Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Грушевського (від перехр. з вул.Хотовицького до перехр. з вул.Перемоги) в м.Красилів, Хмельницької області
Очікувана вартість
8 055 722,00 UAH
UA-2023-05-17-012847-a ● 2fdcaeb8193e4008822a1595be3a4462
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красилівська житлово-експлуатаційна контора |
Код ЄДРПОУ: | 03356200 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, Щаслива, 9 |
Контактна особа: |
Савицька Наталія Вікторівна +380385543400 komun9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2023 13:56 |
Очікувана вартість: | 8 055 722,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 278,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Грушевського (від перехр. з вул.Хотовицького до перехр. з вул.Перемоги) в м.Красилів, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів,, від перехр. з вул.Хотовицького до перехр. з вул.Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 16:03 |
ТД (з особливостями).docx | |
17 травня 2023 16:03 |
Додаток -8-Проєкт Договору.docx | |
17 травня 2023 16:03 |
ДОДАТОК _9.docx | |
17 травня 2023 16:03 |
ДОДАТОК _4.docx | |
17 травня 2023 16:03 |
ДОДАТОК _7.docx | |
17 травня 2023 16:03 |
ДОДАТОК _3.docx | |
17 травня 2023 16:03 |
ДОДАТОК _6.docx | |
17 травня 2023 16:03 |
ДОДАТОК _2.docx | |
17 травня 2023 16:03 |
ДОДАТОК _5.docx | |
17 травня 2023 16:03 |
ДОДАТОК _1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відгук не раніше дати оголошення процедури закупівлі
Дата подання: 18 травня 2023 22:28
Дата відповіді: 19 травня 2023 16:48
Доброго дня, Шановний Замовнику. Додатком 7 документації передбачено:- лист-відгук (рекомендаційний лист), що виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі, від контрагента про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, про укладення/неукладення додаткових угод до договору, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором.Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оголошення процедури закупівлі, що є на нашу думку протиправним та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають відгуки за попередні роки.
ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також додатково повідомляємо, що дана вимога Замовника була визнана як дискримінаційна рішеннями від 14.05.2020 № 9409, 20.10.2020 № 19595 та 23.02.2022
№ 3771 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на зазначене просимо вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до п. 4.1. Додатку 4 тендерної документації.
У відповідності до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання листа-відгуку (рекомендаційного листа), що виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі, для отримання актуальної та достовірної інформації щодо виконання потенційними учасниками договорів, що будуть надані ними як аналогічні.
З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання листа-відгуку (рекомендаційного листа), що виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі, для отримання актуальної та достовірної інформації щодо виконання потенційними учасниками договорів, що будуть надані ними як аналогічні.
Диплом - спеціальність
Дата подання: 18 травня 2023 22:30
Дата відповіді: 19 травня 2023 16:49
В тендерній документації Ви зазначаєте, що додатково на інженерно-технічних працівників, а саме: головного інженера, виконроба, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. За спеціальністю пов’язаною з будівництвом, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. В слово "тощо" може входити спеціальність "Промислове та цивільне будівництво", якщо ж Ви і прописуєте диплом за спеціальністю пов’язаною з будівництвом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання скан-копії дипломів вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Слово «тощо» в кінці переліку чого-небудь є безпосередньою вказівкою на його неповноту та на можливість його продовження. Водночас відповісти конкретніше на Ваше запитання «В слово "тощо" може входити спеціальність "Промислове та цивільне будівництво", якщо ж Ви і прописуєте диплом за спеціальністю пов’язаною з будівництвом?» не вбачається можливим, оскільки не зрозуміло, що саме Ви запитуєте.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання скан-копії дипломів вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Слово «тощо» в кінці переліку чого-небудь є безпосередньою вказівкою на його неповноту та на можливість його продовження. Водночас відповісти конкретніше на Ваше запитання «В слово "тощо" може входити спеціальність "Промислове та цивільне будівництво", якщо ж Ви і прописуєте диплом за спеціальністю пов’язаною з будівництвом?» не вбачається можливим, оскільки не зрозуміло, що саме Ви запитуєте.
Досвід
Дата подання: 18 травня 2023 22:32
Дата відповіді: 19 травня 2023 16:50
В тендерній документації Ви зазначаєте: Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічних договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці, виконаний у 2021, або 2022, або 2023 роках. Чому не включено договір 2020 року.Просимо внести зміни, оскільки істотньо звужується коло потенційних учасників.У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання довідки, що має містити інформацію не менш ніж про один аналогічних договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці, виконаний у 2021, або 2022, або 2023 роках, що є відносно тривалим періодом в часі та дозволяє Замовнику впевнитись, що потенційний Учасник зможе виконати роботи, що є предметом даної закупівлі.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання довідки, що має містити інформацію не менш ніж про один аналогічних договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці, виконаний у 2021, або 2022, або 2023 роках, що є відносно тривалим періодом в часі та дозволяє Замовнику впевнитись, що потенційний Учасник зможе виконати роботи, що є предметом даної закупівлі.
