Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 35165938 |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський район, Сільрада Новоолександрівська, КОМПЛЕКС БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД № 42-М |
Контактна особа: |
АРЗ СП ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області +380662353167, +380664880809 35165938@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2023 13:43 |
Очікувана вартість: | 25 300 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 253 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 14:33 |
Додаток 6. Проект Договору.doc | |
18 травня 2023 14:33 |
Тендерна документація.doc | |
18 травня 2023 14:33 |
Додаток 5. Лист-згода_з_умовами_договору.doc | |
18 травня 2023 14:33 |
Додаток 2. Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
18 травня 2023 14:33 |
Додаток 1. Форма_цінової пропозицii.docx | |
18 травня 2023 14:33 |
Додаток 3. Вiдомостi_про_учасника.doc | |
18 травня 2023 14:33 |
Додаток 4. Квалiфiкацiйнi_критерii.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000036 ● 04bebfe3d74b4696872e58db87c30506
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 19:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2023 №35-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2023
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2023 №35-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-18-009386-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 09:59:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі спеціальної піротехнічної машини важкого типу ПМ-В (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-009386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 13:45:00
Пояснення на запит від 05.09.2023
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Спеціальна піротехнічна машина важкого типу ПМ-В (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-009386-a), надаємо пояснення з наступних питань:
Питання 1: Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетних призначень визначено в розмірі виділених коштів від ДСНС України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами Наказу МВС України від 06.02.2020 №99 “Про затвердження Положення про визначення та застосування спеціальних транспортних засобів Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту» та відповідно до орієнтовних технічних вимог до предметів закупівлі, які розміщено на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій за посиланням https://dsns.gov.ua/uk/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій від постачальників відповідного товару.
Питання 2: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dp.dsns.gov.ua/uk/derzhavni-zakupivli/informaciya-schodo-procedur-zakupivel.
Питання 3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Товар отримано, оплату здійснено в повному обсязі згідно умов договору.
Додатки:
1) ОРІЄНТОВНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Спеціальна піротехнічна машина важкого типу ПМ-В;
2) Комерційна пропозиція ТОВ ВАЛІДУС СПЕЦАВТО;
3) Комерційна пропозиція ТОВ Компанія ТІТАЛ;
4) Комерційна пропозиція ТОВ ПК Пожмашина;
5) Видаткова накладна;
6) Платіжне_доручення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 16:17:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі спеціальної піротехнічної машини важкого типу ПМ-В (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-009386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
поясніть чому при укладанні договору про закупівлю за №1506 від 15.06.2023 сторонами не було узгоджено додаток №3, який є невідємною частиною договору відповідно до вимог додатку №6 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 16:14:31
Пояснення на запит від 08.09.2023
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Спеціальна піротехнічна машина важкого типу ПМ-В (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-009386-a), надаємо пояснення з наступних питань:
Питання: поясніть чому при укладанні договору про закупівлю за №1506 від 15.06.2023 сторонами не було узгоджено додаток №3, який є невід’ємною частиною договору відповідно до вимог додатку №6 тендерної документації?
Згідно пункту 7 Додатку 2 до Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист про те що одночасно з передачею товару (продукції) надає фактичну калькуляцію собівартості товару (продукції), яку замовник має право оприлюднювати в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю» відповідно до пункту 13 ПОРЯДОКУ підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861.
В складі тендерної пропозиції Учасником надано вище зазначений гарантійний лист.
В додатку №6 Тендерної документації зазначено, що «Наведений проект договору не є остаточним і вичерпним і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем закупівлі (без зміни істотних умов договору)»
Додатки:
1) Гарантійний лист про надання фактичної калькуляції
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку проведеного моніторингу закупівлі, надаємо додаткову угоду № 1 до Договору №1506 від 15.06.2023 року з метою приведення його до вимог чинного законодавства та усунення порушень за результатами проведення моніторингу, також розпочато службове розслідування з метою здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень законодавства в сфері державних закупівель та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
2023-09-27 17:46:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Порушння усунуто шляхом укладання додаткової угоди
2023-10-03 12:33:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробнича компанія Патрон Демайнінг» |
24 000 000,00
UAH
|
24 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " |
24 890 730,00
UAH
|
24 890 730,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробнича компанія Патрон Демайнінг» #44788710 |
Відхилено |
24 000 000,00
UAH
|
01 червня 2023 14:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 16:56
|
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " #38347611 |
Переможець |
24 890 730,00
UAH
|
01 червня 2023 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 13:50
|
Калькуляція.pdf | укладений |
19 січня 2024 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 17:29
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2023 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 17:44
|
Договір ПМ-В.pdf | укладений |
16 червня 2023 17:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 1506 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |