Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фасадні роботи (Послуги з поточного ремонту фасаду будівлі КНП "Гадяцька МЦЛ" за адресою: вулиця Лохвицька,1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області)
Очікувана вартість
35 536,00 UAH
UA-2023-05-31-002883-a df8ef8dcb8044274b0a9936e5f4d5400
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Іванівна Сліпченко

+380535420615 gad_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999218
Вебсайт: http://ghadiach-crl.pl.ua/
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1
Контактна особа: Ніна Іванівна Сліпченко
+380535420615
gad_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту фасаду будівлі КНП "Гадяцька МЦЛ" за адресою: вулиця Лохвицька,1 в місті Гадяч, Гадяцької територіальної громади, Миргородського району, Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Тендерна документація

31 травня 2023 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУД 1"
#43245504
Переможець 35 536,00
UAH
31 травня 2023 10:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2023 16:09
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2023 16:05
Дод.уг. 71,23 Профбуд.pdf зміни до договору
05 червня 2023 16:03
Договір 71-23.PDF зміни до договору
05 червня 2023 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 11.2 та 14.2 Договору, уклали цю Додаткову угоду до Договору про надання послуг № 71-23 від 30.05.2023 року (надалі -Договір) про наступне: В зв’язку з помилкою в назві предмета закупівлі, що є істотною умовою договору та неможливістю виправити помилку в системі prozorro.gov.ua, Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір про надання послуг № 71-23 від 30.05.2023 року. З моменту набрання законної сили цієї Угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та зобов’язаннями. Кожній Стороні Договору передається по одному оригінальному примірнику цієї Угоди. Дана Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору про надання послуг № 71-23 від 30.05.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 71-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Керуючись пунктами 11.2 та 14.2 Договору, уклали цю Додаткову угоду до Договору про надання послуг № 71-23 від 30.05.2023 року (надалі -Договір) про наступне: В зв’язку з помилкою в назві предмета закупівлі, що є істотною умовою договору та неможливістю виправити помилку в системі prozorro.gov.ua, Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір про надання послуг № 71-23 від 30.05.2023 року.