аналогічний договір
Дата подання: 18 травня 2023 22:35
Дата відповіді: 19 травня 2023 16:52
Шановний замовник!
Додатком 7 вказано: Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг із капітального або поточного ремонту дорожнього покриття вулиці (вулиць). Але слід зазначити що в нас є договір послуг з капітального ремонту доріг державного значення, що є складнішим на період виконання.Просимо внести відповідні зміни в документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання як аналогічний договорів щодо надання послуг із капітального або поточного ремонту дорожнього покриття вулиці (вулиць), оскільки і предметом даної закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці населеного пункту.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання як аналогічний договорів щодо надання послуг із капітального або поточного ремонту дорожнього покриття вулиці (вулиць), оскільки і предметом даної закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці населеного пункту.
Технічне завдання
Дата подання: 18 травня 2023 22:42
Дата відповіді: 19 травня 2023 16:53
В додатку 2 Технічне завдання Ви пишете:3. В складі пропозиції Учасник повинен надати належним чином засвідчену копію чинного на момент подання пропозиції сертифіката відповідності виробника та /або паспорта якості на: емульсію бітумну ЕКШ-50, камені бортові БР100.30.18 та на фігурні елементи мощення (плитку тротуарну «Старе місто», сіру, 60 мм).Надати сертифікат виробника на такі товари:камені бортові БР100.30.18 та на фігурні елементи мощення (плитку тротуарну «Старе місто», сіру, 60 мм) не всі зможуть надати, оскільки це конкретне маркування одного виробника, що істотньо звужує коло потенційних учасників та спотворює конкуренцію. Крім того паспорт якості видається вже на виготовлений товар.Це розуміється що ми повинні купити цей товар ще до участі в тендері????Просимо виключити дискримінаційну цю вимогу.У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у технічному завданні визначені форма та розміри каменів бортових рядових БР довжиною 1000 мм, висотою 300 мм і шириною 180 мм. Також Замовником визначені колір, розміри, тип, форма фігурних елементів мощення: плитки тротуарної «Старе місто», сіра, тобто та, яка за зовнішнім виглядом нагадує старовинну бруківку, розміром 60 мм, оскільки використання саме таких будівельних матеріалів передбачається проектно-кошторисною документацією, що затверджена Замовником та щодо якої проведено відповідну експертизу.
Тобто, жодним чином у тендерній документації не зазначено конкретне маркування одного виробника.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Сертифікати відповідності передбачені законодавством і є документами, що видаються для підтвердження відповідності певного обʼєкта стандартам, вимогам технічних регламентів.
Замовник має пересвідчитись, що роботи виконуватимуться із використанням якісних будівельних матеріалів, і іншого способу, аніж відповідне документальне підтвердження, в Замовника на даному етапі не має. Сертифікат відповідності і паспорт якості зазначені через «та /або», що дозволяє потенційним учасникам подати як обидва документи одночасно, так і один із них на його вибір.
Тобто, жодним чином у тендерній документації не зазначено конкретне маркування одного виробника.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Сертифікати відповідності передбачені законодавством і є документами, що видаються для підтвердження відповідності певного обʼєкта стандартам, вимогам технічних регламентів.
Замовник має пересвідчитись, що роботи виконуватимуться із використанням якісних будівельних матеріалів, і іншого способу, аніж відповідне документальне підтвердження, в Замовника на даному етапі не має. Сертифікат відповідності і паспорт якості зазначені через «та /або», що дозволяє потенційним учасникам подати як обидва документи одночасно, так і один із них на його вибір.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-17-012847-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Новшляхбуд", Код ЄДРПОУ:39675980
Дата подання: 01 червня 2023 12:55
Дата подання: 01 червня 2023 12:55
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 червня 2023 18:44
рішення від 05.06.2023 № 7967.pdf
Дата публікації: 05 червня 2023 18:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2023 № 8608.pdf
Дата публікації: 14 червня 2023 16:24
рішення від 13.06.2023 № 8608.pdf
Дата публікації: 16 червня 2023 14:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Новшляхбуд" |
6 860 070,00
UAH з ПДВ
|
6 860 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МВМ-13" |
7 183 475,88
UAH з ПДВ
|
7 183 475,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "Ю АР ДІ" |
7 308 806,40
UAH з ПДВ
|
7 308 806,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Новшляхбуд" #39675980 |
Відхилено |
6 860 070,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 10:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 16:31
|
ПП "МВМ-13" #14149378 |
Переможець |
7 183 475,88
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 11:54
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 15:51
|
договір | укладений |
22 червня 2023 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |