Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО |
Код ЄДРПОУ: | 22356022 |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська обл., м Жовква, вул.Лесі Українки, 5 |
Контактна особа: |
Лозинський Юрій Васильович +380325221050 kp_zte@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 895 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 953,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 3 | Робочі | 50 | |
Iнша подія | Готовність товару до відвантаження | Аванс | 3 | Робочі | 40 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2023 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2023 12:41 |
Зміни до ТД.docx | |
01 червня 2023 12:41 |
Додаток 5.docx | |
01 червня 2023 12:14 |
Додаток 2.docx | |
01 червня 2023 12:14 |
Додаток 4.docx | |
01 червня 2023 12:14 |
Додаток 1.docx | |
01 червня 2023 12:14 |
Додаток 3.docx | |
01 червня 2023 12:14 |
Тендерна документація (нова редакція).docx |
01 червня 2023 14:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
01 червня 2023 12:41 |
Зміни до ТД.docx
|
||||
01 червня 2023 12:41 |
Додаток 5.docx
|
||||
01 червня 2023 12:14 |
Додаток 2.docx
|
||||
01 червня 2023 12:14 |
Додаток 4.docx
|
||||
01 червня 2023 12:14 |
Додаток 1.docx
|
||||
01 червня 2023 12:14 |
Додаток 3.docx
|
||||
01 червня 2023 12:14 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000034 ● 8954db23666a4087a1827da2f898aca1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 №226
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 226.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-31-009280-a, 31.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 17:30:01
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-31-009280-a, яка проводилась комунальним підприємством «ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 15:52:05
ПОЯСНЕННЯ по моніторингу закупівлі: Котел газовий стальний водогрійний потужністю 3,0 МВт, за ДК 021:2015 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (UA-2023-05-31-009280-а)
По першому питанню:
Встановлене навантаження котельні на вул. Львівській, 94 у м. Жовква КП “Жовкватеплоенерго” - 6 МВт (6 котлів * 1МВт). Котли чавунні, секційні в експлуатації 35-40 років. Під час опалювального сезону виходять з ладу – тріскають секції, що призводить до зупинок котельні. Дані котли зняті з виробництва, запасні секції відсутні.
Для надійної роботи котельні, а також з метою недопущення виникнення аварійних ситуацій через вихід з ладу котлів, необхідно було провести заміну 3-х котлів «Факел-Г» (3*1МВт) на сучасний 3 МВт котел з переведенням котельні на автоматичний режим роботи без обслуговуючого персоналу.
Даний котел встановлюється на місці котлів «Факел», довжина котла не більше 3,9 м, ширина не більше 1,75 м, коефіцієнт корисної дії не менше 92%.
Обгрунтування розміру очікуваної вартості, здійснено на підставі комерційних пропозицій наданих трьома постачальниками (ТОВ “ЄВРОТЕРМ ТЕХНОЛОДЖІ”, ТОВ “ПРОМ.ЕНЕРГО.ПРОЕКТ” та ТОВ “НВП “ЕКОІН”) – відповідно вибрана найнижча цінова пропозиція з технічними та якісними характеристиками, які відповідають предмету закупівлі (копії пропозицій додаються).
2. По другому питанню:
Сторінка веб сайту: https://zhovkva-te.info-gkh.com.ua/page/5112
Уповноважена особа,
головний інженер Юрій ЛОЗИНСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа Комунального підприємства «ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО» Державній аудиторській службі України Замовник — КП “ЖОВКВАТЕПЛОЕНЕРГО” Моніторинг — UA-M-2023-08-08-000034 Оголошення—UA-2023-05-31-009280-a Предмет закупівлі: Котел газовий стальний водогрійний потужністю 3,0МВт, код за ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-31-009280-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені мною порушення, а саме не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. В обґрунтування вищенаведеного у висновку зазначено два порушення: 1. За нормою пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У частині 4 розділу 3 тендерної документації Замовника вказано, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас, у пункті 1 формі «Тендерна пропозиція» (Додаток №3 до тендерної документації) Замовником зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». При цьому, учасником у складі тендерної пропозиції надано форму «Тендерна пропозиція» (файл «цінова пропоз.pdf»), у якій учасник погодився дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій тоді як, Замовником у частині 4 розділу 3 тендерної документації визначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, - протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З приводу цього зауваження повідомляємо, що замовником не було відхилено пропозицію переможця з наведеної підстави, оскільки, на думку замовника, невідповідності у пропозиції учасника вимогам документації в цій частині були відсутні. Замовником в тендерній документації не висувалось жодних вимог до учасників аби вони певним чином підтвердили свою згоду з тим, що пропозиції вважатимуться дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Натомість, у складі тендерної документації (Додаток №3) замовником було передбачено «ФОРМУ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"», в якій містилось положення щодо надання згоди учасником дотримуватися умов пропозиції протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За умовами документації учасники повинні були надати цінову пропозицію саме за встановленою формою і не мали можливості від неї відступати. З огляду на вищенаведене, надавивши у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» (файл «цінова пропоз.pdf»), у якій міститься зобов’язання дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, переможець не порушив вимоги тендерної документації. Вважаємо, що виявлена суперечність в положеннях тендерної документації замовника не може бути поставлена в вину переможцю. Що ж стосується виявлення певних розбіжностей в умовах тендерної документації в частині зазначення строку дії пропозиції, то з приводу цього порушення уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час під час складання наступних тендерних документацій. 2. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 12 розділу І Додатку №2 «Технічна специфікація до товару» до тендерної документації Замовником встановлено технічні вимоги до учасника, відповідно до яких, зокрема, запропонований котел повинен мати позитивний та тривалий досвід експлуатації в Україні, що має бути підтверджено листом учасника (вказати назву підприємства, де встановлено котли, модель та потужність водотрубних котлів, контактні телефони замовників). Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» у складі тендерної пропозиції надано референц-лист щодо поставленого обладнання (водогрійні котли) ТМ Unical в Україні, виробника Unical AG S.p.A. (файл «перелік об.єктів.pdf»), завірений учасником. Однак, вказаний референц-лист не містить інформації щодо потужності такого обладнання (водогрійні котли) та контактних телефонів замовників, чим не дотримано вимоги пункту 12 розділу І Додатку №2 тендерної документації Замовника. Згідно з вимогою підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СервіскотломонтажЛьвів», а визначено його переможцем та укладено з ним договір №10 від 27.01.2023.» Вважаємо, що невідповідність, мова про яку іде у висновку має формальний характер і не впливає суттєвим чином на зміст пропозиції учасника. Бажання взяти участь у процедурі і поставити замовнику затребуване обладнання виявив лише один учасник – переможець закупівлі. Відхилення пропозиції учасника за таких умов не відповідало принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності та інтересам замовника. Попри це, щодо зазначеного порушення уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час під час проведення майбутніх закупівель. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: «вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень..» На виконання зобов’язань наведених у висновку Уповноваженою особою проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень встановлених у висновку, а саме: Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель. Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати виявлені порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати. Уповноважена особа ________________ підпис Романовська Любов Володимирівна
2023-08-29 18:35:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
1 852 000,00
UAH з ПДВ
|
1 852 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Переможець |
1 852 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2023 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 15:47
|
Додаткова угода _ 1 від 27.07.23.PDF | зміни до договору |
27 липня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 16:03
|
Договір 124-кп 15.06.2023 року.PDF | зміни до договору |
15 червня 2023 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виділенням додаткового фінансування за кошти місцевого бюджету у сумі 945 000,00 грн. ( дев’ятсот сорок п’ять тисяч грн. 00 коп.) на заміну котла на котельні по вул. Львівська, 94 в м. Жовква потужністю 3 Мвт (надалі - Товар), відповідно до рішення Жовківської міської ради Львівського району Львівської області від 30.06.2023 року № 19 “Про затвердження Програми здійснення внесків Жовківською міською радою до статутного капіталу КП “Жовкватеплоенерго” на 2023 рік”, виникла необхідність внести зміни до договору № 124-кп від 15 червня 2023 року про закупівлю котла газового стального водогрійного потужністю 3,0 МВт за ДК 021:2015 44620000-2 Радіатори і котли для системи (UA-2023-05-31-009280-а) щодо додаткового джерела фінансування, оскільки є зміни в частковій оплаті Товару за рахунок місцевого бюджету (КЕКВ 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) ) у сумі сумі 945 000,00 грн. та за власні кошти підприємствау сумі 907 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 124-кп |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |