Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська селища рада |
Код ЄДРПОУ: | 34106981 |
Місцезнаходження: | 81070, Україна , Львівська обл., селище Івано-Франкове, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Бутка Христина Василівна +380325933444 i-fsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 14:46 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 14:46 |
Очікувана вартість: | 22 281 357,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 222 813,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 110000 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 110000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 18:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 18:05 |
1. Додаток 1 (Кваліфікація) ДОБРОСТАНИ.docx | |
24 травня 2023 18:05 |
3. Додаток 3. ДОБРОСТАНИ.doc | |
24 травня 2023 18:05 |
2. Додаток 2 ТЗ ДОБРОСТАНИ.docx | |
24 травня 2023 18:05 |
4. Тендерна документація ДОБРОСТАНИ (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Частиною 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Крім цього, ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань.
Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Конкретний перелік документів, які мають надати учасники формується замовником з дотриманням принципу пропорційності.
В даній закупівлі, зважаючи на значний обсяг робіт та розмір очікуваної вартості, замовником сформовано вимогу щодо надання учасниками Сертифікатів ISO. Сертифікація ISO є процесом оцінки та підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених в стандартів. З огляду на це, для замовника наявність в учасників відповідних сертифікатів є одним зі способів підтвердження того, що закуплені товари, послуги чи роботи виконання робіт, будуть відповідати встановленим стандартам якості, безпеки та ефективності.
До прикладу: Стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" застосовується до ризиків, пов'язаних із охороною праці, які знаходяться під постійним наглядом компанії. Переваги впровадження стандарту ISO 45001 полягають у полегшенні управління та контролю над появою нових ризиків та збитків, а також мінімізації наслідків тих, що вже відбулися, та запобігання їм шляхом: усунення загроз та зменшення ризиків для здоров'я та безпеки, створення здорових та безпечних робочих місць, зменшення кількості аварій, підвищення довіри та конкурентоспроможності на ринку, підвищення довіри поточних та потенційних клієнтів, сприяння належній організаційній культурі, що стосується охорони праці. Враховуючи характер послуг, вважаємо, що сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) слугуватиме підтвердженням дотримання учасником вимог охорони праці.
Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає ряд заходів, що допомагають організаціям запобігати, виявляти та припиняти корупцію. До них відносяться прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування. Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001: 2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації учасника закупівлі. У стандарті ДСТУ ISO 14031:2016 подано настанови для організації щодо розроблення, запроваджування, підтримування та поліпшування повноцінної, достовірної та надійної системи екологічного управління.
Сертифікат ДСТУ ІSO 28000:2007 (ІSO 28000:2007) дозволяє підтвердити, що в підрядника добре налагоджений ланцюг постачання сировини, яка необхідна для виконання поточного ремонту дороги. Кожен сертифікат ІSO, який вимагає замовник є доказом впровадження Учасником у своїй діяльності міжнародних стандартів, володіння ним спеціальними знаннями щодо безпеки та якості. Вищеописані ДСТУ ISO узгоджуються із чинним законодавством України та були прийняті з метою імплементувати міжнародні стандарти у наше законодавство.
Будь-яка організація, яка відповідає встановленим стандартам має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат. Тому вимога про надання сертифікату не може вважатись дискримінаційною для учасників торгів.
Частиною 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Крім цього, ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань.
Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Конкретний перелік документів, які мають надати учасники формується замовником з дотриманням принципу пропорційності.
В даній закупівлі, зважаючи на значний обсяг робіт та розмір очікуваної вартості, замовником сформовано вимогу щодо надання учасниками Сертифікатів ISO. Сертифікація ISO є процесом оцінки та підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених в стандартів. З огляду на це, для замовника наявність в учасників відповідних сертифікатів є одним зі способів підтвердження того, що закуплені товари, послуги чи роботи виконання робіт, будуть відповідати встановленим стандартам якості, безпеки та ефективності.
До прикладу: Стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" застосовується до ризиків, пов'язаних із охороною праці, які знаходяться під постійним наглядом компанії. Переваги впровадження стандарту ISO 45001 полягають у полегшенні управління та контролю над появою нових ризиків та збитків, а також мінімізації наслідків тих, що вже відбулися, та запобігання їм шляхом: усунення загроз та зменшення ризиків для здоров'я та безпеки, створення здорових та безпечних робочих місць, зменшення кількості аварій, підвищення довіри та конкурентоспроможності на ринку, підвищення довіри поточних та потенційних клієнтів, сприяння належній організаційній культурі, що стосується охорони праці. Враховуючи характер послуг, вважаємо, що сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) слугуватиме підтвердженням дотримання учасником вимог охорони праці.
Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає ряд заходів, що допомагають організаціям запобігати, виявляти та припиняти корупцію. До них відносяться прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування. Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001: 2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації учасника закупівлі. У стандарті ДСТУ ISO 14031:2016 подано настанови для організації щодо розроблення, запроваджування, підтримування та поліпшування повноцінної, достовірної та надійної системи екологічного управління.
Сертифікат ДСТУ ІSO 28000:2007 (ІSO 28000:2007) дозволяє підтвердити, що в підрядника добре налагоджений ланцюг постачання сировини, яка необхідна для виконання поточного ремонту дороги. Кожен сертифікат ІSO, який вимагає замовник є доказом впровадження Учасником у своїй діяльності міжнародних стандартів, володіння ним спеціальними знаннями щодо безпеки та якості. Вищеописані ДСТУ ISO узгоджуються із чинним законодавством України та були прийняті з метою імплементувати міжнародні стандарти у наше законодавство.
Будь-яка організація, яка відповідає встановленим стандартам має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат. Тому вимога про надання сертифікату не може вважатись дискримінаційною для учасників торгів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-20-000006 ● 4f75bf7498ca4ca5b34b1910ad0e2e57
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2023 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.09.2023 № 60-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 20.09.2023 № 60-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-05-24-014646-a, 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 12:34:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт (поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення с142032 Добростани-Івано-Франкове від км 12+561 до км 11+151 Яворівського району Львівської області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-014646-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-05-24-014646-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав предмет закупівлі послуга з поточного ремонту (поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення с142032 Добростани-Івано-Франкове від км 12+561 до км 11+151 Яворівського району Львівської області) визначена за показником другої цифри, якщо відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 15:02:15
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт (поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення с142032 Добростани-Івано-Франкове від км 12+561 до км 11+151 Яворівського району Львівської області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-014646-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-05-24-014646-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав предмет закупівлі послуга з поточного ремонту (поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення с142032 Добростани-Івано-Франкове від км 12+561 до км 11+151 Яворівського району Львівської області) визначена за показником другої цифри, якщо відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника? Надаємо пояснення з наступних питань
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення с142032 Добростани-Івано-Франкове від км 12+561 до км 11+151 Яворівського району Львівської області»
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-05-24-014646-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
У відповідності до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт https://if-gromada.gov.ua/news/1695896718/.
- з яких підстав предмет закупівлі послуга з поточного ремонту (поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення с142032 Добростани-Івано-Франкове від км 12+561 до км 11+151 Яворівського району Львівської області) визначена за показником другої цифри, якщо відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника?
Уповноваженою особою було визначено предмет закупівлі той який передбачений в процедурі. На процес перебігу процедури чи рішення про визначення переможця це ніяк не вплинуло.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
18 904 999,99
UAH з ПДВ
|
18 682 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
19 135 288,36
UAH з ПДВ
|
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
22 169 949,96
UAH з ПДВ
|
22 169 949,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
18 682 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2023 18:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2024 11:33
|
Додаткова угода N_3_merged.pdf | укладений |
20 вересня 2024 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:19
|
Додаткова угода N_2.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 13:43
|
дод Добростани 2.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 16:19
|
добростани 2.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 14:58
|
добростани 2.pdf | укладений |
12 червня 2023 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із технічною помилкою завантаження сканованої копії угоди |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункт 4.1 Договору у зв'язку із технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |