Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління міського господарства Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344510 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, площа Духновича, 2 |
Контактна особа: |
Валентина Мищук +380666332053 buh80umg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2023 09:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 351 055,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 510,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 09:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 08:56 |
Тендерна документація.docx | |
31 травня 2023 16:50 |
Додаток № 2 до ТД.docx | |
31 травня 2023 16:50 |
Додаток № 3 до ТД.docx | |
31 травня 2023 16:50 |
Додаток № 4 проєкт Договіру.docx |
01 червня 2023 09:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 червня 2023 08:56 |
Тендерна документація.docx
|
||
31 травня 2023 16:50 |
Додаток № 2 до ТД.docx
|
||
31 травня 2023 16:50 |
Додаток № 3 до ТД.docx
|
||
31 травня 2023 16:50 |
Додаток № 4 проєкт Договіру.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-06-000012 ● 102cf26374c14cb29f62461aa0e310cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2023 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2023 № 58-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.09.2023 № 58-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-05-31-010402-a 31.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 11:37:30
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт проїзної частини по вул.Північна в м.Мукачево» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-31-010402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 09:26:45
відповідь
Управління міського господарства Мукачівської міської ради повідомляє наступне.
1. Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженим Наказом Держжитлокомунгоспу України №154 від 23.09.2003 р. (надалі - Порядок) встановлено правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги зазначеного Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів.
Пунктами 3.2. – 3.3. Порядку визначено, що перед виконанням поточного ремонту комісією, призначеною власником об'єкта благоустрою, до складу якої включається представник балансоутримувача, складається дефектний акт.
На підставі дефектного акта розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту в якій зазначаються очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, і яка затверджується балансоутримувачем об'єкта благоустрою або його власником.
Роботи з поточного ремонту об'єкта благоустрою виконуються на підставі договору підряду, укладеного відповідно до законодавства.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта.
В доповнення до пояснення надаємо документи.
2. Управління міського господарства Мукачівської міської ради не має власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому могло би бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Зауважуємо, що Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради закупівлі проводяться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Зазначені вище нормативно-правові акти не зобов’язують Замовників мати власні веб-сайти. Вся інформація про проведення публічної, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 13:59:48
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт проїзної частини по вул.Північна в м.Мукачево» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-31-010402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. У пункті 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД Замовник на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, вимагає надати у складі тендерної пропозиції учасника оригінали або копії, посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації (на кожного працівника окремо) таких документів:
- трудові книжки (із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини з учасником) або накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення; накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору (у разі наявності),
- або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці (цивільно-правовий договір, тощо).
Учасник повинен забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці, під час надання послуг, на підтвердження чого надається наказ про призначення відповідального працівника з охорони праці (з числа штатних працівників Учасника). У разі, якщо відповідальний з охорони праці, не є штатним працівником Учасника, надається інший документ, який підтверджує трудові/цивільно-правові відносини з Учасником. Кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці підтверджується наступними документами: копії протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" вищезазначеним вимогам, якщо учасником надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг від 05.06.2023 №05/06-22, згідно якої виконавцем робіт (відповідальним за охорону праці) є Жив’юк Сергій Васильович, однак не надано копію трудової книжки або наказ про прийняття на роботу/призначення на посаду/переведення на виконавця робіт Жив’юка Сергія Васильовича, наказ про призначення відповідального працівника з охорони праці на Жив’юка Сергія Васильовича та відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці Жив’юка Сергія Васильовича?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 09:47:17
відповідь
Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації, до переліку
обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт
(згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю
будівельної організації;
- начальник дільниці / виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- інженер з проектно-кошторисної роботи;
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості,
достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в Інформації про
наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин,
механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість
відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості
транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації
про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин,
механізмів, обладнання та устаткування тощо));
- дорожні робітники – не менше 6 осіб;
Також, учасник повинен забезпечити виконання вимог законодавства України з
охорони праці, під час надання послуг, на підтвердження чого надається наказ про
призначення відповідального працівника з охорони праці (з числа штатних працівників
Учасника) В разі, якщо відповідальний з охорони праці, не є штатним працівником
Учасника, надається інший документ, який підтверджує трудові/цивільно-правові
відносини з Учасником. Кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони
праці підтверджується наступними документами: копії протоколів перевірки знань
вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання системи стандартів безпеки
праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони
праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з
охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила
охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на
автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями
охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення
потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці.
Учасником підтверджено наявність у нього, окрім інших працівників, виконавця
робіт Молодого Мілана Олеговича та надано Наказ №21 від 25.05.2023 р. (Файл тендерної
пропозиції «Копії наказів на працівників і диплом Молодого М. О»).
Також Учасником надано Наказ від 30.05.2023 р. №30/05-1 «Про організацію
роботи з охорони праці та призначення відповідальних осіб за стан охорони праці в
структурних підрозділах підприємства у 2023 -2024 роках» відповідно до якого
призначено відповідальним з охорони праці директора (головного інженера) Молодого
Геннадія Олеговича за суміщенням. На підтвердження кваліфікації особи, що
виконуватиме функції інженера з охорони праці Учасником надано копії протоколів
перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання системи
стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні
вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання
законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці,
електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями,
правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно
забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження
проходження навчання та виявлення потрібних знань, надано відповідні посвідчення на
відповідального з охорони праці. (файл тендерної пропозиції під назвою «Документи по
охороні праці, дипломи, кваліфікація»).
З наведеного слідує, що Учасником підтверджено наявність у нього окрім інших
працівників, виконавця робіт та відповідального з охорони праці, надано необхідні
документи, тому у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ
«БФ Будінвестальянс».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління міського господарства Мукачівської міської ради не має власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому могло би бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Зауважуємо, що Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради закупівлі проводяться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Мукачівської міської ради за посиланням https://mukachevo-rada.gov.ua/news/upravlinniam-miskoho-hospodarstva-oholosheno-vidkryti-torhy-18092023
2023-09-25 09:06:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/09/0034/2023/пр |
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/09/0034/2023/пр |
Дата відкриття провадження: | 23 жовтня 2023 |
Документи:
25 жовтня 2023 14:34
|
Електронний підпис |
25 жовтня 2023 14:32
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" |
4 335 567,53
UAH з ПДВ
|
4 335 567,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" #42481278 |
Переможець |
4 335 567,53
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 15:27
|
Північна.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 10:37
|
145.pdf | укладений |
20 червня 2023 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | завершення робіт по об’єкту |
Номер договору про закупівлю: | 145-17-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |