Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення у СЗШ І-ІІІ ступенів № 48 м.Львова на вул. І.Рубчака, 8 (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи – 45450000-6)
Очікувана вартість
3 500 938,00 UAH
UA-2023-05-25-014363-a 838b3b3c2de84a6995ca5be10804fcc1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Євген Олександрович

380672542003 tender13011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа I-III ступенів №48 м.Львова
Код ЄДРПОУ: 20834345
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Рубчака,8
Контактна особа: Мартинюк Євген Олександрович
380672542003
tender13011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2023 23:59
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2023 00:00
Очікувана вартість: 3 500 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 504,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3. пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Замовника: UА 708201720344250005000028696 в Державній казначейській службі України (м. Київ) МФО: 820172 2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 500 грн. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628. 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 17500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення у СЗШ І-ІІІ ступенів № 48 м.Львова на вул. І.Рубчака, 8 (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи – 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Рубчака,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2023 23:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3. пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Замовника: UА 708201720344250005000028696 в Державній казначейській службі України (м. Київ) МФО: 820172 2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 500 грн. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628. 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Сума забезпечення: 17500 UAH
25 травня 2023 23:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2023 23:57
Додаток 2.1 Документи, на підставі яких визначено технічну специфікацію 2023 04 25.pdf
25 травня 2023 23:56
Додаток 2 до тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічна специфікація) 2023 05 25.pdf
25 травня 2023 23:56
Додаток 3 до тендерної документації (проект Договору) 2023 05 25.docx
25 травня 2023 23:56
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) 2023 05 25.docx
25 травня 2023 23:56
Тендерна документація 2023 05 25.docx
25 травня 2023 23:55
Додаток 2.1 Документи, на підставі яких визначено технічну специфікацію 2023 04 25.pdf
25 травня 2023 23:54
Додаток 2 до тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічна специфікація) 2023 05 25.pdf
25 травня 2023 23:54
Додаток 2.1 Документи, на підставі яких визначено технічну специфікацію 2023 04 25.pdf
25 травня 2023 23:53
Додаток 3 до тендерної документації (проект Договору) 2023 05 25.docx
25 травня 2023 23:53
Додаток 2 до тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічна специфікація) 2023 05 25.pdf
25 травня 2023 23:52
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) 2023 05 25.docx
25 травня 2023 23:51
Тендерна документація 2023 05 25.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-13-000123 ● d30f39de27c84dc99d7dabd62b4c1a46
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2023 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.06.2023 № 181

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2023 № 181.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-25-014363-a, 25.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-15 09:47:14

Запит про надання пояснень

Дата: 15.06.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-25-014363-a, яка проводилась Середньою загальноосвітньою школою I-III ступенів №48 м. Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За нормами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-19 23:22:49

Пояснення на запит від 15.06.2023 року

1. Обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на основі робочого проекту по об’єкту «Капітальний ремонт системи опалення СЗШ № 48 по вул. І.Рубчака, 8 у м.Львові» виготовленого генеральним проектувальником ФОП Раневич Юрій Володимирович (договір 14/21 від 30.12.2021 року укладений за результатами спрощеної закупівлі), зокрема (але не виключно) на основі проектно-кошторисної документації (том 5 робочого проекту - «Кошториси»), зокрема (але не виключно) відповідно до 1) зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва (додається), 2) відомості обсягів робіт (додається), 3) відомості ресурсів вартості об’єкта будівництва (додається) – із врахуванням висновків позитивного Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво № 40698 від 06.12.2022 року (додається). Кошторисна вартість будівництва складала 3 781 246 грн., що із відрахуванням коштів призначених на проведення проектних робіт, експертизи проекту, авторського та технічного наглядів (що не входять до предмету закупівлі) складає 3 500 938 грн.
2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) здійснено шляхом розміщення 26.05.2022 року електронного файлу на власному вебсайті школи http://www.school48lv.com у розділі "Інформаційна відкритість" та підрозділі "Фінансові документи" за посиланням: «http://www.school48lv.com/фінансові-документи/» де розміщено посилання на документ "Обґрунтування технічних та якісних характеристик Капітальний ремонт системи опалення (від 26.05.2023)".
3. Переможцем процедури закупівлі на виконання пункту 2 частини другої статті 41 Закону України «Про публічна закупівлі» надано наступні копії документів: 1) із інформацією про право підписання договору про закупівлю, зокрема: копії витягу із ЄДРПОУ переможця, статуту переможця, протоколу загальних зборів переможця та наказу про призначення директора, копій документів, що посвідчують особу директора (додаються); 2) копій ліцензій та інших документів дозвільного характеру на провадження видів господарської діяльності, пов’язаних із предметом закупівлі (додаються).

