Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бахмацька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04061702 |
Вебсайт: | http://bakhmach-mr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, 42 |
Контактна особа: |
Тетяна Лук'яниця +380978195628 bahmekon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2023 11:33 |
Очікувана вартість: | 7 859 249,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 296,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3), але з урахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 16:53 |
Оголошення Капремонт дороги по вул.Батуринська.doc | |
18 травня 2023 16:53 |
ТД (Капремонт дороги вул.Батуринська).docx | |
18 травня 2023 16:53 |
Додаток 3 проєкт Договору.docx | |
18 травня 2023 16:53 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
18 травня 2023 16:53 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000068 ● 0ceb841b524644cb9dbea215bda2a501
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.09.2023 № 39-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 11.09.2023 № 39-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-18-014191-a від 18.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 08:58:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, а саме: «Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги по вул. Батуринська в м. Бахмач Ніжинського району Чернігівської області» (код відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-014191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 15:52:38
Відповідь на запит від 12.09.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення 30 сесії 8 скликання від 14.12.2022р. «Про бюджет Бахмацької територіальної громади на 2023 рік (код бюджету 2555100000) виділено 4 900 000,00 грн. Рішенням тридцять четвертої сесії восьмого скликання Бахмацької міської ради від 20.04.2023 року «Про внесення змін до рішення тридцятої сесії Бахмацької міської ради восьмого скликання від 14 грудня 2022 року «Про бюджет Бахмацької міської територіальної громади на 2023 рік (код бюджету 2555100000)» було передбачено кошти у сумі 3 200 000,0 грн.
Крім того, враховано рішення виконавчого комітету Бахмацької міської ради від 25.01.2023р. № 15 “Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються за рахунок коштів міського бюджету та коштів підприємств, що належать до комунальної власності Бахмацької міської територіальної громади”, з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служби замовника та інжинірингові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 23.03.2023 №41379). Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 2 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмету закупівлі” (додається).
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bakhmach-mr.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zaku-15-36-24-/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що з метою здійснення заходів щодо не допущення у подальшому порушень, виявлених під час моніторингу щодо закупівлі UA-2023-05-18-014191-a, уповноважену особу буде направлено на навчання з питань публічних закупівель.
2023-09-28 16:57:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Симонян А.А. |
6 309 020,88
UAH з ПДВ
|
6 309 020,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
7 466 285,68
UAH з ПДВ
|
7 466 285,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Чернігівський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
7 498 000,00
UAH з ПДВ
|
7 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Симонян А.А. #2164924079 |
Переможець |
6 309 020,88
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 09:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 15:25
|
Форма Звіту про виконання договору про закупівлю Капремонт Батуринська.docx | укладений |
16 січня 2024 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 11:16
|
ДУ 1 Капремонт дороги вул.Батуринська.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 11:13
|
Додатки до ДУ 1 Капремонт дороги вул.Батуринська.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 11:46
|
Договір Капремонт дороги вул. Батуринська.pdf | укладений |
09 червня 2023 11:45
|
Додатки до дог. Капремонт дороги по вул.Батуринська.pdf | укладений |
09 червня 2023 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підпункт 5 пункту 17.1 Договору погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) зміни до договірної ціни (Додаток 1 до Договору) зміни до календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Договору) зміни до плану фінансування об'єкту (Додаток 3 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |