Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по заміні вікон на металопластикові у рамках заходів із енергозбереження
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2023-05-18-013635-a ● 6bc6188e75ae49db98e1a6df834bdc31
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа"Дніпровська установа виконання покарань (№4)" |
Код ЄДРПОУ: | 14316882 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Надії Алексеєнко,80 |
Контактна особа: |
Біловол Ольга Вікторівна +380932533941 dsi.uo.prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по заміні вікон на металопластикові у рамках заходів із енергозбереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексеєнко, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 16:34 |
Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей від 25.02.2023.docx | |
18 травня 2023 16:34 |
3. Договір заміна вікон.docx | |
18 травня 2023 16:34 |
2. технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
18 травня 2023 16:34 |
1. Кваліфікаційні критерії.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
!
Дата подання: 22 травня 2023 10:09
Дата відповіді: 22 травня 2023 16:41
В додатку 2 .Технічні Вимоги пункт .2 .Замовник Вимагає перед подачею тендерної пропозиції, задля уточнення всіх додаткових витрат необхідно зробити контрольні заміри та скласти Акт огляду об’єкту, з підписом посадової особи.
Вимога ,щодо Акту огляду об'єкту до розкриття пропозицій -ДИСКРИМІНАЦІЙНА.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з огляду на наступне: - відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. ЗАМОВНИК ПОВИНЕН ВСІ УМОВИ ОГОЛОСИТИ В ЗАКУПІВЛІ!!!!! Вимагаємо виключити дану вимогу з ТД, або ми будемо звертатися до Органу оскарження в особі АМКУ, а враховуючи практику рішень органу оскарження, ми впевнені що отримаємо позитивне для нас рішення. Приклади рішень АМКУ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003442-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Стосовно виїзду учасників на територію Державної установи"Дніпровська установа виконання покарань (№4)" для замірів і оцінки роботи: кожен учасник може залучити до виїзду фахівців інших компаній, якщо для вас це виявляється проблематично через ваше місце розташування, для пропозиції від вас треба лист-підтвердження з підписом нашої посадової особи, що ви або ваші представники були на об'єкті, бачили обсяги роботи і згодні з технічною специфікацією. Також наголошуємо, що огляд об’єкту необхідний для розуміння обсягу та особливостей робіт, а не для ініціювання будь-яких переговорів.
?
Дата подання: 22 травня 2023 10:38
Дата відповіді: 22 травня 2023 16:38
Шановний Замовник .Надайте схематичне зображення вікон ,47 шт ? скільки відкривних,скільки глухих вікон?відливи потрібні?якщо так пропишіть які 100,200 мм ....? підвіконня потрібні ? якщо так то які 200,250 ,300, .....?Внесіть зміни до документації?
ЗАВАНТАЖТЕ Дефектний Акт з переліком робіт, які потрібно зробити згідно закупівлі!!!
Відповідь: Доброго дня! Дефектий акт звичайно є невідємною частиною договору про надання послуг та його складання можливе лише після фахового обміру вікон та дверей, які будуть замінюватися. Тому вважаємо, що його правильно прорахує переможець - фахівець в наданні саме таких послуг
1
Дата подання: 22 травня 2023 10:47
Дата відповіді: 22 травня 2023 16:42
Дана вимога у Додатку 2 пунки 1.1 надання- cертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» дискримінує потенційних Учасників.
Звісно якщо зазначених Ісо не зазначено з метою перемоги Виключно Вашого учасника. Зазначимо також, що отримання ІСО є добровільним, законодавство не містить жодної норми яка б зобовязала Учасників їх мати.!!! Відповідно Ви на власний розсуд (або цілеспрямовано з метою обмеження Учасників) встановили нічим не обгрунтовані Вимоги. Просимо Вас дотримуватися законодавства та прибрати дану вимогу .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
?
Дата подання: 22 травня 2023 17:55
Дата відповіді: 26 травня 2023 09:18
Шановний замовник,тоді з яких підстав ви зрозуміли на яку вартість вам потрібно оголосити закупівлю ?
Пропишіть всі вимоги у тендерному завданні!!!Ви закуповуєте вікна ,а не робити реконструкцію пам'ятки архітектури!!!!Тому не ускладнюйте роботу в військовий час і так не просту роботу підприємців.
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Були зроблені приблизні заміри, та порахована вартість по середній ціні по регіону. Але розрахунки приблизні та потребують уточнень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС" #38754935 |
Переможець |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 21:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 10:34
|
договір | зміни до договору |
19 червня 2023 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2023 15:47
|
договір | укладений |
08 червня 2023 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Г-93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Г-93 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |