Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Сколівський центр ПМД" |
Код ЄДРПОУ: | 42140021 |
Місцезнаходження: | 82600, Україна , Львівська обл., Сколівський район місто Сколе, вул. Героя Олега Ушневича, 29 м. Сколе, Львівська область |
Контактна особа: |
Тимків Ольга Степанівна +380325121151 skole_cpmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 147 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 738,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Деревина (дрова хвойних порід) | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 17:00 |
1. ТД дрова 2023.docx | |
18 травня 2023 16:56 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
18 травня 2023 16:46 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (паливна деревина).docx | |
18 травня 2023 16:46 |
Додаток 5 до ТД ВТ паливна деревина (інформація про учасника).docx | |
18 травня 2023 16:46 |
Додаток 4 до ТД ВТ паливна деревина (найбільш екон-виг. пропозиція за результатами торгів).docx | |
18 травня 2023 16:46 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору про закупівлю ).docx | |
18 травня 2023 16:46 |
Додаток 1.docx |
18 травня 2023 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
18 травня 2023 17:00 |
1. ТД дрова 2023.docx
|
||||
18 травня 2023 16:56 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
||||
18 травня 2023 16:46 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (паливна деревина).docx
|
||||
18 травня 2023 16:46 |
Додаток 5 до ТД ВТ паливна деревина (інформація про учасника).docx
|
||||
18 травня 2023 16:46 |
Додаток 4 до ТД ВТ паливна деревина (найбільш екон-виг. пропозиція за результатами торгів).docx
|
||||
18 травня 2023 16:46 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору про закупівлю ).docx
|
||||
18 травня 2023 16:46 |
Додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-22-000055 ● fff3f5b55b5649c693a9d6a89d5a083c
- Статус: вирішено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.06.2023 №189
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 №189.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-18-014000-a, 18.05.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-22 18:18:36
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-05-18-014000-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Сколівський центр первинної медичної допомоги» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального тпідтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-27 18:06:03
Пояснення
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Дрова-деревина (хвойних порід) код ДК 2015-03410000-7- Деревина , обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за календарний рік (бюджетний період 2023 року). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційних веб –сайтах лісових господарств Львівської області.
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також на основі цінових пропозицій(додаються) лісгоспів Сколівської та Славської ОТГ. До ціни товару включена вартість товару, послуги навантаження розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка(маржа) постачальника на всі визначені законодавством податки та збори, відстань Франко двір-покупця
Відповідно переліку та адрес ЛА ЗПСМ та ФАПів :
№ з/п Назва підрозділу Адреса Об’єм поставки
1 ЛА ЗПСМ с. Труханів 82618, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Труханів, вул. Л. Українки, 1 8 м куб.
2 ЛА ЗПСМ
с. Крушельниця 82617, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Крушельниця, вул. Б.Хмельницького, 121 6 м куб.
3 ЛА ЗПСМ
с. Підгородці 82612, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Підгородці, вул. Миру, 21 8 м куб.
4 ЛА ЗПСМ
смт. Верхнє Синьовидне 82613, Львівська обл., Стрийський р-н., смт. Верхнє Синьовидне 20 м куб.
5 ФАП с. Корчин 82616, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Корчин, вул.Коновальця, 33 4 м куб.
6 ФАП с. Сопіт 82612, Львівська обл., Стрийський р-н.,вул. Шевченка, 59 4 м.куб
7 ФАП с.Коростів 82616, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Коростів, вул. Л. Українки, 77а 4 м куб.
8 ФАП с. Нижнє Синьовидне 82615, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Нижнє Синьовидне, вул. Д. Галицького, 18 4 м куб.
9 ФАП с. Побук 82618, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Побук, вул. Л.Українки, 31 4 м куб.
10 ФАП с.Урич 82611, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Урич, вул. Шевченка, 184 4 м.куб
11 ЛА ЗПСМ с. Плав’я 82643, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Плав’я, вул. Вандрусівка, 56 6 м куб.
12 ЛА ЗПСМ с. Жупани 82651, Львівська обл., Стрийський р-н., с.Жупани, вул. Галицька,77 6 м куб.
13 ЛА ЗПСМ с. Завадка 82622, Львівська обл., Стрийський р-н., вул. Шевченка, 70 6 м куб.
14 ФАП с. Мита 82622, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Мита, вул. І. Франка, 25 4 м куб.
15 ФАП с. Криве 82621, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Криве, вул. І.Франка, 32 4 м куб.
16 ФАП с.Погар 82640, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Погар, вул. О. Кобилянської,17 4 м куб.
17 ФАП с. Климець 82650, Львівська обл., Стрийський р-н.,с. Климець, вул. Л. Українки, 50 4 м куб.
18 ФАП с. Довжки 82623, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Довжки, вул. Шевченка, 57 4 м куб.
Всього 104 м куб.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідає та не порушують вимоги ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна для непромислового використання»
Найменування товару Одиниця виміру Кількість Довжина деревини (м.) Розміри в діаметрі деревини (см.)
Деревина
м. куб
104 м . куб. Не більше 3 від 20 до 40
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання деревини необхідний для забезпечення діяльності та потреб об’єктів замовника та враховуючи споживання попереднього поточного календарного року, становить 104 м.куб.
Вимога ст. 4 Постанови КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті носить рекомендаційний характер. Замовником не оприлюднювалися обгрунтування щодо предмету закупівлі Дрова-деревина (хвойних порід) код ДК 2015-03410000-7- Деревина.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу та на усунення порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей № 1178 між Замовником КНП «Сколівський центр ПМД» та ДЛГП «Галсільліс» 14.07.2023 розірвано договір № 05/54 від 08.06.2023
2023-07-14 15:29:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (При розгляді тендерної пропозиції допущено порушення вимог пунктів 3 та 40 Особливостей №1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (При розгляді тендерної пропозиції допущено порушення вимог пунктів 3 та 40 Особливостей №1178) • усунуто
порушення усунено, договір розірвано
2023-10-17 17:15:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Сколівське ДЛГП "Галсільліс" |
145 600,00
UAH з ПДВ
|
145 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Сколівське ДЛГП "Галсільліс" #31148149 |
Переможець |
145 600,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 15:18
|
Додаткова 1.pdf | укладений |
14 липня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 15:36
|
Дог. 54.pdf | укладений |
08 червня 2023 15:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
145 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 266,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання договору |