Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління міського господарства Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344510 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, площа Духновича, 2 |
Контактна особа: |
Валентина Мищук +380666332053 buh80umg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 303 382,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 033,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 11:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 11:33 |
Додаток № 2 до ТД.docx | |
26 травня 2023 11:33 |
Тендерна документація.docx | |
26 травня 2023 11:33 |
Додаток № 3 до ТД.docx | |
26 травня 2023 11:33 |
Додаток № 4 проєкт Договіру.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000051 ● b3566a4f5fcf41848a73833759a21be8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2023 № 237
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.08.2023 № 237.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-26-004849-a, 26.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 15:30:41
Про надання пояснення
Дата: 30.08.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-26-004849-a, яка проводилась Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 13:45:17
відповідь
Управління міського господарства Мукачівської міської ради повідомляє наступне.
1. Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженим Наказом Держжитлокомунгоспу України №154 від 23.09.2003 р. (надалі - Порядок) встановлено правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги зазначеного Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів.
Пунктами 3.2. – 3.3. Порядку визначено, що перед виконанням поточного ремонту комісією, призначеною власником об'єкта благоустрою, до складу якої включається представник балансоутримувача, складається дефектний акт.
На підставі дефектного акта розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту в якій зазначаються очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, і яка затверджується балансоутримувачем об'єкта благоустрою або його власником.
Роботи з поточного ремонту об'єкта благоустрою виконуються на підставі договору підряду, укладеного відповідно до законодавства.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта.
В доповнення до пояснення надаємо документи.
2. Управління міського господарства Мукачівської міської ради не має власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому могло би бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Зауважуємо, що Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради закупівлі проводяться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Зазначені вище нормативно-правові акти не зобов’язують Замовників мати власні веб-сайти. Вся інформація про проведення публічної, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 15:04:19
Про надання інформації
Дата: 11.09.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-26-004849-a, яка проводилась Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради.
Відповідно до вимог частини 1.1.1 розділу 1.1 Додатку № 2 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для виконання робіт/надання послуг згідно технічної специфікації (технічного завдання).
Крім того, у тендерній документації Замовника зазначено, що на підтвердження інформації, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі вказані в інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково (до свідоцтв(а), іншого документу, що посвідчує право власності (обліку), надаються оригінали або посвідчені учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: договір оренди (лізингу) та/або договір суборенди, та/або договір надання послуг, та/або договір субпідряду (підряду) та/або інше на всю залучену техніку, зазначену учасником в інформації про наявність техніки, а також оригінали або посвідчені учасником відповідно до умов тендерної документації копії акту(ів) приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів.
Крім того, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція учасника має також містити в тому числі посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на таку техніку вказану в інформації про наявність техніки необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно технічної специфікації.
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «БФ БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надано Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) від 31.05.2023 №31/05-23 (файл Довідки на підтвердження кваліф критерій.pdf), складену у відповідності із наведеною Замовником формою. Згідно вказаної Інформації за порядковим номером 18 учасник повідомляє про наявність у нього Автогудронатора, типу спеціалізований вантажний-спеціалізований цистерна-автогудронатор, марки DAF/XF 460 FAR, 2014 р.в., у кількості 1 одн., який залучається на підставі Договору № 1004-01А про надання послуг від 10.04.2023.
Крім цього, учасником ТОВ «БФ БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надано копію договору про надання послуг від 10.04.2023 № 1004-01А (далі – Договір від 10.04.2023 № 1004-01А) (файл Підтвердж наявності техніки_договори оренди_послуги.pdf), укладеного між ТОВ «БФ БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» (Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «ВВВ МОНТАЖ» (Виконавець) (далі – ТОВ «ВВВ МОНТАЖ»), предметом якого є надання Виконавцем послуг транспортним засобом - Спеціальний вантажний – спеціальний цистерна-автогудронатор, марка DAF, модель XF 460 FAR, рік випуску 2014, державний реєстраційний номер АА4058ТН.
Також учасником ТОВ «БФ БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії СХІ № 719859 на транспортний засіб: тип Спеціальний вантажний – спеціальний цистерна-автогудронатор, марка DAF, модель XF 460 FAR, рік випуску 2014, реєстраційний номер АА4058ТН, власником якого є товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСКОМГРУП» (далі – ТОВ «ТРАНСКОМГРУП»), а не ТОВ «ВВВ МОНТАЖ», яким надаються послуги по Договору від 10.04.2023 № 1004-01А (файл Свідоцтво на транспортні засоби.pdf).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів учасником ТОВ «БФ БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції підтверджено вимогу розділу 1.1. Додатку №2 до тендерної документації щодо надання посвідченого власником ТОВ «ТРАНСКОМГРУП» документу (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу), який підтверджує право його власності на транспортний засіб (Спеціальний вантажний – спеціальний цистерна-автогудронатор)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 09:44:30
відповідь
Розділом 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерних
пропозицій» визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Зокрема, згідно зазначеного розділу, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з
оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Окрім того, вимогами вказаного розділу визначено, що усі сторінки тендерної
пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис
учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. (керівника або уповноваженої ним особи, яку
уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із
зазначенням посади, прізвища та ім’я або ініціалів, а також відбитки печатки (у разі наявності). Нотаріально завірені документи та оригінали документів не засвідчуються підписом та печаткою Учасника.
Учасник надав засвідчене ним свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 719859 на спеціальний вантажний-спеціальний цистерна-автогудонатор DAF XF 460 FAR,
про який йдеться в інформації про наявність техніки.
Також зауважую, що згідно Договору оренди транспортних засобів №020419 від 02.04.2019 р. ТОВ «ВВВ Монтаж» орендує у ТОВ «Транскомгруп» авто гудронатор, тому має право надавати послуги такою технікою, в тому числі і для ТОВ «БФ Будінвестальянс». Зазначений договір наявний у складі документів Тендерної пропозиції Учасника, а саме у файлі під назвою: «Підтвердж наявності техніки_договори оренди_послуг.pdf» сторінки 16-24
Враховуючи наведене, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної
пропозиції Учасника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-12-15 11:11:46
звернення
просимо надати протокол про адмінпорушення відповідео Частина 3 статті 164-14 КУпАП, 8073-X, Кодекс України про адміністративні правопорушення
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради було розглянуто та проаналізовано висновки моніторингу, та з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з метою недопущення в подальшому встановлених порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм діючого законодавства під час проведення публічних закупівель. Також повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі буде розміщено на сайті Мукачівської міської ради за посиланням https://mukachevo-rada.gov.ua/news/upravlinniam-miskoho-hospodarstva-oholosheno-vidkryti-torhy-18092023
2023-10-11 16:33:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0203/2023пр |
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0203/2023пр |
Дата відкриття провадження: | 13 листопада 2023 |
Документи:
14 листопада 2023 16:43
|
Електронний підпис |
14 листопада 2023 16:39
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 13/0204/2023пр |
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
14 листопада 2023 16:41
|
Електронний підпис |
Оскарження в суді
Опис: | Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду у встановлені законом строки. Інформацію про подання позовної заяви буде додатково опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу. |
Дата публікації: | 08 листопада 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" |
1 265 538,32
UAH з ПДВ
|
1 265 538,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" #42481278 |
Переможець |
1 265 538,32
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 10:57
|
легоцького.PDF | зміни до договору |
15 вересня 2023 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 11:11
|
138.pdf | укладений |
20 червня 2023 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | завершення робіт по об’єкту |
Номер договору про закупівлю: | 138-17-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |