Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво зовнішніх мереж водопроводу в с. Шаровечка Хмельницького району Хмельницької області (ІІ черга)
Очікувана вартість
7 882 299,36 UAH
UA-2023-05-25-013084-a ● f96fcb0c0cd941c18445667dde3c28a9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Вебсайт: | http://www.water.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Юлія Козирська +380966728890 watertender.km@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 13:30 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 13:30 |
Очікувана вартість: | 7 882 299,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 411,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень нуль копійок) - Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту, відповідно до вимог діючого законодавства - Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до частини 2 та 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору складає 3,0 % вартості договору - Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту, відповідно до вимог діючого законодавства - Умови надання забезпечення виконання договору – відповідно до частини 7 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво зовнішніх мереж водопроводу в с. Шаровечка Хмельницького району Хмельницької області (ІІ черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, с. Шаровечка, Хмельницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2023 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2023 17:05 |
Додаток 2 - вимоги до предмета закупівлі - Шаровечка.docx | |
25 травня 2023 17:05 |
Додаток 4 - форма ТП - Шаровечка.docx | |
25 травня 2023 17:05 |
ТД (особливості 19.05.) - Шаровечка.docx | |
25 травня 2023 17:05 |
Шаровечка креслення 2 черга.pdf | |
25 травня 2023 17:05 |
Додаток 3 - Проект договору - Шаровечка.doc | |
25 травня 2023 17:05 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії - Шаровечка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по документації
Дата подання: 30 травня 2023 12:14
Дата відповіді: 31 травня 2023 14:25
Шановний замовнику, пунктом 3.2.9 тендерної документації встановлено, що Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3.3.1. розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів.
Разом з тим, на даний час, 1 квітня 2023 рокуНаціональний банк України, запустив четверту версію своєї Системи електронних платежів СЕП-4. Завдяки їй, в Україні скасовано поняття «банківський день», а міжбанківські перекази (з рахунку на рахунок) здійснюються цілодобово і без вихідних. Тому, на сьогоднішній день гарантії мають видаватися в робочих днях.
Крім того, звертаємо вашу увагу на п.11 Розділу ІІІ «ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 до тендерної документації, при розрахунку договірної ціни учасник має право врахувати кошти на покриття ризиків.
Зазначений пункт є хибним та не відповідає положеннямп.5.31 Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами), яка затверджена Наказом від 01.11.2021 № 281 Міністерства розвитку громад та територій України, згідно якого кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни —не враховуються.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
1.1 квітня 2023 року Національний банк України, запустив четверту версію своєї Системи електронних платежів СЕП-4. Дійсно, завдяки даній системі, в Україні скасовано поняття «банківський день», а міжбанківські перекази (з рахунку на рахунок) здійснюються цілодобово і без вихідних. Тому, на сьогоднішній день гарантії мають видаватися в робочих днях. Проте, «мають видаватися» та «видаються» - поняття різні.
Встановлюючи вимоги та умови у тендерній документації (зокрема п. 3.2.9 тендерної документації) Замовник керувався, виключно, діючим законодавством України, а саме постановою Правління Національного банку України 03.08.2021 № 82 «Про затвердження форми та умов банківської гарантії» (далі – Постанова) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Наказ).
Відповідно до п.п.10 п. 4 Наказу строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Водночас, згідно п. 3 Додатку 1 до Постанови Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом п'яти банківських днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми гарантії.
Тобто, пункт 3.2.9 Розділу ІІІ тендерної документації не порушує норм чинного законодавства України.
2. У п.11 Розділу ІІІ «ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що при розрахунку договірної ціни Учасник МАЄ ПРАВО врахувати кошти на покриття ризиків, але не обов’язок.
Якщо Учасником, при розрахунку договірної ціни, не враховуватимуться кошти на покриття ризиків – це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції такого Учасника.
1.1 квітня 2023 року Національний банк України, запустив четверту версію своєї Системи електронних платежів СЕП-4. Дійсно, завдяки даній системі, в Україні скасовано поняття «банківський день», а міжбанківські перекази (з рахунку на рахунок) здійснюються цілодобово і без вихідних. Тому, на сьогоднішній день гарантії мають видаватися в робочих днях. Проте, «мають видаватися» та «видаються» - поняття різні.
Встановлюючи вимоги та умови у тендерній документації (зокрема п. 3.2.9 тендерної документації) Замовник керувався, виключно, діючим законодавством України, а саме постановою Правління Національного банку України 03.08.2021 № 82 «Про затвердження форми та умов банківської гарантії» (далі – Постанова) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Наказ).
Відповідно до п.п.10 п. 4 Наказу строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Водночас, згідно п. 3 Додатку 1 до Постанови Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом п'яти банківських днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми гарантії.
Тобто, пункт 3.2.9 Розділу ІІІ тендерної документації не порушує норм чинного законодавства України.
2. У п.11 Розділу ІІІ «ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що при розрахунку договірної ціни Учасник МАЄ ПРАВО врахувати кошти на покриття ризиків, але не обов’язок.
Якщо Учасником, при розрахунку договірної ціни, не враховуватимуться кошти на покриття ризиків – це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції такого Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техномонтаж-Юком" |
5 997 764,53
UAH з ПДВ
|
5 997 764,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК СПЕЦБУДГРУП" |
7 559 960,66
UAH з ПДВ
|
7 559 960,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Техномонтаж-Юком" #32739178 |
Переможець |
5 997 764,53
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:00
|
ДУ №3 до Договору №670.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2023 16:14
|
ДУ 2 до Договору 670 від 12.07.23.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 11:27
|
ДУ № 1 до Д № 670 від 12.07.2023 - Техномонтаж Юком_Шаровечка.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 10:59
|
Договір № 670 від 12.07.2023 - Техномонтаж Юком_Шаровечка.pdf | укладений |
13 липня 2023 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 670 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 670 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 670 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |