Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 37441694 |
Місцезнаходження: | 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 7 |
Контактна особа: |
Слизько Михайло Володимирович 380444040112 mykhailo.slyzko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 15:41 |
Очікувана вартість: | 2 180 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 903,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює протягом 7 банківських днів оплату відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України за фактично надані протягом строку дії договору послуги на підставі Актів наданих послуг отриманих від Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 13:16 |
Тендерна документація.docx | |
18 травня 2023 13:16 |
Проєкт договору про закупівлю.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-06-000047 ● 9a20e0702df94e2d85552e09d11c3536
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 13:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2023 № 41-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.12.2023 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-05-18-007429-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 16:07:01
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Санаторно-курортне лікування ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни (яким виповнилося 18 років), постраждалих учасників Революції Гідності, осіб з інвалідністю, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, м. Києва з захворюваннями системи кровообігу, кістково-м'язової системи, органів травлення, сечовидільної системи, ендокринної системи, шкіри, нервової системи, органів дихання, органів зору» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-007429-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 11:56:12
Пояснення від 11.12.2023
Міською цільовою програмою «Турбота. Назустріч киянам» на 2022-2024 роки, передбачено забезпечення ветеранів війни та праці, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни (яким виповнилося 18 років), постраждалих учасників Революції Гідності, осіб з інвалідністю, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, м. Києва, санаторно-курортним лікуванням. На цю мету вищезазначеною програмою передбачені видатки на 2023 рік у сумі 50 180,0 тис. гривень.
Бюджетом міста Києва на 2023 рік, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08 грудня 2022 року No5828/5869, передбачено видатки на зазначені цілі у сумі 30 180,0 тис. гривень, що становить 20% від загальної потреби.
Відповідно до загальної потреби, інформація щодо якої, у розрізі нозологій та регіонів, надана структурними підрозділами соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій, послуг з санаторно-курортного лікування потребують 9830 осіб, у тому числі 3271 особи з інвалідністю, 6559 осіб без інвалідності.
Закупівля та забезпечення вищезазначеними послугами визначених осіб, здійснюється Департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Порядку забезпечення оздоровлення окремих категорій мешканців міста Києва, затвердженого наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.04.2022 № 56.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі наказу Мінсоцполітики від 24.05.2017 №868 «Про затвердження переліку базових послуг, які входять до вартості путівки», загальноприйнятих норм для зазначеного предмета закупівлі, попереднього багаторічного досвіду забезпечення санаторно-курортними послугами вищезазначених осіб.
Вимоги до учасників сформовані за принципом неупередженості, не є дискримінаційними, та мають на меті забезпечення отримувачів послуг комфортним, якісним та безпечним проживанням, харчуванням та лікуванням.
Очікувана вартість закупівлі та її обсяги визначені в межах затверджених асигнувань на 2023 рік, з урахуванням інформації про вартість послуг, наданої санаторно-курортними закладами, за результатами пошуку, збору та аналізу інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, та з урахуванням попередньо проведених закупівель. Вартість послуг для осіб з інвалідністю визначена без ПДВ, відповідно до ст. 197.1.6 Податкового кодексу України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-порталі Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у розділі “Закупівлі” за наступним посиланням https://dsp.kyivcity.gov.ua/content/zakupivli.html.
Додатки:
1) Моніторинг цін санаторно-курортних послуг у 2023 році на 29 стор.
2) Потреба в санаторно-курортних послугах на 2023 рік на 1 стор.
3) Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості (витяг) на 1 стор.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ" |
1 873 710,00
UAH з ПДВ
|
1 873 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» |
1 881 000,00
UAH з ПДВ
|
1 881 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія" |
2 119 680,00
UAH з ПДВ
|
2 119 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ" #39102819 |
Відхилено |
1 873 710,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 21:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2023 20:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» #32114084 |
Відхилено |
1 881 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 16:58
|
|
ПП "Ярина" санаторій "Конвалія" #20776323 |
Переможець |
2 119 680,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 13:04
|
Договір від 2023.06.20 №54 Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:03
|
Договір від 2023.06.20 №54 Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 16:15
|
Договір від 2023.06.20 №54.pdf | укладений |
20 червня 2023 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена за згодою сторін на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена за згодою сторін на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |