Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35859047 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, буд. 64 |
Контактна особа: |
Кануннікова Ольга Василівна 380577607674 lisa.vita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 215 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 152,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником за фактом надання послуг на підставі підписаного акту наданих послуг, шляхом післяоплати у розмірі 100% кількості наданих послуг в гривнях, в межах надходження бюджетних асигнувань на казначейський рахунок Замовника протягом 90 календарних днів з дати отримання послуг на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний в розділі ХІ цього Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін». Джерело фінансування – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 14:56 |
Додаток 1.1. Форма пропозиції.docx | |
16 травня 2023 14:56 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
16 травня 2023 14:56 |
Тендерна документація.docx | |
16 травня 2023 14:55 |
Додаток 1 Технічні вимоги.docx | |
16 травня 2023 14:55 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000021 ● 9384bb727b0b489684b0c41ce26d20b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2023 № 144
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.06.2023 № 144
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8. UA-2023-05-16-010098-a 16.05.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 16:18:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з забезпечення організації та проведення спортивного заходу - проведення спортивних тренувань «Тренуйся з нами!»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 14:26:33
Пояснення
Департамент у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради (далі – Департамент) 20.06.2023 року отримав запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, щодо закупівлі Послуги з забезпечення організації та проведення спортивного заходу - проведення спортивних тренувань «Тренуйся з нами!», повідомляємо наступне.
Департамент діє у межах своєї компетенції та надає наявні, затребувані роз’яснення та документи, відповідно зазначених питань, а саме:
- щодо запиту - яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що Департаментом визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про примірну вартість послуг з забезпечення організації та проведення спортивного заходу. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, було проведено моніторинг ринкових цін на послуги. Для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було обрано середню ціну на аналогічні послуги на час моніторингу, приклади отриманих комерційних пропозицій виконавців послуг, додаються.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі викладені у додатку 1 тендерної документації.
- щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що Департаментом у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради здійснюється оприлюднення інформації щодо закупівель на майданчику E-Tender з публікацією у системі Прозоро (Prozorro), а також оприлюднено за посиланням: http://sportevents.kharkiv.ua/ua/news/.html
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-04 16:24:00
Заперечення до висновку
Відповідь надано в електронному вигляді, скан-копія додається.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082 та пункту 24 Постанови №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЛОДІНА ЗОЯ ФЕДОРІВНА |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛОДІНА ЗОЯ ФЕДОРІВНА #2352201020 |
Переможець |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 11:35
|
ДУ 3 розірвання договору.pdf | укладений |
09 серпня 2023 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 11:31
|
ДУ 2 зменшення суми договору.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 15:38
|
ДУ 1 внесення змін до тренуйся.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 11:37
|
Д 18 від 31.05.2023 Володіна(тренуйся).pdf | укладений |
31 травня 2023 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з необхідністю внесення уточнень |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з необхідністю зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |