Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (папір офісний, файл-пакет, папка А4 2 кільця зелена, папка А4 2 кільця синя, обкладинка картонна).
Очікувана вартість
6 190,49 UAH
UA-2023-05-17-007906-a 319d6fbf6ae2479b8acbfb0b9fd668aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денищук Тетяна Петрівна

+380971971530 sud_tsentrsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр надання соціальних послуг Судилківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 44219648
Місцезнаходження: 30430, Україна , Хмельницька обл., Судилків, вул. Героїв Майдану, 54
Контактна особа: Денищук Тетяна Петрівна
+380971971530
sud_tsentrsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Tехнічні та якісні характеристики товарів відповідно законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 пачок
Канцелярські товари (папір офісний, файл-пакет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, с. Судилків, вул. Героїв Майдану, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
48 штуки
Канцелярські товари (папка А4 2 кільця зелена, папка А4 2 кільця синя, обкладинка картонна).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, с. Судилків, вул. Героїв Майдану, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 травня 2023 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Талімончук Дмитро Миколайович
#3210408637
Переможець 6 190,49
UAH
17 травня 2023 13:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2024 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 190,49
UAH