Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 98390000-3 «Інші послуги» (розміщення сітілайтів Замовника соціального та патріотичного спрямування на зупинках міського транспорту)
Очікувана вартість
10 008,00 UAH
UA-2023-05-29-012375-a 1591c13c975a4f918fde7a222f42e7bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисов Олександр Олександрович

+380457927555 Borysov.O@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04527684
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа, 7
Контактна особа: Борисов Олександр Олександрович
+380457927555
Borysov.O@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015 - 98390000-3 «Інші послуги» (розміщення сітілайтів Замовника соціального та патріотичного спрямування на зупинках міського транспорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються у формі післяплати протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання документів, зазначених у п. 3.4. договору, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 травня 2023 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Дорожньо-експлуатаційне управління"
#41885420
Переможець 10 008,00
UAH з ПДВ
29 травня 2023 16:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 10:08
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 09:43
дод угода до дог 23.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 09:42
Електронний підпис укладений
30 травня 2023 09:20
Договір укладений
29 травня 2023 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області та КП «Дорожньо-експлуатаційне управління» Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, керуючись ст. 188 Господарського кодексу України , ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, пунктом 10.3 Договору №23 від 26.05.2023 року дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1 договору №23 від 26.05.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 699,00
UAH (в тому числі ПДВ 949,83 UAH)