Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015- 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2023-05-25-001964-a ● da922d31b4b6432db72a2014c43e8a76
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04054866 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, площа Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Златова +380505565089 vyshgorodtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2023 12:43 |
Початок аукціону: | 06 червня 2023 12:43 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
387 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015- 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, площа Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2023 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2023 10:02 |
ТД скан.docx | |
25 травня 2023 10:02 |
Додаток 3 проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПРОПЛАТА
Дата подання: 28 травня 2023 20:32
Дата відповіді: 29 травня 2023 15:41
В країні війна. Може я недоживу до закінчення 90 днів, згідно договору., до оплати. Мій працівник повинен отримувати кошти за роботу. Моя дитина повинна їсти кожен день. -- Як ми з ВАми будемо вирішувати це питання?? -- Я пропоную оплату згідно зробленої роботи сьогодні, та підписання акту виконаних робіт сьогоднішньої роботи. Оплата сьогодні.
--- Заздалегіть дякую за відповідь та розуміння.
З повагою +380975351805 ФОП Бровко Г.А. """4.2. Зобов’язання Замовника щодо оплати за цим Договором вважається виконаним з моменту списання коштів з його розрахункового рахунку. Усі розрахунки здійснюються в безготівковій формі.
4.3. Оплата за Договором здійснюється за фактично надані Послуги (послуги із заправки та відновлення картриджів) протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг. """
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Шановний учаснику. Вдячні за звернення. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В той же час, в зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України в умовах воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) Вишгородська міська рада при здійсненні розрахунків за своїми фінансовими зобов’язаннями керується постановою Кабінету Міністрів України №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Даним Порядком визначено перелік видатків місцевого бюджету, які можуть бути оплачені в період дії воєнного стану в Україні.
Слід зазначити, що, оскільки в період воєнного стану перерахування платежів здійснюється відповідно черговості передбаченої п. 19 постанови Кабінету Міністрів України №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», даний вид платежів підлягає оплаті третьої черги.
Відповідно, оплату буде проведено Державною казначейською службою з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка.
Отже, згідно умов договору оплата за Договором здійснюється за фактично надані Послуги (послуги із заправки та відновлення картриджів) протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В той же час, в зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України в умовах воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) Вишгородська міська рада при здійсненні розрахунків за своїми фінансовими зобов’язаннями керується постановою Кабінету Міністрів України №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Даним Порядком визначено перелік видатків місцевого бюджету, які можуть бути оплачені в період дії воєнного стану в Україні.
Слід зазначити, що, оскільки в період воєнного стану перерахування платежів здійснюється відповідно черговості передбаченої п. 19 постанови Кабінету Міністрів України №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», даний вид платежів підлягає оплаті третьої черги.
Відповідно, оплату буде проведено Державною казначейською службою з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка.
Отже, згідно умов договору оплата за Договором здійснюється за фактично надані Послуги (послуги із заправки та відновлення картриджів) протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг.
ПРОПЛАТА
Дата подання: 28 травня 2023 20:32
Дата відповіді: 29 травня 2023 15:40
В країні війна. Може я недоживу до закінчення 90 днів, згідно договору., до оплати. Мій працівник повинен отримувати кошти за роботу. Моя дитина повинна їсти кожен день. -- Як ми з ВАми будемо вирішувати це питання?? -- Я пропоную оплату згідно зробленої роботи сьогодні, та підписання акту виконаних робіт сьогоднішньої роботи. Оплата сьогодні.
--- Заздалегіть дякую за відповідь та розуміння.
З повагою +380975351805 ФОП Бровко Г.А. """4.2. Зобов’язання Замовника щодо оплати за цим Договором вважається виконаним з моменту списання коштів з його розрахункового рахунку. Усі розрахунки здійснюються в безготівковій формі.
4.3. Оплата за Договором здійснюється за фактично надані Послуги (послуги із заправки та відновлення картриджів) протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг. """
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Вдячні за звернення. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В той же час, в зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України в умовах воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) Вишгородська міська рада при здійсненні розрахунків за своїми фінансовими зобов’язаннями керується постановою Кабінету Міністрів України №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Даним Порядком визначено перелік видатків місцевого бюджету, які можуть бути оплачені в період дії воєнного стану в Україні.
