Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покрівлі в Середній загальноосвітній школі № 222 м. Києва за адресою: вулиця Тулузи, 6А, в Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 220 920,00 UAH
UA-2023-05-18-014478-a ● ceedfb233ae0448e920ea3e5872b2100
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 sv.tender106@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 20:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 220 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 209,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі в Середній загальноосвітній школі № 222 м. Києва за адресою: вулиця Тулузи, 6А, в Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, вул. Тулузи, 6А, в Святошинському районі міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 19:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 17:05 |
ТД ПР покрівлі СЗШ 222.docx | |
18 травня 2023 17:05 |
Додаток 5 Проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
додаток 2 п.2.8.
Дата подання: 22 травня 2023 20:00
Дата відповіді: 24 травня 2023 15:07
Шашновний замовник, поясніть вашу вимогу Додаток 2 п.2.8. надання медичних книжок згідно наказу МОЗ № 150 від 21.02.2013р..чому Ви вимагаєте " Особові медичні книжки на всіх працівників, визначених у довідці (Таблиця 1) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 за Формою № 1-ОМК - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду" , дані медичні книшки стосуються безпосередньо для працівників закладу, а не працівників Учасника!!!! Учасник повинен проводити періодичний профогляд своїх працівників згідно наказу МОЗ України № 246 від 21.05.2007р.! Просимо прибрати дану довідку впротивному випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Згідно Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 працівники, які виконують роботи в середніх загальноосвітніх закладах де навчаються діти зобов’язані пройти медичний огляд згідно вище зазначеного наказу. Відповідно до Кодексу законів про працю України визначено, що працівник зобов'язаний проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди (ст. 159 КЗпП України, ст. 14 Закону України «Про охорону праці»). Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року (ст.169 КЗпП України). Також, статтею 17 Закону України «Про охорону праці» встановлено, що роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок позачерговий медичний огляд працівників.
Розділом ІІІ Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246. • працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи; Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, було затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці 23.09.1994 року №263/121.. Замовник зважаючи на законні підстави перелічені вище може попросити надати відповідні документи про проходження працівниками медичного огляду.
Розділом ІІІ Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246. • працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи; Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, було затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці 23.09.1994 року №263/121.. Замовник зважаючи на законні підстави перелічені вище може попросити надати відповідні документи про проходження працівниками медичного огляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК "П'ЯТЬ ЗІРОК" |
1 217 918,00
UAH з ПДВ
|
1 217 918,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК "П'ЯТЬ ЗІРОК" #37569800 |
Переможець |
1 217 918,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2023 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 08:15
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 13:18
|
Д у 5 Договору 501.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2023 10:41
|
Дод. угода 4 до дог. 501.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2023 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 14:44
|
Д у 3 Договору 501.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 15:09
|
Дод. угода 2 до дог. 501.pdf | зміни до договору |
31 липня 2023 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 13:23
|
Дод. угода 1 до дог. 501.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 16:01
|
Договір 501.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни відповідно до експертної оцінки |
Номер договору про закупівлю: | 501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |