Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Письмові столи (код ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи; номенклатурні позиції предмету закупівлі: стіл письмовий (1 350 мм*600 мм*750 мм), код ДК 021:2015: 39121100-7 - Письмові столи; стіл письмовий кутовий (1 500 мм*1 500 мм*750 мм), код ДК 021:2015: 39121100-7 - Письмові столи)
Очікувана вартість
77 500,00 UAH
UA-2023-05-18-007147-a 54cfad83076545cca6020d94f433be69
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ящук Альона Василівна

+380432466220 vincpmsd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 25502352
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Ящук Альона Василівна
+380432466220
vincpmsd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Закупівля без використання електронної системи закупівель здійснюється відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 3 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Ціна за одиницю: 2500UAH без ПДВ
Стіл письмовий (1 350 мм*600 мм*750 мм), код ДК 021:2015: 39121100-7 - Письмові столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛ. ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, БУД. 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Ціна за одиницю: 5000UAH без ПДВ
Стіл письмовий кутовий (1 500 мм*1 500 мм*750 мм), код ДК 021:2015: 39121100-7 - Письмові столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛ. ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, БУД. 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За рахунок коштів НСЗУ. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15-ти календарних днів з дати поставки Товару належної якості на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

18 травня 2023 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАКСИМЕНКО АНЖЕЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3080911848
Переможець 77 500,00
UAH
18 травня 2023 13:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2023 13:44
Договір поставки товару №15/21 укладений
18 травня 2023 13:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл письмовий (1 350 мм*600 мм*750 мм), код ДК 021:2015: 39121100-7 - Письмові столи 29 штуки 2 500,00
UAH
Стіл письмовий кутовий (1 500 мм*1 500 мм*750 мм), код ДК 021:2015: 39121100-7 - Письмові столи 1 штуки 5 000,00
UAH