Слід зазначити, що, оскільки в період воєнного стану перерахування платежів здійснюється відповідно черговості передбаченої п. 19 постанови Кабінету Міністрів України №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», даний вид платежів підлягає оплаті третьої черги.
Відповідно, оплату буде проведено Державною казначейською службою з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка.
Отже, згідно умов договору оплата за Договором здійснюється за фактично надані Послуги (послуги із заправки та відновлення картриджів) протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В той же час, в зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України в умовах воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) Вишгородська міська рада при здійсненні розрахунків за своїми фінансовими зобов’язаннями керується постановою Кабінету Міністрів України №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Даним Порядком визначено перелік видатків місцевого бюджету, які можуть бути оплачені в період дії воєнного стану в Україні.
Слід зазначити, що, оскільки в період воєнного стану перерахування платежів здійснюється відповідно черговості передбаченої п. 19 постанови Кабінету Міністрів України №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», даний вид платежів підлягає оплаті третьої черги.
Відповідно, оплату буде проведено Державною казначейською службою з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка.
Отже, згідно умов договору оплата за Договором здійснюється за фактично надані Послуги (послуги із заправки та відновлення картриджів) протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-25-001964-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44661105
Дата подання: 27 травня 2023 18:41
Щодо місця розташування
У пункті 6 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» додатку 1 до тендерної документації «Послуги із заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015- 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)» до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Послуги із заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015- 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)» зазначено, що учаснику потрібно надати "Довідку про наявність сервісного центру у м. Вишгород або в межах 50 км від м. Вишгород». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Вишгород або в межах 50 км від м. Вишгород, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2023 15:37
Шановний учаснику. Вдячні за звернення. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткої відповіді на те, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність забезпечення безперебійної роботи працівників Замовника, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з заправки та відновлення картриджів.
Згідно з умовами договору «Строк надання послуг із заправки та відновлення картриджів не може перевищувати 1 (один) робочий день з дня отримання відповідної заявки Замовника та до моменту доставки заправлених та відновлених картриджів власним автотранспортом на адресу Замовника». У випадку значної віддаленості сервісного центру від адреси розташування Замовника та використання послуг перевізників зазначений термін буде значно більшим, ніж передбачений договором. Тому вважаємо, що вимога про наявність сервісного центру у м. Вишгород або в межах 50 км від м. Вишгород не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності замовника та забезпечення нормального перебігу робочого процесу.
Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткої відповіді на те, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність забезпечення безперебійної роботи працівників Замовника, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з заправки та відновлення картриджів.
Згідно з умовами договору «Строк надання послуг із заправки та відновлення картриджів не може перевищувати 1 (один) робочий день з дня отримання відповідної заявки Замовника та до моменту доставки заправлених та відновлених картриджів власним автотранспортом на адресу Замовника». У випадку значної віддаленості сервісного центру від адреси розташування Замовника та використання послуг перевізників зазначений термін буде значно більшим, ніж передбачений договором. Тому вважаємо, що вимога про наявність сервісного центру у м. Вишгород або в межах 50 км від м. Вишгород не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності замовника та забезпечення нормального перебігу робочого процесу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2023 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Петелько Василь Станіславович |
82 110,00
UAH з ПДВ
|
74 898,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ |
85 778,90
UAH з ПДВ
|
74 971,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТЕМНОХУДОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
109 265,00
UAH з ПДВ
|
75 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
107 350,00
UAH з ПДВ
|
107 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Петелько Василь Станіславович #2387317438 |
Переможець |
74 898,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 15:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2023 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:26
|
Додаткова угода ФОП Петелько 25392.00.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 11:48
|
Договір ФОП Петелько 74898.00.pdf | укладений |
16 червня 2023 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням фактично виконаних обсягів наданих послуг |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |