Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сейф – пакети, код ДК 021-2015 (CPV) 18930000-7 - Мішки та пакети (18937100-7 - Пакувальні пакети)
Очікувана вартість
242 115,20 UAH
UA-2023-05-25-009442-a ec3ec519e4614c04af00f7d69056b582
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колотило Тетяна Едуардівна

+380372546033 vetfin_cv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40416813
Вебсайт: http://www.consumer-cv.gov.ua
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Сторожинецька,115
Контактна особа: Колотило Тетяна Едуардівна
+380372546033
vetfin_cv@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Для можливості виконання покладених на працівників структурних підрозділів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області обов’язків, та для відібраних фітозразків. Документи, що готуються до цієї закупівлі викладаються українською мовою. Положенням «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Головним управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області була оголошена закупівля сейф – пакетів, код ДК 021-2015 (CPV) 18930000-7 - Мішки та пакети (18937100-7 - Пакувальні пакети) за процедурою відкриті торги з особливостями в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-05-04-004100-a, яка 12.05.2023 року була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями», звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-05-04-004100-a. Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі сейф – пакетів відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24560 штуки
Сейф – пакети, код ДК 021-2015 (CPV) 18930000-7 - Мішки та пакети (18937100-7 - Пакувальні пакети) розміром 300х360 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, будинок 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
12138 штуки
Сейф – пакети, код ДК 021-2015 (CPV) 18930000-7 - Мішки та пакети (18937100-7 - Пакувальні пакети) розміром 400х500 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, будинок 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем Товару, що зазначається у належних документах (накладна, акт прийому – передачі, тощо) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 травня 2023 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2023 14:50
Обгрунтування.docx
25 травня 2023 14:50
Звіт UA-2023-05-04-004100-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КУРЬЕР-ПАК»
#38768602
Переможець 216 656,40
UAH з ПДВ
25 травня 2023 15:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2023 14:21
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 16:47
Договір укладений
25 травня 2023 15:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сейф – пакети, код ДК 021-2015 (CPV) 18930000-7 - Мішки та пакети (18937100-7 - Пакувальні пакети) розміром 300х360 мм 24560 штуки 4,04
UAH з ПДВ
Сейф – пакети, код ДК 021-2015 (CPV) 18930000-7 - Мішки та пакети (18937100-7 - Пакувальні пакети) розміром 400х500 мм 12138 штуки 6,70
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 216 656,40
UAH (в тому числі ПДВ 36 109,40 UAH)