Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дріжджі
Очікувана вартість
392,25 UAH
UA-2023-05-31-004576-a b2c17a00338d4efda7bbceb73dda8321
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жукова Тетяна Олексіївна

+380501839604 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Жукова Тетяна Олексіївна
+380501839604
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Закупівля проводитья відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 кілограм
Дріжджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, проспект Трубників, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2023  —  31 липня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата ЗАМОВНИКОМ здійснюється у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, за пред'явленим рахунком протягом 10 (десять) календарних днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок ЗАМОВНИКА,на підставі накладної. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

31 травня 2023 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабак Олексій Сергійович
#3259715413
Переможець 392,25
UAH
31 травня 2023 11:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 20:11
188-05.pdf укладений
31 травня 2023 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 392,25
UAH