Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення технічного нагляду за об'єктом "Будівництво модульної твердопаливної котельні за адресою: Донецька обл., м.Дружківка, вул.Короленка, 12"
Очікувана вартість
79 457,00 UAH
UA-2023-05-16-014818-a 04213e4757ca45aa95c644b902febeaf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Грекова

+380993789354 klu-cgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990462
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 84207, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12
Контактна особа: Тетяна Грекова
+380993789354
klu-cgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення технічного нагляду за об'єктом "Будівництво модульної твердопаливної котельні за адресою: Донецька обл., м.Дружківка, вул.Короленка, 12"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2023  —  30 червня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

16 травня 2023 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕРЕДА Ігор Євгенович
#2309811799
Переможець 79 457,00
UAH
16 травня 2023 18:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2023 16:07
Лист АИС №1132-1 від 31.08.2023.pdf зміни до договору
06 вересня 2023 15:54
ДУ №2-08 до Дог№63-23 від 16.05.2023..PDF зміни до договору
05 вересня 2023 13:16
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2023 15:02
ДУ№2 від 30.06.2023 до Д№63-23 від 16.05.2023.pdf зміни до договору
05 липня 2023 14:01
Лист на продовж.стр Д№1036н від 16.05.2023.pdf зміни до договору
05 липня 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2023 15:36
ДУ1 від 24.05.2023 до Д6323 від16.05.2023.PDF зміни до договору
24 травня 2023 15:24
PDF Scanner 16-05-23 6.07.51.pdf укладений
16 травня 2023 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 63/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зміною строків закінчення робіт з будівництва /'Будівництво модульної твердопаливної котельні за адресою: Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12»: з 30.06.2023р. на 31.08.2023р., Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Додатку № 3 до Договору - Календарний план виконання робіт зі здійснення технічного нагляду та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 63/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зміною строків закінчення робіт з будівництва /'Будівництво модульної твердопаливної котельні за адресою: Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12»: з 30.06.2023р. на 31.12.2023р., Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Додатку № 3 до Договору - Календарний план виконання робіт зі здійснення технічного нагляду та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 63/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML