Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великобірківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04394869 |
Місцезнаходження: | 47740, Україна , Тернопільська обл., смт Великі Бірки, вул Грушевського, 53 |
Контактна особа: |
Кінаш Тарас Володимирович +380983479869 rada_vb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 034 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 171,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Закупівля послуг з поточного ремонту вул. Мазепи в с. Смиківці Тернопільського району Тернопільської області | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 12:31 |
Doc.1 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-13-000010 ● 445cac2f262c498bb0937fc06831b13c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.09.2023 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.09.2023 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-05-18-006467-a 18.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-19 16:39:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вул. Мазепи в с. Смиківці Тернопільського району Тернопільської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-18-006467-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому річний план закупівель UA-P-2023-05-18-002816-c не містить інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів)?
3. Яким чином переможцем торгів ТОВ «Техно-Буд-Центр» виконано вимоги пункту 6 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині подання у складі тендерної пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ чи для платників єдиного податку копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку, оскільки будь-який документ із вище переліченого відсутній у складі його тендерної пропозиції?
4. Чому строк надання послуг до 31 липня 2023 року включно, згідно з пунктом 2.4. розділу 2 «Ціна договору і порядок розрахунків» договору від 09 червня 2023 року №04, укладеного між замовником та переможцем ТОВ «Техно-Буд-Центр», відрізняється від умов пункту 4.6. розділу І. «Загальні положення» тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, в яких встановлено строк надання послуг до 31 липня 2023 року включно?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(ь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-20 10:47:04
ПОЯСНЕННЯ
На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вул. Мазепи в с. Смиківці Тернопільського району Тернопільської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-18-006467-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, надаємо наступну інформацію:
1. Копія проєктно-кошторисної документації в частині запитуваної інформації (скан-копія додається);
2. Було допущено та виправлено технічну помилку (скан-копія додається);
3. Пункт 6 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» не вимагає в обов’язковому порядку подання учасником відповідної інформації. До тендерної документації учасником (переможцем) торгів подано Довідку 24, яка містить відповідну інформацію;
4. Допущено технічну помилку. Договірні умови виконано згідно умов тендерної документації, акт виконаних робіт додається (скан-копія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою з проведення закупівель Великобірківської селищної ради розглянуто Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.10.2023 року моніторингу UA-M-2023-09-13-000010 по закупівлі послуг з поточного ремонту вул. Мазепи в с. Смиківці Тернопільського району Тернопільської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-18-006467-a), за результатами якого повідомляю про відсутність механізму усунення порушень зазначених у вище вказаному Висновку, оскільки на момент надання Висновку по моніторингу, Договір № 04 від 09.06.2023 року повністю виконаний, роботи по поточному ремонту вул. Мазепи в с. Смиківці Тернопільського району Тернопільської області завершені в строки, передбачені тендерною документацією та актами виконаних робіт. Також, повідомляю, що 20.09.2023 року було надо пояснення з долученням відповідної підтверджуючої документації по зазначеному моніторингу. Слід зазначити, що в інших учасників даної закупівлі була можливість оскаржити рішення по кваліфікації та визначення переможця, однак їх повністю задовольнило рішення, прийняте Замовником. Підсумовуючи наведене та враховуючи зміст Висновку моніторингу UA-M-2023-09-13-000010 по закупівлі послуг з поточного ремонту вул. Мазепи в с. Смиківці Тернопільського району Тернопільської області, Уповноважена особа з проведення закупівель Великобірківської селищної ради врахує всі зауваження Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області при проведенні наступних аналогічних закупівель. Уповноважена особа Великобірківської селищної ради Тарас КІНАШ
2023-10-04 11:08:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 14 Постанови №1178 та пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/108/2023ПР |
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/604/16/24 |
Дата відкриття провадження: | 23 січня 2024 |
Документи:
14 лютого 2024 13:45
|
Електронний підпис |
14 листопада 2023 17:13
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
1 023 608,57
UAH з ПДВ
|
1 023 608,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
1 023 608,57
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 09:46
|
Договір поточний ремонт вул. Мазепи с. Смиківці.pdf | укладений |
09 червня 2023 09:45
|