Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцтовари
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2023-05-19-006649-a 3aea1a7a45cd47d0b28baf151e227f2c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищук Валентина Василівна

+380384974991 uszn.buh6808@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 03198439
Місцезнаходження: 32345, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський район с Кадиївці, вул.Шкільна 10 а
Контактна особа: Грищук Валентина Василівна
+380384974991
uszn.buh6808@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 пачок
Ціна за одиницю: 179UAH без ПДВ
папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32301, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Троїцька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Ціна за одиницю: 7.75UAH без ПДВ
ручки кулькові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32301, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Троїцька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

19 травня 2023 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стасюк Антоніна Павлівна
#2401802880
Переможець 2 000,00
UAH
19 травня 2023 12:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:57
договір 05-349.pdf укладений
19 травня 2023 14:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А-4 11 пачок 179,00
UAH
ручки кулькові 4 штуки 7,75
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 000,00
UAH