Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення систем охоронної сигналізації по об’єктам: Суботцівський сільський будинок культури Суботцівської сільської ради Кропинийького району Кіровоградської області за адресою: 27444, Кіровоградська область, кропивницький район, с. Суботці, вул. Центральна, буд.22- 1 послуга; Мошоринський сільський будинок культури Суботцівської сільської ради Кропинийького району Кіровоградської області за адресою: 27453, Кіровоградська область, кропивницький район, с. Мошорине , вул. Центральна, буд.1-Е- 1 послуга; Володимирівський сільський будинок культури Суботцівської сільської ради Кропинийького району Кіровоградської області за адресою: 27452, Кіровоградська область, кропивницький район, с. Володимирівка, вул. Дружби, буд.1 – 1 послуга.)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2023-05-16-014969-a ● 1cea42d8ae62428d942e8f6838bc39dd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44515193 |
Місцезнаходження: | 27444, Україна , Кіровоградська обл., село Суботці, вул.Центральна, будинок 24 |
Контактна особа: |
Наталія Гончар +380994476043 vkt.tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2023 15:34 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення систем охоронної сигналізації по об’єкту: Суботцівський сільський будинок культури Суботцівської сільської ради Кропинийького району Кіровоградської області за адресою: 27444, Кіровоградська область, Кропивницький район, с. Суботці, вул. Центральна, буд.22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27444, Україна, Кіровоградська область, село Суботці, вул.Центральна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
1 послуга
Послуги з встановлення систем охоронної сигналізації по об’єкту: Мошоринський сільський будинок культури Суботцівської сільської ради Кропинийького району Кіровоградської області за адресою: 27453, Кіровоградська область, Кропивницький район, с. Мошорине , вул. Центральна, буд.1-Е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27453, Україна, Кіровоградська область, с. Мошорине, вул. Центральна, 1Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
1 послуга
Послуги з встановлення систем охоронної сигналізації по об’єкту: Володимирівський сільський будинок культури Суботцівської сільської ради Кропинийького району Кіровоградської області за адресою: 27452, Кіровоградська область, кропивницький район, с. Володимирівка, вул. Дружби, буд.1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27611, Україна, Кіровоградська область, с.Володимирівка, вул. Дружби, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 19:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 19:03 |
Тендерна документація охорона.docx | |
16 травня 2023 19:03 |
Тендерна документація охорона.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації
Дата подання: 18 травня 2023 14:40
Дата відповіді: 19 травня 2023 11:52
Шановний Замовнику. В додатку 3 пункт 5 до тендерної документації міститься вимога, що учасник повинен надати: «….сертифікатів відповідності державного зразка, які відповідають вимогам:
- Послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації. (ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014; ДСТУ 4030-2001; ДСТУ EN 16763:2017);
- Послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем суспільної сигналізації (ДСТУ EN 50134-7:2017)».
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001 та ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ EN 16763:2017, не передбачають обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, з точки зору Закону відсутні підстави для надання подібних сертифікатів.
Найвища якість послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації повинна підтверджуватись не сертифікатом відповідності, а отриманою у встановленому порядку ліцензією на здійснення послуг охорони, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960 .
Просимо виключити п.5 додтатку 3 зі змісту Тендерної документації, так як це дискримінує інших учасників та призводить до недобросовісної конкуренції. З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Щодо надання копії сертефікату повідомляємо, що Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Згідно з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) вирішила, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Згідно з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) вирішила, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕТО |
95 186,60
UAH з ПДВ
|
95 186,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Кіровоградській області |
99 987,05
UAH з ПДВ
|
99 987,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВЕТО #32653295 |
Відхилено |
95 186,60
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 16:16
|
Управління поліції охорони в Кіровоградській області #40109000 |
Переможець |
99 987,05
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 17:59
|
Договір 71.pdf | укладений |
12 червня 2023 17:56
|