Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клей
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2023-05-18-008025-a f0fe509596394f5d9b225a7a50fa6783
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панова Оксана Михайлівна

+380950182816 panovao768@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липоводолинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04390972
Місцезнаходження: 42500, Україна , Сумська обл., Липова Долина, Полтавська,32
Контактна особа: Панова Оксана Михайлівна
+380950182816
panovao768@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


Клей (придбання інвентарю для проведення ремонтних робіт господарським способом)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 кілограм
Клей СМ 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Полтавська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
2 пачка
Клей для шпалер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Полтавська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 7 банківських днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

18 травня 2023 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сушко Сергій Валерійович
#2876911971
Переможець 500,00
UAH
18 травня 2023 13:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 08:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 500,00
UAH