Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Брагинівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04339037 |
Місцезнаходження: | 52705, Україна , Дніпропетровська обл., Петропавлівський район, с. Богинівка, вул. Шкільна, буд. 7 |
Контактна особа: |
Василь Сінгур +380971922778 elena.tarasenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2023 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2023 11:41 |
Очікувана вартість: | 375 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 12:02 |
Тендерна_документація_Шкільна_.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000045 ● bdf8aedafd8046f0b50ec419da040016
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2023 11:14 |
10.08.2023 № 167
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2023 № 167
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-05-31-004859-a
31.05.2023 Брагинівська сільська рада Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-17 13:20:03
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з поточного ремонту дороги по вул.Шкільна село Богинівка Синельниківського району Дніпропетровської області, код за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-31-004859-a), яку проведено Брагинівською сільською радою (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04339037/info) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Аналізом інформації, документів оприлюднених в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовником визначено Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, зокрема переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає перелічені документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 12.06.2023, проте переможець торгів ФОП "ПАПІКЯН ЖОРА АКОПОВИЧ" не надав у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, установлених для переможця торгів відповідно до Додатку 2 тендерної документації.
Просимо надати пояснення, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП "ПАПІКЯН ЖОРА АКОПОВИЧ" відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII.) • не усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • не усунуто
Порушення встановленні за результатом моніторингу не усунуті.
2023-09-14 16:14:26
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 04/0020/2023 пр |
Дата публікації: | 16 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
16 листопада 2023 11:25
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2023 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПАПІКЯН ЖОРА АКОПОВИЧ" |
375 000,00
UAH
|
375 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАПІКЯН ЖОРА АКОПОВИЧ" #1878018395 |
Переможець |
375 000,00
UAH
|
12 червня 2023 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 14:55
|
договір папикян.pdf | укладений |
19 червня 2023 14:52
|