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою реагування на зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель викладених викладеного у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 05.07.2023 року за результатами моніторингу процедури закупівлі номер UA-2023-05-25-014363-а по предмету «Капітальний ремонт системи опалення у СЗШ І-ІІІ ступенів № 48 м.Львова на вул.І.Рубчака, 8 (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи – 45450000-6)», відповідно до вимог частини 8ої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Особу, уповноважену за організацію та проведення процедур закупівлі, про необхідність суворого дотримання вимог законодавства в сфері проведення публічних закупівель, зокрема стосовно: - заповнення і оприлюднення оголошень про проведення відкритих торгів відповідно до п.26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2023 року та п.9 ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі»; - складання тендерної документації відповідно до пунктів 3 та 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року; - відхилення тендерної пропозицію у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ № 1178 від 22.10.2022 року. (ВІДПОВІДНИЙ НАКАЗ ДОДАЄТЬСЯ) 2. Особі, уповноваженій за організацію та проведення процедур закупівлі, вказано на необхідність дотримання в майбутньому при проведенні процедур закупівлі вимог: - п.26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року та п.9 ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі»; - пунктів 3 та 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року; - підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ № 1178 від 22.10.2022 року. (ВІДПОВІДНИЙ НАКАЗ ДОДАЄТЬСЯ) 3. У строки визначенні Західного офісу Держаудитслужби (до 12.07.2023 року включно) з метою реагування на зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель викладених викладеного у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 05.07.2023 року, відповідно до вимог частини 8ої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.11.2 договору № 760-к від 20.06.2023 року, підготувлено та скеровано до ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», як до підрядника та сторони договору: - лист із пропозицією про розірвання за згодою сторін договору № 760-к від 20.06.2023 року на виконання підрядних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт системи опалення у СЗШ І-ІІІ ступенів № 48 м.Львова на вул. І.Рубчака, 8 (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи – 45450000-6)» укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2023-05-25-014363-а; (ДОДАЄТЬСЯ) - два примірники проекту угоди про розірвання договору № 760-к від 20.06.2023 року на виконання підрядних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення у СЗШ І-ІІІ ступенів № 48 м.Львова на вул. І.Рубчака, 8 (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи – 45450000-6)», які за умови погодження просимо скерувати за адресою СЗШ І-ІІІ ступенів № 48 м.Львова по вул. І.Рубчака, 8 м.Львова в термін до 19.07.2023 року. (ДОДАЄТЬСЯ) ОКРЕМО У строки визначенні Західного офісу Держаудитслужби (до 12.07.2023 року включно) підготовлено та оприлюднюються через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 05.07.2022 року про наявність порушень вимог підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ № 1178 від 22.10.2022 року, стосовно не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», визначення його переможцем процедури закупівлі та укладення з ним договору від 20.06.2023 №760-к (ДОДАЮТЬСЯ).

2023-07-12 22:14:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 3 482 280,00
UAH з ПДВ
3 482 280,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 червня 2023 10:46
Електронний підпис
06 червня 2023 10:43
Довідка (10).zip
06 червня 2023 10:43
Довідка (11).zip
06 червня 2023 10:43
Довідка абз14 п.47.pdf
31 травня 2023 15:53
Електронний підпис
31 травня 2023 15:41
10.кошторис (3).pdf
31 травня 2023 15:41
5.абз14 п.47.pdf
31 травня 2023 15:41
6.пд (1).pdf
31 травня 2023 15:41
9.проект договору (4).pdf
31 травня 2023 15:41
11.установчі.rar
31 травня 2023 15:41
19.Гарантія.rar
31 травня 2023 15:41
7.акт огляду.pdf
31 травня 2023 15:41
17.графік робіт (1).pdf
31 травня 2023 15:41
16.фін звіт.rar
31 травня 2023 15:41
14.аналогічні.rar
31 травня 2023 15:41
18.мтб.rar
31 травня 2023 15:41
15.працівники.rar
31 травня 2023 15:41
13.тех завд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 3 482 280,00
UAH з ПДВ
05 червня 2023 23:56

Документи

08 червня 2023 22:49
Довідка НАЗК
08 червня 2023 20:25
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:42
Довідка НАЗК
08 червня 2023 13:31
Довідка НАЗК
05 червня 2023 23:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2023 23:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
3 482 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 22:49
Довідка НАЗК
08 червня 2023 20:25
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:42
Довідка НАЗК
08 червня 2023 13:31
Довідка НАЗК
05 червня 2023 23:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2023 10:12
2023 07 17 Угода про розірвання договору BW.pdf укладений
18 липня 2023 10:10
Електронний підпис укладений
21 червня 2023 11:57
2023 06 20 Dogovir 760-к.pdf укладений
21 червня 2023 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2023 — 17 липня 2023
Сума оплати за договором: 3 482 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 580 380,00 UAH)
Причини розірвання договору: на виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель викладених викладеного у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 05.07.2023 року за результатами моніторингу процедури закупівлі номер UA-2023-05-25-014363-а по предмету «Капітальний ремонт системи опалення у СЗШ І-ІІІ ступенів № 48 м.Львова на вул.І.Рубчака, 8 (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи – 45450000-6)», відповідно до п.11.2. Договору № 760-к від 20.06.2023 року, Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 760-к від 20.06.2023 року укладений між Замовником та Підрядником за згодою сторін