отримання заявки від Замовника (усної або письмової).
Умови оплати: Замовник проводить оплату товарів за їх поетапним завершенням, але не пізніше 15 банківських днів після поставки товару та підписання видаткових накладних та актів прийому-передачі товару.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюватиметься протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар.
Постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника, автотранспортом постачальника або перевізником. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Продукція повинна бути упакована таким чином, щоб не допустити її псування, пошкодження або знищення.
Гарантія товару 24 місяця.
Очікувана вартість закупівлі 1400,00 грн. з ПДВ (очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з пропозицій в каталозі на прозорро-маркеті).
Розмір бюджетного призначення – 1400,00 згідно розрахунків до кошторису на 2023 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Клавіатура дротова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62489, Україна, Харківська область, смт. Безлюдівка, вул. Зміївська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
31 травня 2023 16:50 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Гарантія | від 12 | місяць |
Тип підключення | USB | |
Мова розкладки |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" |
1 380,00
UAH з ПДВ
|
1 380,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" #3074123826 |
Переможець |
1 380,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 14:37
|
Договір №5-ЗЦП від 08.06.2023р..pdf | укладений |
08 червня 2023 14:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Клавіатура дротова | 4 | штуки |
345,00
UAH
|