Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 38008294 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., м. Львів,, вул. К. Левицького, 18 |
Контактна особа: |
Олександр Щирба +380322602771 alexander.gr33@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 13:21 |
Очікувана вартість: | 213 905,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 069,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 14:27 |
!Тендерна документація.docx | |
17 травня 2023 14:27 |
проєкт договору_.docx | |
17 травня 2023 14:27 |
!Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
17 травня 2023 14:27 |
!Додатку 2 технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000044 ● 9a5fc1e3807848848099425e73d63ded
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 214
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2023 № 214.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-17-009477-a, 17.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 11:18:59
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-05-17-009477-a, яка проводилась Головним управлінням Державної казначейської служби України у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 14:29:04
Пояснення з поставлених питань в процесі моніторингу закупівлі
1. Закупівля проводилась з метою належного технічного забезпечення Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (далі – Головне управління Казначейства).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до експлуатаційних потреб Головного управління Казначейства, відповідністю даного предмета закупівлі діючим стандартам якості, нормативним документам України та сертифікованим технічним умовам виробництва предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в Головному управління Казначейства, затвердженої наказом Головного управління Казначейства від 30 грудня 2021 № 3-Г «Про організацію проведення закупівель в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Львівській області», розробленої відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі - Методика). Відповідно до частини ІІІ Методи визначення очікуваної вартості Методики Головного управління Казначейства використовувалась інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснювався методом порівняння ринкових цін. При розрахунку були взяті до уваги два типи джерел безперебійного живлення, відповідно до технічної специфікації товару.
Було проведене визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховувалось за такою формулою:
Ц од = (Ц 1 +… + Ц к) / К,
де:
Ц од - очікувана ціна за одиницю;
Ц 1, Ц к - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Тобто:
Ц од =(5457+5344+5490+5344)/4=5408,75 (грн..) (розрахунок для першого типу джерела безперебійного живлення).
5408,75 × 25=135218,75 (грн..),
де число 25 - необхідна кількість.
Ц од =(38099+40524+39076+39674)/4=39343,25 (грн..) (розрахунок для другого типу джерела безперебійного живлення).
39343,25 × 2=78686,50 (грн..),
де число 2 - необхідна кількість.
Сума доданків вартості по двох типах джерел безперебійного живлення становить очікувану вартість предмета закупівлі:
135218,75+78686,50=213905,25 (грн.).
Беручи до уваги зазначені розрахунки, очікувана вартість за предметом закупівлі ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерела безперебійного живлення) становить 213905,25 грн.
Головне управління Казначейства надає скріншоти які містять інформацію про ціни товарів, що містились в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції (файли pdf 1.«І тип джерела безперебійного живлення», 2. «ІІ тип джерела безперебійного живлення» та протокол уповноваженої особи Головного управління Казначейства від 16.05.2023 року № 24).
Також по даному питанню повідомляємо, що сума укладеного договору за результатами проведення процедури закупівлі була врахована в розрахунках до кошторису на утримання апарату Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області на 2023 рік.
2. У відповідь на Ваше питання щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Згідно з положеннями наказу Державної казначейської служби України від 31 жовтня 2019 № 309 «Про вебпортал Державної казначейської служби України» вебпортал Державної казначейської служби України (далі – вебпортал Казначейства) та вебсторінки головних управлінь Казначейства в областях та місті Києві (далі – вебсторінки) є офіційними джерелами інформації щодо діяльності Казначейства. Вебсторінки є піддоменами вебпорталу і мають однакову структуру і зовнішній вигляд. Всі піддомени є єдиною частиною вебпорталу Казначейства, використовують спільну базу та систему управління контенту. Вебпортал Казначейства має комплексну систему захисту інформації, що унеможливлює несанкціоновану модифікацію та доступ до ресурсу.
Інформаційне наповнення вебпорталу Казначейства та вебсторінки Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області (далі - вебсторінка Замовника) здійснюється шляхом оформлення та направлення відповідним контент-менеджерам аркушів погодження із додаванням відповідних інформаційних матеріалів.
В період до військової агресії Російської Федерації проти України, запровадженням воєнного стану згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» здійснювалось на вебсторінці Замовника (www.lviv.treasury.gov.ua) в розділі «Діяльність», рубрика «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, запровадженням воєнного стану та обмеженням функціонування вебпорталу Казначейства та вебсторінок, Державна казначейська служба України листом від 14 листопада 2022 року № 2-10-08/16024 «Про розміщення інформації на вебпорталі Казначейства» повідомила, що відповідні обґрунтування можуть оприлюднюватися на вебпорталі Казначейства через подання їх Управлінню організаційно-розпорядчої роботи та взаємодії з громадськістю Державної казначейської служби України (зазначений лист додається).
В свою чергу, Замовником листом від 18 травня 2023 року № 13-41-08/4038 на адресу Казначейства направлено відповідне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-17-009477-а) щодо розміщення на вебпорталі Казначейства (www.treasury.gov.ua) (зазначений лист, посилання на вебпортал та скріншот з вебпорталу Казначейства додається).
При цьому, інформуємо, що на сьогоднішній день доступ до вебпорталу Казначейства (www.treasury.gov.ua) та вебсторінки Замовника (www.lviv.treasury.gov.ua) обмежений з міркувань безпеки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення виявлених порушень законодавства в сфері державних закупівель. Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області (далі – Головне управління Казначейства) інформує, що на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби, за результатами проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-М-2023-07-18-000044), Головним управлінням Казначейства вжито заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи та економічних навчань з працівником, який відповідальний за організацію та проведення закупівель в Головному управлінні Казначейства, з метою недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
2023-08-04 12:00:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0170/2023пр |
Дата публікації: | 05 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
05 вересня 2023 12:23
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТ ПОДІЙ" |
201 960,00
UAH з ПДВ
|
201 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕЛС" |
211 500,00
UAH з ПДВ
|
211 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТ ПОДІЙ" #39394971 |
Переможець |
201 960,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 13:54
|
dogovir_ups_27.pdf | укладений |
07 червня 2023 13:52
|